Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Goedemorgen,

 

Kan ik betaaluitstel krijgen voor factuur met aanrekeningnr 69******** voor klantnr 2*****. ik kan integraal betalen op 15 januari as

 

grtn

Reputatie 7
Badge +3

@Talissa1511  Ik vind op jouw klantennummer geen factuur terug van dit bedrag. Kan je me het correcte factuurnummer bezorgen via het opmerkingenveld bij je profielgegevens? Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella

Maandag als de proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen zullen ze u hierbij verder helpen.

Beste.

 

Ik wou een afbetalingsplan aanvragen voor nog een bedrag van 567 euro denk ik van een ïphone 11. Deze zou ik graag in 4 x willen afbetalen. Kan dit ? 

 

Mvg talissa

Reputatie 7
Badge +3

@christophedesutter960 Ik zie dat de betaling voor deze factuur reeds werd ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +3

Het beste is dat je contact opneemt met de facturatie dienst door te bellen naar 0800 22 800 (ze zijn beschikbaar tussen 08:00 - 20:00 en zaterdag tussen 09:00 - 17:30.

Reputatie 6
Badge +2

Als ik (via mail) een factuur krijg heb ik 14 dagen om te betalen. En ik niet alleen vermoed ik. 

Ooit ben ik eens vergeten te betalen en kreeg dan een rappel met een “administratieve boete” van ik denk 6 euro. Maar dat is al lang geleden. Maar naar het gevang ga je niet moeten hé.

Beste ,

 

Graag had ik een uitstel van betaling (25.99euro) gekregen en spoedig terug van julie diensten genoten .

Klantnr. 601****** ; ref. factuur +++695/2472/*****+++.

 

Mvg.

Dag Tina, het is gelukkig allemaal geregeld 

Reputatie 7
Badge +3

@linda_029 

Beste,

ik heb een uitstel van betaling ingeleid tot 12-12-19.

We vragen na bij facturatie of je vervaldag steeds tegen de 10e zou kunnen. Duimen maar !

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mikelektro 

Beste,

Ik heb je gegevens in je profiel gezet en hier aangepast.

is het ondertussen voor je opgelost ?

Er is een betaling binnen en de andere fact vervalt nog niet ?

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Dag Linda,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Ik heb een factuur van jullie gekregen maar ik kan pas, zoals ik altijd doe, mijn factuur betalen rond de 8-10e van elke maand als mijn loon er is.  Bedankt.

Tip: best geen privé gegevens op een openbaar forum zetten, om eventueel misbruik te vermijden.

Maar in je forumprofiel zetten zodat alleen iemand van proximus zelf die kan lezen.

Dag @Mikelektro , heb je hiervoor intussen telefonisch contact opgenomen? Grt, Heidi

Dag Heidi,

 

Neen, dit is niet gebeurd. Het zou mij enorm helpen mocht het mogelijk zijn.

 

Alvast bedankt,

mijn telefoonnummer 0493****** en klantnr 614******

Reputatie 7
Badge +3

Dag @IsabelleOwen03 , dossier 43805150 is opgemaakt voor nazicht door onze Financiële Dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mikelektro , heb je hiervoor intussen telefonisch contact opgenomen? Grt, Heidi

PS: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.

Beste Proximus,

 

Ik zou graag mijn meest recente openstaande factuur iets later willen betalen, (binnen eerstevolgende 2 weken)

Is dit mogelijk?

Mvg,

 

Mike

Reputatie 6
Badge +2

Een advocaat is ook wel duur hoor. Toch best proberen om met Proximus tot een vergelijk te komen. Op het forum zou ik zo'n dingen niet uitvechten. Dat leidt tot niet veel. Misschien kan een van de Proximusmedewerkers uw dossier eens inkijken en raad geven via een mailtje. Ze zijn toch meestal wel van goede wil en correct maar ze werken ook wel voor Proximus he. Dat is dus delikaat voor hen ook.

Als ik echt gelijk heb en over de nodige bewijsstukken beschik dan stuur ik een aangetekend schrijven naar de grote baas van Proximus, dat komt dan terecht bij een assistent die op een verantwoordelijke manier zal oordelen. Aan de telefoon met iemand van de helpdesk heeft geen zin. En de helpdesk mag geen verantwoordelijke doorgeven.

Beste,

 

ik probeer al meerdere malen een oplossing te vinden aan mijn probleem. Ik heb een afbetalingsplan gekregen in juli 2019. Ik heb steeds tijdig betaald. Ik heb het nodige bewijsmateriaal. Er werd mij destijds aangegeven dat ik mijn klantennummer als referentie moest zetten. Dit heb ik ook gedaan. Ik heb mijn andere facturen ook betaald. Ook dit kan ik aantonen. Echter door foutieve communicatie bij proximus blijkt nu dat mijn afbetalingsplan werd gestopt en verwacht men dat ik het openstaand saldo in 1 keer betaal. Ik heb meteen gebeld naar proximus met de datums van betaling en referenties voor de afbetalingsplan en de factuur van oktober. De medewerker die eerst vriendelijk was zei na een beetje zoeken dat hij de 2 betalingen terug vond. Toen hij naar de desbetreffende dienst voor afbetalingsplannen belde, werd de aanvraag voor heractivering geweigerd. Natuurlijk kon hij die dienst niet doorverbinden. Ook zijn toon veranderde en zei hij dat hij de betalingen niet terugvond. Liegen tegen klanten is een schande. Bovendien kan ik aantonen dat ik steeds betaald heb. Als ik hiermee naar test aankoop ga, dan is er geen schijn van twijfel dat Proximus de zaak wint! 

ik ben al jaren klant, heb al meerdere problemen gehad met proximus betreffende laattijdige leveringen van producten etc omdat Proximus niet kon volgen met leveringen. Desondanks ben ik trouwe klant gebleven!

maar nu heb ik het gehad, en is mijn geduld op. Graag dringende actie en feedback, of ik stap naar een advocaat om het dossier aan te vechten!

 

groeten,

Reputatie 7
Badge +3
Dag vincent.vo,
Een afbetalingsplan krijgen is wel mogelijk, maar dat zal er helaas niet voor zorgen dat je producten terug in dienst komen. Het volledig achterstallig bedrag moet bij ons binnen zijn om alles terug in dienst te stellen.
Groetjes,
Antonella
PS: ik heb je bericht aangepast zodat je klantennummer niet meer openbaar zichtbaar is.
beste zou het mogelijk zijn om een afbetalingsplan ten uitstel te krijgen op men proximus factuur en zoude mijn diensten terug geactiveerd kunne worden tot 20 september mvg vincent van opstal klanten nmr 620******
Reputatie 7
Badge +3
Dag jurgen_044,
De factuur van juni is reeds betaald.
Bedoel je de factuur van juli? Deze zal via domiciliëring aangeboden worden aan de bank voor betaling op 31/08/2019. Indien je hiervoor toch een afbetalingsplan wenst, kan dit in maximum 3x worden gespreid. Welke dag van de maand kan je steeds de betaling uitvoeren?
Groetjes,
Antonella
PS: om privacy redenen maak ik je klantennummer onleesbaar
ter info: in het weekend komt niemand langs op het forum van proximus.
je kunt wel nu eventueel gratis bellen naar helpdesk 0800 22 800 ivm facturatie.
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Reageer