Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb al een hele week enorm trage internetverbinding. Soms duurt het echt eeuwen om een doodgewone pagina te laden. Ik heb al meerdere keren mijn router gereset maar haalt niets uit. Als ik bij de buren ben dan heb ik geen enkel probleem. Ik dacht dat er een probleem was met mijn maandelijks verbruik (ook al was dat 200-250gb / 750gb) maar vanaf 1 mei begon mijn nieuwe maand en het probleem blijft hetzelfde.
Ik heb problemen bij het spelen van Destiny 2 (Op XBox One), ik krijg altijd de foutcode "Cabbage" in het spel en ik verlies de connectie met internet. Ik heb het zowel met kabel als draadloos geprobeerd. Het is enkel bij Destiny 2, geen ander spel. Nu heb ik al een rondgekeken en het probleem zou gekend zijn bij Proximus, het zou aan de modem liggen. (Zie afbeelding van de modem die wij hebben) Ik ben ook al binnen geweest in een winkel van Proximus maar deze konden mijn probleem niet verhelpen. Iemand die meer weet over dit probleem of waarbij dit probleem ook voorvalt/ is voorgevallen? Eventueel is opgelost? Alvast bedankt Mvg, Marco
Mijn vriend gebruikt een proximus herlaadkaart gekregen bij een gsm nu gebruikt hij die maar we wisten niet dat die geactiveerd moest worden nu wil ik dat online doen maar weet het telefoonnummer niet en mijn vriend is niet thuis?
We zitten in Spanje en hebben geen internet buiten ons hotel Pdp in niet ingesteld om gebruik te maken op 3G ! Hoe kunnen we hier we dat oplossen .
Ben Proximus echt beu aan het worden. Laatste maanden het ene probleem na het andere. Meeste terug opgelost na uren verspeeld te hebben aan de telefoon. Klacht van half november nog steeds in behandeling. Niemand kon mij een deftige uitleg geven en ik werd maar doorgeschakeld van de ene die van niets wist naar de andere. Nu problemen met factuur. Ik vraag uitleg omdat ik het niet begreep, ik heb vorige maand al de ene na de andere correctie gekregen. Toen ging alles al in orde zijn ... bon ik vraag uitleg en ik hoor ze aan de telefoon vragen of iemand kon overnemen want dat ze het niet aankon ... hallo ... sorry maar die mensen moeten toch eens echt een deftige opleiding krijgen!!! Zowel naar producten en boekhouding als hoe met klanten omgaan! Beneden alle peil. Btw probleem nov daarover kreeg ik 18 dec een mail dat ze de mail ontvangen hadden, nu nog niet opgelost! Ben het kots kotsbeu. En dan die panne ... kan de beste overkomen, ik vraag maar 1 ding dat een aflevering van mijn fav
Beste supportmedewerker, Ik ben een nieuwe klant (620968230) en wacht nog steeds op een nieuwe afspraak voor het uitvoeren van de volledige installatie.Op het document van aanvraag, stond er vermeld dat de installatie zou worden uitgevoerd op 10/04/2018. Helaas die dag niemand gezien en toen reeds 4 maal gebeld. Uiteindelijk werd me beloofd dat er me binnen de 2 dagen een mail zou worden gestuurd met de nieuwe afspraak. Ons gsm's zijn reeds overgeschakeld naar Proximus dat was binnen de 72 uur in orde. Ik zal hier nog een paar dagen geduld voor hebben, maar ik kan u nu al zeggen dat je uw nieuwe klanten zeker niet met een goede service van dienst bent en dat dit zeker "geen" reclame is! Als ik na een paar dagen geen bericht krijg wanneer alles zal worden uitgevoerd, dan zie ik me genoodzaakt om terug over te gaan naar mijn oude provider. Ik zal dan ook niet nalaten om alle geleden schade op jullie te verhalen. Ik hoop ten stelligste dat dit euvel heel dringend kan worden opgelost
