Vraag

Decoder terugsturen

  • 23 April 2021
  • 31 reacties
  • 4973 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Goede middag @jonathandr 

je mag het opnieuw sturen naar mijn email je

Bij bestellingen heb ik enkel de barcode, maar geen verzendlabel

Groetjes

Catherine

Reputatie 7
Badge +4

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

hi, mogen we deze opsturen naar het mailadres gelinkt aan je forum profile of liever een ander mailadres ?
je kan deze label ook terug viaden via myproximus bij je bestellingen

Dank je Martin

@Proximus forummedewerkers kunnen jullie me dit dan bezorgen aub?

Dank je

Catherine

In ieder geval als de @Proximus forummedewerkers hier passeren kunnen ze u altijd opnieuw opsturen als je ze niet terugvindt.

Hi Martin

Daar zit enkel een barcode bij, geen retourlabel. Ik zal nog eens extra checken. 

Groetjes Catherine 

normaal ontvang je een mail met de retourlabels in bijlage, ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar in terecht gekomen is, maar als je deze nergens terugvindt kunnen de @Proximus forummedewerkers je altijd deze opnieuw opsturen.

Reageer