Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
De eerste 6 maanden in onze nieuwe woonst hadden we een Familus abonnement met 50% korting. Dus per maand geen €67.00 maar €33.50. Echter, een vaste lijn hebben wij niet nodig, dus hadden we na die 6 maanden onze opgezegd. Resultaat, geen Familus pack meer, maar de TV en internet opties afzonderlijk, logischerwijs. Echter bedraagt onze nieuwe factuur nu: - Internet maxi 44.99 - Proximus TV 13.50 - TV Replay 3.00 - Proximus TV applicatie 4.95 - Decoder 8.00 Dus samen 79.44, een pak meer dan een Familus pack, maar wel zonder vaste lijn, en zonder kado film. Dat een pack bepaalde voordelen heeft snappen we, maar dergelijke verschillen? Kloppen deze prijzen? En wat is voor ons dan de beste optie? We willen TV en internet. Een vaste lijn optie en kado film zijn niet nodig. Alvast bedankt, mvg, Lukas.
Misschien dat na 2 chat sessies mij via deze weg kan helpen? Ik ruilde mijn punten in voor een zalandobon,nu uren later nog steeds geen code. Na 2 maal op de chat, nog steeds geen bon, amaai zeg.
Beste, Telkens wanneer wij de PlayStation (HDMI3) afsluiten om daarna tv te kijken (HDMI1) krijgen wij de opmerking op onze tv dat er geen signaal is. Onze modem en tv springen niet zelf op. Als wij de tv uitschakelen, terug inschakelen, op de AAN/UIT knop van Proximus op onze afstandsbediening drukken, ... blijven wij die melding krijgen. Waarom wordt er geen verbinding gemaakt en kunnen we geen tv kijken?
Rond 23u50 bleef m'n tv plots op stilstaand beeld staan. Heb de b-box eens her opgestart maar niets meer... heb stekker ook eens uitgedaan & terug ongestoken... nog steeds niets M'n internet gaat nog steeds , maar geen Proximustv meer... Kan iemand me helpen please !! Alvast hartelijk dank !!
Vrijdag 16 02 deed ik een bestelling van 2 x een aankoopbon voor 5 € ter waarde van 1.300 x 2 punten. Totaal puntensaldo van mij was 2.797 ,na bestelling 197 . Maar de administratieve afloop is zeker niet correct verlopen : 1. Er werd 1 mail gekregen met als bijlage 1 aankoopbon voor 5 € 2. Een tweede mail gekregen dat de bestelling niet kon uitgevoerd worden en dat ik binnen de punten zou terugkrijgen na een tijdje ... Bij nazicht in myproximus stelde ik het volgende vast : Op 16 02 stonden 4 transacties. 1. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld. 2. Aankoopbon van 5 € met code en correct besteld. 3. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt 4. Aankoopbon van 5 € transactie mislukt Volgens mij werd mijn transactie voor de bestelling van 2 aankoopbonnen dubbel geboekt. Maar dan nog had ik toch nog een tweede mail dienen te krijgen voor de twee correct bestelde aankoopbon. Heb dan gewoon uit myproximus van de twee correcte aankoopbonnen de codes afgeprint, en d
Als je je kapotte gsm omruilt, krijg je dan een nieuwe of een gerepareerde gebruikte?
is Norton internet security nog steeds GRATIS bij MAXI PACK ?
Bij mijn beide dochters ligt hun verbruik in my Proximus veel hoger dan in werkelijkheid, hun verbruik zou er al opzitten voor deze maand en bundel is nog maar pas gestart! Wat is er aan de hand bij Proximus??
Sedert enige weken blokkeert de Proximus TV app steeds, na ongeveer 1 minuut. Wanneer ik dan terugga naar het beginscherm kan ik terug starten, voor weer een minuutje. App draait op een Windows 10 pc en is verbonden met kabel. Programma's kijken op de websites van bv. Vier of VTM, gaat zonder problemen, evenals Netflix of YouTube.
Hallo Ik heb zaterdag 21 april, een nieuwe GSM gekocht met een abonnement. Ik wou mijn nummer bijhouden en dus heb ik gevraagd voor een nummeroverdracht. Die moest normaal gezien zaterdag in orde kommen. Ik heb nog steeds bereik bij Lycamobile en geen bereik bij Proximus. Hoelang zal het nog zijn totdat ik bereik krijg op de nieuwe sim kaart. Graag snelle antwoord.
Ik lees dat vanaf 15 juli de nieuwe zender Eclips TN in het gratis basisaanbod van Telenet en Proximus zit. Mijn moeder heeft een kabel abonnement van Proximus (zonder decoder), kan zij Eclips TV kijken en hoe moet ze te werk gaan?
ik ben op zoek naar een ipv6 adres van de proximus isp node. ik wil een ipv6 ping test uitvoeren van mijn pc (via mijn huidige isp telenet) naar de proximus node.
