Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Kzou graag afbetalingsplan hebben voor factuur juni.
Kzou dit in 4x betalen
6170*****
Alvast bedankt.
Mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Thomas,

Uit nazicht is gebleken dat je diensten wel actief staan sinds 07/6/2019. Kan je ons bevestigen dat je deze op heden kan gebruiken?

Groetjes IngeDc
Hallo,

Ik kreeg een afbetalingsplan maar ontvangde nog steeds de hieromtrent brief thuis. Dus nam ik gisteren contact op via chat met een medewerker die mij hier van de juiste gegevens door haf.
Nu bleek dat het tegen gisteren moest betaald worden, onmiddellijk overgeschreven en het afschrift door gezonden en de persoon verzekerde mij dat mijn diensten niet zouden afgesloten worden!! Nu zijn deze toch weer afgesloten en nam ik contact op via telefoon waar ze natuurlijk zeggen dat ze mij niet verder kunnen helpen??!!!
Iedereen spreekt mekaar daar altijd tegen als ik vandaag niet verder wordt geholpen dien ik klacht in bij test-aankoop ik heb het zwart op wit waar er mij verzekerd wordt dat mijn diensten zullen blijven werken!!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Angelke,

Kan je me hiervoor even contacteren via een privé bericht? Daar dit om je maandelijkse aanrekeningen gaat bespreken we de mogelijkheid liever niet publiekelijk.

Groetjes IngeDC
Beste ,
Wegens hoge ziekenhuis kosten deze maand onverwachtse gebeurtenis zou ik graag een afbetalingsplan wensen
Als het kan in 5 maal
Het gaat om factuur nummer 6*********
Costumer ID 6********
Alvast hartelijk dank
Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +3
Dag Mama natascha,

Stuur je even je klantennummer door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Beste
Heb gevraagd om een uitstel van betaling te doen maar als de datum er is kan het maar een week anders een maand vraag znkel tot 27maart uitstel en dan word ze betaald. Heb kinderen in middelbaar en kunnen dus kiet zonder. Factuur is op naam va negers Stephen
Zelfde meegemaakt vorige week. Ze gingen zelfs papieren doorsturen van bericht van wijziging. Dag erna afgesloten. Geen afbetalingsplan terug te vinden. Die formulieren ook niet ontvangen. Ik moest het ganse bedrag ophoesten wou ik terug een volledige dienstverlening verkrijgen. (Zal 2weken vegetariër zijn zonder ik dit wil want de maand duurt nog lang. ) in myProximus zijn de bedragen van dus 2facturen zelfs nog niet toegekend.
Ik belde met proximus voor een telaat betaalde factuur en kreeg een afbetalingsplan. Nu blijkt dat deze niet geregistreerd werd en wordt op een zondag op minimum diensten geplaatst. Terwijl er vandaag niemand te bereiken valt voor dit recht te zetten. Ik vind dit totaal niet kunnen doe dit dan op een week dag als we er iets kunnen aan veranderen. Via chat sprak ik met een medewerker en deze vertelde me dat ik dit enkel kan recht zetten vandaag door online te betalen, maar daar krijg ik enkel de optie mijn oude en nieuwe rekening samen te voldoen terwijl ik voor de nieuwe nog heel wat tijd heb.
Ik begrijp dat telaat betalen nu eenmaal wordt gesanctioneerd, maar de mevrouw aan telefoon verzekerde dat afbetalingsplan in orde was terwijl er nu gezegd wordt dat er niets geregistreerd staat.
Als je al 3 jaar klant bent zonder ooit 1 keer te moeten afsluiten, dan vind ik dit zeer ongemakkelijk. Heb al mijn diensten met onmiddellijke ingang stopgezet vandaag als ze je toch niet kunnen helpen op een zondag maar afsluiten natuurlijk wel.
Hier verliezen ze terug een klant aan Telenet. Salu!
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel voor het nakijken , groetjes
Reputatie 7
Badge +3
Dag maria_074,
De factuur van 16/12/2018 was niet onderhevig aan domiciliëring aangezien het mandaat werd geactiveerd op 19/12/2018, na de opmaak van de factuur.
Het afbetalingsplan staat actief. De factuur van 16/12/2018 mag in 2x afbetaald worden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Op20 dec afbetaalplan gevraagd voor fact met vervaldatum 5januari ! Dag later word gebeld en word geregeld eind januari helft bedrag betaal en eind febr andere helft ! Ik beopdracht dit reeds in mijn Belfius !
Gisteren zie ik 5€ boete voor een niet uitgevoerde betaling ! Toch Proximus die dat factuur wou innen !
Wat betekent dan eigenlijk nog een afbetalingsplan bij Proximus !???
Op 2januari vroeg ik nog aan Proximus van ik heb toch een afbetaalplan he dat is toch in orde en ja mevrouw ik zie dat u een afbetaling goedgekeurd hebt staan dus ja is in orde maar 5dagen nadien heb ik boete van mijn bank gekregen vanwege Proximus vraag voor die factuur te innen !
Er staat verder niets open dus gaat wel degelijk om die factuur !
Tja Proximus is niet meer wat het ooit was en dat is echt spijtig !
Meer dan 20j klant erbij maar deze toestanden ?? Niet ik weet
Reputatie 6
Badge +3
Dag Cindy,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?
Mvg, Wilfried
Opgelost
Bedankt hoor voor de medewerking
Wilfried,

Heb 10min eerder contact gehad met iemand van support. Opgelost dus.
Dank u voor de reactie.

Mvg,
Mouchke
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Hopelijk krijg ik antwoord.
Geen brief van men afbetalingsplan ontvangen. Weet het juiste bedrag en mededeling niet zo alsook de datum! Gaat dit via domiciliering van men rekening? Moet ik dit eigenhandig invoeren?
Zie conversatie. Graag antwoord.
Enige tijd geleden afbetalingsplan verkregen....Tenminste, denk ik toch, want tot op heden geen brief ontvangen met de details. Alsook heb ik nog geen antwoord op men mail ontvangen met de vraag of dit bedrag automatisch van de rekening gaat of ik dit eigenhandig moet invoeren.
TIJD DRINGT, wil niet AFGESLOTEN worden doordat ik niet. Weet wat of hoe.
Heb een paar weken terug een afbetalingsplan gekregen.... veronderstel ik toch!!! Ik ging een brief zgz ontvangen maar niet gekregen. De vraag al gesteld of dit automatisch van men rekening gaat of ik het eigenhandig moet invoeren. Nog geen antwoord ontvangen. Tijd dringt want wil. Niet afgesloten worden.
Ok. Bedankt ik voer het meteen uit.
Reputatie 7
Badge +3
De oorspronkelijke mededeling blijft behouden voor het afbetalingsplan: +++684/2267/43956+++ Grt, Heidi
Beste HeidiE

Kan jij mij de mededeling voor eerste afbetaling al bezorgen aub?

Mvg
Ok hartelijk bedankt.

Reageer