Skip to main content
Vraag

Waarom wordt abonnement een Pay&Go?

  • April 21, 2018
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Mijn ma is begin deze maand overleden. Ik heb haar Proximusabonnement opgezegd in een Proximus center. Een paar dagen later kreeg ik een brief met bevestiging van stopzetting van haar vaste lijn, maar niet van haar gsm. Haar gsm werkt nu nog altijd (opgezegd op 13/04). Navraag in Proximus Center leerde me dat haar abonnement gewoon werd omgezet in een Pay&Go. En het nummer blijft nog een jaar bestaan. Als er tijdens dat jaar geen geld wordt opgeladen via Pay&Go wordt het nummer afgesloten. Is dat een normale procedure..? Vroeger gebeurde dat alleszins niet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 23, 2018
Beste Mario, het is ook mogelijk dit nummer volledig te schrappen zonder pay en go, vreemd dat ze dit niet meteen hebben toegepast. Indien je dit alsnog wenst, kan je dat doen via www.proximus.be/opzeggen.