Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Tati43, dit kan in 3 keer; 105 EUR te betalen voor 04/11/18 + 105 EUR te betalen voor 04/12/18 + 99,53 EUR te betalen voor 04/01/19 - er volgt nog een overzicht per post. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dit kan in 3 keer:


3 04/01/2019 99,53
Klantnummer 612008292.
Is het mogelijk om de openstaande factuur van 309,53 in 3 of 4 keer te betalen?
Kunnen jullie me spoedig iets laten weten. Reeds mail verstuurd hiervoor, maar telkens telefoon gekregen tijdens onbereikbaar moment.

Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Philip,

We kunnen pas een 'uitstel voor betaling' aanvragen vanaf wanneer de betaaldatum overschreden is en dit is pas op 23/10/2018.

Mvg. Wilfried
Betreffende het Klantnummer 617724309. Zou het mogelijk zijn om een uitstel van betaling te krijgen voor de factuur van oktober (6805891223 factuurnummer) tot volgende maand november? Kan u mij als het wordt geaccepteerd dit even bevestigen via mail. Dank u ...
Reputatie 7
Badge +3
't Is geactiveerd, meer info volgt per post!
Graag in 3 keer. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Charlotte, je kan deze factuur in 3 keer betalen: dan is het 2 keer 61 euro + 1 keer 60,37 euro - of we kunnen een uitstel toestaan. Wat heb je het liefst? Gr, Heidi
Beste, is het mogelijk om voor mijn laaste factuur uitstel van betaling te krijgen aub?
Of kan ik betalen in enkele keren. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste,

Tijdens de opgegeven uren kan ik moeilijk bellen vandaar dat ik telkens probeer te chatten. Echter is er nooit een persoon vrij voor vragen mbt facturen.
Ik had graag uitstel gekregen van betaling voor laatste factuur.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat dit bedrag verspreid is over 5 facturen. Ik kan je helaas enkel aanbevelen om onze facturatie dienst te contacteren tijdens de kantooruren op 1927 voor een afbetaling.

Groetjes,
Lorentz.
Ik heb opeens een factuur van bijna 500€.
Is het mogelijk deze in stukken af te betalen? Bijvoorbeeld 100€ per maand+ mijn gewone maandelijkse factuur ?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr en het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw
Beste

Ik heb wegens omstandigheden mijn laatste factuur nog niet kunnen betalen.
Ik zou dit nu willen doen , maar mijn lijn is al afgesloten en heb mijn telefoon nodig ivm mijn werk.
Zou het dus mogelijk zijn om dmv een uitstel de lijn terug te activeren ?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

je afbetalingsplan ( in 6 keren) is goedgekeurd. Je gaat binnen enkele dagen nog een bevestigingsbrief ontvangen hierover met de afbetalingsoverzicht.

Groeten, Aw
Ik zou het totaal in 6 keer willen betalen aub, alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Mag Michael,

Momenteel is het openstaande saldo 469,05 EUR incl. BTW
In hoeveel keer zou je dit willen betalen?
Dit kan in maximaal 6 keer.
Mvg, Koen
Zou het mogelijk zijn om een factuur in schijven te betalen aub het gaat over factuur 6748997871 mijn klantennummer is 616452485.
Reputatie 6
Badge +3
Brecht, graag je bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou daarvoor in elk geval bellen naar 080022800. Je kan in het menu je openstaande saldo opvragen en zelfs kiezen voor een afbetalingsplan.

Of:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html

Lees:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Zie ook:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afbetalingsplan-en-geblokkerde-diensten-30331

En:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/voorstel-afbetalingsplan-9249
Beste,

zou graag uitstel van betaling willen voor factuur nummer 180900147643

Mvg
ter info:
indien er op de lange duur hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus kan je nog altijd de vraag stellen op de volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Of bellen via gratis nummer 0800 22 800 naar klantendienst
Is het mogelijk om eenmalig een uitstel van betaling te krijgen ?
Door veel financiële tegenvallers op korte tijd ben ik deze helemaal uit het oog verloren
Reputatie 7
Badge +3
Dag Leconte51,

Bezorg je ons klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer