Bij mijn beide dochters ligt hun verbruik in my Proximus veel hoger dan in werkelijkheid, hun verbruik zou er al opzitten voor deze maand en bundel is nog maar pas gestart! Wat is er aan de hand bij Proximus??
Bladzijde 1 / 1
Dag Annelies,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Hallo,
helaas kunnen wij het lopend verbruik nu nog niet nakijken. Wij kunnen dit pas nakijken wanneer u uw factuur ontvangen heeft. Wij raden u aan om ons gerust hiervoor terug te contacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft. Wij kunnen dit dan nakijken en eventueel het foutief aangerekend bedrag crediteren voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
helaas kunnen wij het lopend verbruik nu nog niet nakijken. Wij kunnen dit pas nakijken wanneer u uw factuur ontvangen heeft. Wij raden u aan om ons gerust hiervoor terug te contacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft. Wij kunnen dit dan nakijken en eventueel het foutief aangerekend bedrag crediteren voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Hallo, dwz. dat beiden over hun bundel kunnen gaan en verschil gecrediteerd zal worden? Dit lijkt me nl. niet logisch en eerste keer dat dit voorvalt... Dank je voor reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.