Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Ok dank u Martin

TUI: morgen komt iemand van Proximus zelf, hier terug langs die je kan verder helpen.

Beste

ik heb mijn diensten bij jullie stopgezet totaal bedrag is 355,94 euro. Kan ik een afbetalingsplan krijgen aub

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@Jonckheere Peter Uitstel is ingegeven voor factuur 7032600785. Het bedrag moet uiterlijk op 22/4/20 op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Als er een mogelijkheid of een oplossing was dan had ik die al veel eerder zelf voorgesteld.Maar die er spijtig genoeg niet.Groetjes,Joel

En als ik nu 25€ stort ik heb echt nodig mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Er is spijtig genoeg geen mogelijkheid meer om uw diensten terug volledigactief te zetten zolang alle betalingen niet binnen zijn.Groetjes,Joel

Ik heb mijn diensten echt nodig voor mijn werk ik betaal met domiciliëring dus gaat zo wie zo door ander ga ik naar andere provider mvg

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Ik heb navraag gedaan bij de financiële dienst maar het is pas mogelijk vanaf het ogenblik dat al uw betalingen op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Probleem is dat ik mijn diensten nodig heb voor mijn werk ik betaal vanaf 8 april zou dit asjeblieft kunnen geactiveerd worden mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@lunaalexandre Ik heb een afbetalingsplan kunnen inleiden om in 3 schijven te betalen.U gaat de overschrijvingen via de post ontvangen.De bedragen(48,10EUR) moeten telkens uiterlijk de 22ste van elke maand op onze rekening staan anders vervalt het afbetalingsplan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Ik heb het afbetalingsplan geactiveerd.U gaat de nodige overschrijvingen hiervan ontvangen via de post.Uw diensten kunnen pas terug actief worden gezet vanaf het ogenblik dat alle bedragen op onze rekening staan.Groetjes,Joel

In kan dan beginnen betalen tegen 8 april maar zouden mijn diensten geactiveerd kunnen worden aub heb dit dringend nodig asjeblieft mvg weeda Tamara 

Is het mogelijk uitstel van betaling van mijn factuur van maart 2020 ?

Oké dit zou in orde zijn voor mij wordt mijn diensten dan direct weer geactiveerd omdat ik dat nodig heb voor men werk ook men gsm mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda 

wanneer kan je de eerste schijf betalen ?

we kunnen tot ten laatste 8 april ingeven en het bedrag is 285,50 euro over 3 keer.

Mogen we het zo activeren ? 

groeten

Tina

Beste ... Ik heb een beetje problemen had waardoor ik niet direct kon betalen zou ik eventueel een afbetaling plan kunnen krijgen want ik heb gsm nodig voor mijn werk mits ik op bureau zit .. met afbetaling plan zou het nu wel lukken vanaf volgende maand ik ben terug beginnen werken van maart daarmee mvg weeda Tamara 

Mijn factuur is hoger uitgevallen (eigen schuld) dan verwacht. Ik vroeg me af of het mogelijk was dit in 4 of 5 keer af te betalen. Het factuurnummer is 7031754290 en mijn klantennummer 623458739. 

 

Alvast bedankt,

 

Mvg

 

Luna

Reputatie 7
Badge +3

@Jens0201 

Momenteel is alles actief, betalingen zijn geregistreerd.

Afbetalingsplan is actief.

groeten,

Tina

@Jens0201 als je eventueel moest gebeld hebben laat eens weten of ze u hebben kunnen helpen.

Reputatie 6
Badge +3

Je kan nog altijd de telefonische optie van betaalbelofte registeren doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Als het al doorgegeven werd kunnen ze op 0800 22 800 dit mss toch deblokkeren.

Reputatie 6
Badge +3

Omdat het een andere dienst is namelijk de facturatiedienst die instaat voor problemen op te lossen met een betaling van een openstaand saldo. Enkel zij kunnen dit laten deblokkeren bij de technische diensten zodat alles terug werkt.

hier komt niemand van proximus zelf op het forum op een zaterdag of zondag, maar je kunt altijd proberen (ook op zondag) op het gratis nummer 0800 22 800 om te zien of ze je enigszins kunnen verder helpen, het is normaal bedoelt voor technische problemen maar ik zou het toch proberen...

Ik kreeg deze week een sms dat ik de 100 euro resterend bedrag van de factuur moest betalen of dat anders 5 dagen later de diensten gingen geschorst worden. De betaling is bij jullie binnen maar vandaag toch een sms gekregen dat alle diensten geschorst zijn ondanks alleen de factuur nog openstaat die 2 dagen vervallen is en er stond ook niet in de sms dat het om dit bedrag ging! Nu al de hele dag zonder internet en door alles bij Proximus te hebben (internet, gsm, tv) naar de winkel mogen lopen om een herlaadkaart te kopen voor mijn belangrijke en dringende oproepen toch nog te kunnen uitvoeren die ik vandaag moest doen!! Jarenlang bij orange klant geweest en daar heb ik dit nooit meegemaakt, ook betaalde ik veel minder bij hun. Ik zou willen dat mijn diensten terug opengezet worden.

Reageer