Ik heb vandaag enkele keren naar de klantendienst gebeld omdat er een probleem was met mijn bestelling. En ik werd door veel medewerkers onvriendelijk behandelt als ik vragen stelde. Ze zuchten erg hard als ik iets vroeg. Ofwel legde ze af als het hun niet aanstond. Ofwel zeiden ze niets meer terwijl je vragen stelt en geen antwoord meer krijgt. En ik heb aan via de chat gecommuniceerd en ik heb gemerkt dat ze daar veel vriendelijker zijn. Maar het is ook een gemakkelijkere weg om te communiceren. Maar de laatste medewerker Leen heeft me heel goed geholpen en gerustgesteld dat alles wel in orde komt. De andere medewerkers via de chat zeiden veel verschillende dingen en telefonisch ook. Ze stuurde me echt van het kastje naar de muur. Ik vind het erg dat de klanten van proximus zo onvriendelijk behandelt worden door meerdere medewerkers. Er zou bij het keuzemenu moeten bijstaan druk op 1 voor een vriendelijke medewerker en druk op 2 voor een onvriendelijke medewerker. Dan koos ik altijd
Plots is de sneltoets verdwenen. Ik kan de app nog starten door hem in te typen in Google Play en dan op 'Openen' te klikken. Ik heb de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Het trucje om de sneltoets in te stellen na het drukken van de 3 puntjes werkt niet in MyProximus omdat die puntjes er niet staan.
Gaat dit?
Goeiemorgen, ik wil graag mijn TV op een ander plaats zetten maar dan kan ik mijn decoder en tv niet meer met elkaar verbinden... is er een manier om dan toch proximus tv te kunnen kijken om zal ik mijn verhuismanie moeten staken 😉 ik heb geen zin om superlange kabels door mijn living te leggen... alvast bedankt voor het antwoord!
Beste Ik heb ook het routerprobleem met destiny 2. Kunnen jullie dit oplossen of moet ik hiervoor een andere oplossing zoeken? Ik heb gehoord dat het aan een bepaalde software zou kunnen liggen. Met vriendelijke groeten Tom Verskeer
Ben overgestapt naar proximus met nummer behoud maar kan mijn nr niet toevoegen aan mijn producten
Wanneer krijgen wij eens eindelijk hulp van iemand die ons dossier kan behandelen?? De factuur wordt niet betaald! Onze favoriete app werd aangerekend en vast internet werkt zeel slecht!
beste, hoe kan ik via my proximus deelnemen aan de wedstrijd om festivaltickets te winnen? Ik kan dit enkel met een pc waar ik niet ingelogd ben op proximus. Via de zoek-balk op my proximus kom ik niet op de wedstrijden terecht... Wanneer ik op een pc thuis inlog kom ik automatisch op my proximus terecht en kan ik niet deelnemen. mvg Philip
Jammer om te zien dat mijn maandelijkse (TV+internet) faktuur binnen 5 maanden van 48 Euro per maand naar 59 Euro per maand is gestegen.... Dit is een stijging van meer dan 20%!!! Plots is trouwe klant korting weggevallen (7 euro/mnd) en na telefonisch contact met klantendienst blijkt dat men deze kortingen niet meer geeft op dergelijke packs... Enkel nog op Tutimus/Familus etc. Het verschil met een vrijwel identiek pack bij Scarlet bedraagt inmiddels 20 euro per maand. Jammer maar dit is te groot om nog langer klant te blijven bij Proximus 😞...
Sinds vrijdag hebben we meer geen netwerk op de gsm dan wel. Wanneer zou dit opgelost zijn? Mvg Nico
Ik kreeg vandaag deze mail. Hier copie: Van: Infos [mailto:harry.tobler@ggaweb.ch] Verzonden: maandag 28 mei 2018 20:28 Aan: service@skynet.be Onderwerp: Authentification A fin d'assurer votre sécurité, nous avons bloqué l’accès à votre courrier de réception. Pour récupérer l’accès, enregistrez-vous en sur cliquant sur Connexion . Merci, L’équipe Skynet Ik heb het ook doorgestuurd naar verdacht@safeonweb.be
Hallo, Zou het mogelijk zijn om een garantiebewijs op te sturen via mail van mijn Joint Offer? Heb deze vraag al gesteld via privebericht maar krijg er geen antwoord op. Alle info > zie privebericht.
