Beste supportmedewerker,
Ik ben een nieuwe klant (620968230) en wacht nog steeds op een nieuwe afspraak voor het uitvoeren van de volledige installatie.Op het document van aanvraag, stond er vermeld dat de installatie zou worden uitgevoerd op 10/04/2018. Helaas die dag niemand gezien en toen reeds 4 maal gebeld. Uiteindelijk werd me beloofd dat er me binnen de 2 dagen een mail zou worden gestuurd met de nieuwe afspraak. Ons gsm's zijn reeds overgeschakeld naar Proximus dat was binnen de 72 uur in orde.
Ik zal hier nog een paar dagen geduld voor hebben, maar ik kan u nu al zeggen dat je uw nieuwe klanten zeker niet met een goede service van dienst bent en dat dit zeker "geen" reclame is!
Als ik na een paar dagen geen bericht krijg wanneer alles zal worden uitgevoerd, dan zie ik me genoodzaakt om terug over te gaan naar mijn oude provider. Ik zal dan ook niet nalaten om alle geleden schade op jullie te verhalen.
Ik hoop ten stelligste dat dit euvel heel dringend kan worden opgelost.
Graag dringend tegenbericht
Met vriendelijke groeten
Een niet tevreden nieuwe klant!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