Na het nalezen om een VPN te installeren ben ik reeds geraakt aan de topic om de hoge beveiliging te veranderen naar lage beveiliging .Dus Poort 12, 780 en 443 zijn geopend. Daaronder staat echter dat deze ook op de modem moeten geopend zijn. Doorklikken en de keuze zetten op B-box 2 geeft de info om dit te doen. En hier is er een probleem. Connectie met de moden maken is niet moeilijk maar bij new entry beginnen te problemen. Kan iemand mij uitleggen welke gegevens moeten ingevuld worden bij de volgende instellingen : Server Name, Public Start Port, Public End Port, LAN start port en Local IP Address. De bedoeling is niet voor een game console, maar via disconnect.me een VPN kanaal in te stellen. Meer niet.
Waarom ik geen smathponekunnen bij jullie?
Beste, Wanneer ik tracht in te loggen op de applicatie van Proximus tv wordt ik steeds weer terug naar hetzelfde login scherm gebracht zonder enige foutmelding. Ik heb al meermaals mijn E-mail en wachtwoord geverifieerd dus ik ben er absoluut zeker van dat er daar geen fout schuilt. Alvast bedankt.
Hallo Proximus, Wanneer wordt de 2018 editie van de Ipad beschikbaar op jullie webshop? Misschien ook de Ipad Pro? Alvast bedankt
Hallo, ik zou graag mijn internet abonnement willen wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
Op 26 maart 2018 verhuis doorgegeven, installatie zou op 23 april 2018 op nieuw adres uitgevoerd worden. Technieker (snotneus die de indruk gaf om er vlug van af te zijn) komt langs en zegt dat hij gezien heeft dat er een kortsluiting op de lijn zit. Na een korte rondgang zegt hij dat er geen aansluiting is voor Proximus op het nieuw adres. Waarom moet dit een maand duren als er op voorhand kan gezien worden dat er een kortsluiting op de lijn zit? Op het nieuw adres is er een aansluiting voor Telenet maar Proximus is dus niet mogelijk? Jammer dat ik na meer dan 20 jaar klant te zijn geweest bij Proximus moet overstappen. Wat moet ik doen om onze mailadressen te blijven gebruiken de eerstvolgende maanden?
Beste, ik ben momenteel aan het bouw en ik zag een topic over smarttube kabel nu was men vraag, moet ik de kabel leggen tot aan de rooi lijn of tot aan het bakje van de tv? deze staat namelijk aan de andere kant van mij oprit. Is het beter om de smarttube door te trekken of gebruiken jullie een andere kabel van de rooilijn tot aan de kast?
Kunnen jullie Het nodig doen om de Proximus tv app opnieuw te gebruiken. Komt precies Nogal regelmatig voor.
Hebben jullie ook zo veel ellende om een abonnement op wieltjes te krijgen ? We hebben privé , bedrijf en gsm’s trachten over te zetten na mooie praatjes van de business consulent. Het is de processie van echternach. We zijn al bezig sinds november en niks maar ook niks werkt optimaal, niks staat op het juiste abonnement . Resultaat zijn dikke rekeningen omdat verschillende abonnementen zijn, we moeten blijven betalen aan onze vorige levererancier omdat we onze vaste nummers in leven willen houden aangezien deze overal gekend zijn . Proximus is er zogezegd mee bezig , telkens keer op keer. Ik heb zin om ze buiten te gooien en schadevergoeding te eisen want het loopt echt op. Incasseren lukt hen goed maar service leveren voor hun geld daar past men.
Ik heb twee Sonos luidsprekers die ik op mijn wifi bridge wil aansluiten. Deze wifi bridge heeft echter maar één aansluiting, die uiteraard al in gebruik is. Is er een andere wifi bridge die ik kan kopen, die ook gecombineerd kan worden met de B-Box 3?
De terugkeer van de slechte ping. Ik heb sinds een paar dagen terug last van mijn ping. Het is van januari geleden dat ik daar nog last van had het was toen plots verdwenen, maar het is terug.(het ligt niet aan mijn internet, dus het heeft geen zin om mijn lijn te checken) Je kan duidelijk zien dat het ligt aan jullie server(109.131.224.1) die ik in de bijlage laat zien met een foto. Zouden jullie alstublieft dit probleem zo snel mogelijk willen oplossen zo lang het nog vakantie is....
Vanmiddag werd er beslist een extra uitzending van Telefacts uit te zenden. Momenteel werd de tv-gids nog niet aangepast. Wanneer zou dit gebeuren zodat we dit programma juist kunnen programmeren ?
Mijn ma is begin deze maand overleden. Ik heb haar Proximusabonnement opgezegd in een Proximus center. Een paar dagen later kreeg ik een brief met bevestiging van stopzetting van haar vaste lijn, maar niet van haar gsm. Haar gsm werkt nu nog altijd (opgezegd op 13/04). Navraag in Proximus Center leerde me dat haar abonnement gewoon werd omgezet in een Pay&Go. En het nummer blijft nog een jaar bestaan. Als er tijdens dat jaar geen geld wordt opgeladen via Pay&Go wordt het nummer afgesloten. Is dat een normale procedure..? Vroeger gebeurde dat alleszins niet.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.