Beste martin, zou u mijn lijnnummer kunnen doorgeven. Klantnummer is 621056251
Wij maakten voor onze school een blog via skynetblogs. Op welke manier kunnen we nu alle afbeeldingen die rechtstreeks op de blog werden gepost en niet in een album staan alsnog in 1 beweging kopiëren?
Woensdag 23-5 bemerkten wij dat de tv het niet meer deed dus gebeld naar de klanten dienst. Uiteindelijk bleek dat het kastje stuk was en er zou een nieuw gestuurd worden. Dit zou de dag daarna donderdag 24-5 geleverd worden. Tot dan echter geen tv. Donderdag werd niets geleverd en tenslotte belden wij vrijdag morgen weer om te vragen waar dit kastje bleef. Waarschijnlijk vertraging bij BP was het antwoord en wij hebben dan ook meteen een klacht opgegeven. Geen tv sedert woensdag. Klacht werd genoteerd. Vrijdag 's middags de 25e was het kastje er nog steeds niet en weer gebeld naar de klantendienst. Oh ja, vertelde men bij de klantendiensst, zie net dat alles verkeerd is ingevuld, waardoor het nog niet verzonden is, maar het zal nu zaterdag morgen aankomen, u moet dan wel zelf de Norton beveiliging aanbrengen. Zaterdag na 15.00 uur, want daarna levert BPOST niet meer, nog steeds geen kastje : schandalig : sedert woensdag 23-5 geen tv en ik wilde graag zaterdag 26-5 voetbal kijke
op 07 mei 2018 heb ik een online bestelling gedaan van een titimus pakket, betaling van tv uitgevoerd, 99 euro. Ik heb daar een bevestigingsmail van ontvangen. Op 09 mei krijg ik een sms om te zeggen dat mijn bestelling nog niet is afgerond. moest de laatste stap herdoen nl. terug de tv betalen. Ik heb toen contact opgenomen met klantendienst. die hebben mij aangeraden om de tv opnieuw te betalen, zij gingen de andere tv terugstorten, dit is ook gebeurd. Blijkbaar heeft iemand de online bestelling geannuleerd en daardoor is het misgelopen. Het dossier staat geblokkeerd omdat de tv niet zou betaald zijn. Ik heb mijn 2 telefoonnummers die via de politie liepen ook laten overzetten. Vontracten bij politie laten stop zetten en gebeld naar proximus om de nummers toe te voegen. Dit zou binnen de 48 uur in orde moeten zijn maar na 48 uur, nog altijd niets. Terug contact opgenomen. We hebben dan zelf moeten herladen omdat we een prepaid hadden. Ik ben al 2 maal door een dossierbeheerder gecon
Hoihoi, Ik ben reeds enkele jaren klant bij Proximus met een pack(internet/4gsm-abonnementen smart15+/vaste tel/dig.tv). Nu zou ik het abonnement van één Gsm willen veranderen omwille van te weinig data-voorraad(1Gig), maar kan dit online blijkbaar niet doen, ookal ben ikzelf de beheerder van alle gsm's...het zou een abonnement moeten worden waarbij er meer data kan gebruikt worden, nml 2 of 3gig. Hoe los ik dit op?
Ik begin me dik te ergeren aan dat smallband gedoe. ok je kan een gratis block bijkopen maar dat maakt enkel het download snelheid terug normaal, maar geen upload snelheid. als Twitch Live streamer is dit§en gigantis probleem. doe er iets aan alstublief
Ook hier problemen met Destiny 2. Is het mogelijk de update nog te krijgen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.