Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Goede morgen,
ik kreeg van jullie een nieuwe decoder
Daarna kreeg ik melding dat we de oude decoder naar jullie moeten terugsturen, maar nergens een vermelding van een adres.
Kunnen jullie met het adres bezorgen, aub?
Dank je
Catherine
Goede middag
je mag het opnieuw sturen naar mijn email je
Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel
Groetjes
Catherine
Dank je Martin
@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?
Dank je
Catherine
hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen
Dank je Martin
@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?
Dank je
Catherine
In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.
Hi Martin
Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken.
Groetjes Catherine
normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.