Woensdag 23-5 bemerkten wij dat de tv het niet meer deed dus gebeld naar de klanten dienst.
Uiteindelijk bleek dat het kastje stuk was en er zou een nieuw gestuurd worden.
Dit zou de dag daarna donderdag 24-5 geleverd worden.
Tot dan echter geen tv.
Donderdag werd niets geleverd en tenslotte belden wij vrijdag morgen weer om te vragen waar dit kastje bleef.
Waarschijnlijk vertraging bij BP was het antwoord en wij hebben dan ook meteen een klacht opgegeven. Geen tv sedert woensdag. Klacht werd genoteerd.
Vrijdag 's middags de 25e was het kastje er nog steeds niet en weer gebeld naar de klantendienst.
Oh ja, vertelde men bij de klantendiensst, zie net dat alles verkeerd is ingevuld, waardoor het nog niet verzonden is, maar het zal nu zaterdag morgen aankomen, u moet dan wel zelf de Norton beveiliging aanbrengen. Zaterdag na 15.00 uur, want daarna levert BPOST niet meer, nog steeds geen kastje : schandalig : sedert woensdag 23-5 geen tv en ik wilde graag zaterdag 26-5 voetbal kijken, dus naar de buren. Dus 5 dagen zonder tv. Zijn benieuwd of het nu morgen de 28e mei wel aankomt.
We hebben meer dan genoeg van Proximus, want klantenservice is ver te zoeken : Jantje weet niet wat Pietje doet en ga zo maar door.
We gaan nu op zoek naar een betrouwbare provider.
Bladzijde 1 / 1
Dag Davidaf,
Ik heb je gegevens opgezocht en zie dat je decoder ondertussen werd afgeleverd.
Groeten
Ik heb je gegevens opgezocht en zie dat je decoder ondertussen werd afgeleverd.
Groeten
Ja eindelijk na 5 dagen is de decoder gearriveerd en gebeurt er nog niets : proberen nu al voor de derde keer contact te krijgen met proximus en de een na de ander hangt op !!!! Leuk is anders : nog steeds geen tv!!
Eindelijk na meer dan 1 uur aan de lijn, morgen vroeg komt er een technicus kijken.
6 dagen zonder tv.
Hoop dat het nu morgen wordt opgelost!!
6 dagen zonder tv.
Hoop dat het nu morgen wordt opgelost!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.