Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan een refurbished iphone samengaan met Proximus of levert dit problemen op?
2 problemen: Ik kan geen opgenomen afleveringen meer wissen op mijn digibox. (V5) Sommige ingestelde programma's worden niet meer opgenomen.
kan ik daar nog iets aan doen?
Hoe kan ik de modus "volledig scherm" op proximus tv inschakelen op pc ? Blijkbaar staat dit geblokkeerd en kan ik alleen maar het kleine schermpje bekijken... Wie kan mij hierbij helpen ?
Beste Mijn proximus tv app werk niet
Zoals ik hier al kon lezen ben ik niet de enige met dit probleem. Op 22/11/2018 bestelling geplaatst maar wacht nog steeds op de levering van de smartphone. De link naar track en trace werkt ook niet! Enig idee wanneer goederen geleverd worden?
Op 7/12 online gekozen voor een smartphone + abonnement. Onmiddellijk 99 euro betaald voor toestel. Na veel vijven en zessen is gebleken dat het toestel niet kon worden geleverd door Bpost omdat mijn adres niet correct zou zijn?! Het pakketje met sim-kaart ontving ik echter wel zoals beloofd en op dat zelfde adres.... Ondertussen verschillende medewerkers aan de lijn gehad en telkens een andere uitleg. Eerst kreeg ik te horen dat mijn aanvraag verviel bij niet-aanvaarding van levering. Maw er werd mij aangeraden om langs te gaan in een Proximus Center om een nieuwe aanvraag te doen. Ik zou opnieuw 99 euro moeten betalen maar het oorspronkelijk betaalde bedrag zou ik binnen 2 weken terugkrijgen. Aldus naar het PC in Brugge getrokken (Steenvoordestraat 22). Daar is echter gebleken dat overstap wel degelijk werd uitgevoerd en mijn sim-kaart werd geactiveerd. De dame daar kon (lees: wou) mij verder niet helpen. Ik kreeg een nummer mee van de Webshop nl. 0800 99 974, dat overigens niet corr
Telkens ik een link open op de portaalsite van Synet krijg ik een spampagina te zien en dat kan van verschillende variaties zijn. Trouwens de site ziet er niet uit er staat van alles op wat geen doel heeft..... Mvg Choreftis
Om de paar minuten blokkeert het scherm van Proximus TV. We moeten dan omschakelen op een andere zender en dan lukt het weer wel. Op het scherm komt: er is een onbekende fout opgetreden. Onze Decoder is aangesloten via PLC adapters op het 220 Volt electriciteitsnet.. Het is niet de eerste keer dat wij dit probleem hebben, recent deed ik een reset van de PLC adapters en dat heeft nu een paar weken geholpen, nu is het opnieuw prijs. Ik heb de electriciteit van PLC, Decoder, Modem gedurende een 10-tal minuten onderbroken en dan alles heropgestart. Het helpt niet, wie kan mij helpen.
Hallo Ik heb nu een bbox3 modem. Sinds ik die heb krijg ik altijd de cabbage error in destiny 2. De firewall heb ik al laag gezet. wat kan ik doen?
Moeder reeds 4 maanden geleden overleden . Meermaals gevraagd om abonnement af te sluiten . Recent per telefoon akkoord om credit nota op te stellen . Ja ontvangen en wat staat daar op ? bedrag wordt met de volgende faktuur afgerekend . Abonnement gaat gewoon door . Bij Proximus is het mission impossible op te bellen of te chatten . 0800 xx 800 nummers loodsen u doorheen 6 te selecteren no maar geen mogelijkheid om een medewerker aan te lijn te krijgen . Chatten u bent no 14 . Bij Telenet is dit keurig en zonder problemen verlopen . Wat nu wie gaat mij bellen ?? Wie is verantwoordelijk voor de klanten dienst ? Of bestaat deze functie niet en wordt deze ingevuld door spreek computers . Opnieuw 3/4 uur verloren .
Hoe kqn ik dit toestel aansluiten aan bbox? iemand ervaring?
Proximus kan je dus niet bereiken via een 0800xx 800 nummer voor mijn probleem van overlijden. Vandaag geluk gehad met chatten . Nadien komt de meest absurde enquete vraag : zou u gebeld hebben moest er geen chat mogelijkheden zijn geweest . Dit is de vraag omdraaien . ge kunt NIEMAND bereiken . Wat was het probleem : overleden familie lid . Meermaals gechat . Komt in orde . Fakturatie gaat door en credit nota worden verschoven naar de volgende faktuur ! In de klachten lijst komt dit probleem meermaals voor : zorg dat er een rubriek overlijden & stopzetting abonnement in uw keuze menus voorkomt .
Goeiedag, Hoe zet ik het snelst een Telenet Pro abonnement over op Proximus aub? Het betreft een abo dat ik bij vorige werkgever had, zaak werd sinds november overgenomen, en nu door nieuwe baas betaald gaat worden. Emmanuel
Hallo, per ongeluk volledige serie gewist ipv een opname. Kan ik dit op een of andere manier terug krijgen?
Ik heb sinds vandaag een orange teken van bericht/melding in mijn proximus app rn vind geen bericht terug en krijg het meldingteken niet weg. Hoe komt dit en hoe los ik dit op om dit weg te krijgen ?
Iemand een idee hoe het komt dat de mogelijkheid on een wi-fi bridge of plc adapter te kopen op de webstite verdwenen is? Gegroet, Prw
Dagelijks recet de decoder om 13u. Heel vervelend. Heeft iemand hier ervaring mee? Een nieuwe decoder plaatsten heeft geen oplossing geboden.
Beste, Graag had ik ingelogd op de Proximus TV app, maar ik krijg steeds de melding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV - account". Als ik via een browser wil kijken, krijg ik ook de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn". Nochtans is dit zo want wij hebben sinds kort Tuttimus. Alvast bedankt!
Beste, Ik gebruik nog van voor mijn overstap naar proximus powerlineadapters (ik denk 100mbps). Maar bij het tv-kijken (vooral bij live-verslaggevingen) hapert het beeld geregeld. Bij rechtstreekse aansluiting van een netwerkkabel heb ik dit niet. Heeft men bij proximus hier een oplossing voor? Ik kan geen rechtstreekse kabel aansluiten zonder dat deze ergens over de grond ligt.
Sinds vanmorgen (11/12) wordt ik geplaagd door micro-onderbrekingen van mijn internet verbinding. Na een aantal seconden normale werking, wordt de verbinding heel kort onderbroken. Ik heb dit gemeten met een doorlopende ping naar een Google DNS server. De onderbrekingen duren tussen een 100-tal milliseconden tot ongeveer 1,5 sec. De periodes dat de verbinding werk varieert tussen minder dan een seconde en enkele seconden. Zelden haalt de werkende verbinding een levensduur van 1 minuut. Tot gisteren was alles OK. Ik heb geen wijzigingen aangebracht aan mijn eigen configuratie (bekabeld netwerk, WiFi Access points, aantal toestellen verbonden). Mijn modem (BBox3) wordt elke nacht door een tijdsschakelaar van stroom onderbroken gedurende 10min, teneinde een reset te doen. Dit wegens reeds andere problemen in het verleden, met verschillende providers en modems (PlanetInternet / Belgacom / Scarlet / nu Proximus). Ik heb zelf handmatig mijn modem uitgetrokken gedurende een 5-
Goedemorgen iedereen, Als ik via de app proximus tv op mijn Iphone probeer in te loggen dan krijg ik : login is niet gekoppeld aan proximus tv-account. Hoe los ik dit op? Proximustv zit wel degelijk in mijn pakket. Via de MyProximus app zie ik onder producten Internet Comfort en Proximus TV staan, helelmaal onderaan staad de Proximus TV applicatie, maar deze optie is grijs en daarbij staat 'Binnenkort beschikbaar' Wat kan ik hiervoor doen?
Goedemorgen iedereen, Als ik via de app proximus tv op mijn Samsung Galaxy s8+ probeer in te loggen dan krijg ik : login is niet gekoppeld aan proximus tv. Hoe los ik dit op? Ik heb op aanraden van proximus de app : my proximus en proximustv verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding. Proximustv zit wel degelijk in mijn pakket, ik heb tutimus. Alvast bedankt
Ik kan thuis met de afstandsbediening geen aflevering/series meer opnemen. Als ik de opnamen wil programeren en ik druk als laatste op opnemen, dan verschijnt en blijft de melding: "EVENTJES GEDULD........." Ik kan nog wel programeren met mijn smartphone. Wat moet ik doen? Heb decoder al eens afgezet maar t probleem blijft. Met dank.
Ik heb sinds deze ochtend geen verbinding meer met Base, dus ik dacht dat ik dan kort daarna via mijn nieuwe proximus-simkaart verder zou kunnen, maar helaas. Ik heb daardoor vandaag veel problemen gehad op men werk want ik was niet bereikbaar & kon dit dus ook aan niemand laten weten. Hoe komt het dat ik nu nog steeds niks kan ontvangen/versturen? Bellen & mobiele data werken ook niet. Graag zsm antwoord. Mvg Niels
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.