Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik weet dat het mogelijk is (en door Proximus toegestaan) om een PPPoE sessie te starten op een eigen router die 'achter' the BBOX3 hangt. Ik slaag er echter niet in om dit aan de praat te krijgen. Mijn setup is de volgende: - Fiber modem GE1 poort BBOX3 WAN poort, met PPP disabled op de BBOX - BBOX3 LAN poort Linksys WRT1900ACS Internet (WAN) poort Concreet heb ik volgende vragen: - Hoe lang duurt het eer een PPPoE sessie tot stand komt? Ik wacht bij elke test 1-2 minuten, maar misschien is dat niet lang genoeg. - Welke exacte username moet ik gebruiken voor de PPPoE configuratie? Op de welkomstbrief staat ps999999, op MyProximus staat ps999999@PROXIMUS en op de BBOX PPP configuratie staat ps999999@SKYNET. Drie verschillende versies dus. Maar welke moet ik nu gebruiken op mijn Linksys router? - Kan ik mijn Linksys Router ook rechtstreeks achter die Fiber modem hangen? En kan dat dan op een andere poort dan GE1? Dus op GE2, GE3 of GE4? Ik heb dit getest maar enkel op GE1 g
Verbinding via WiFi en locatie ingeschakeld. Krijg steeds de melding: Dit programma is momenteel niet beschikbaar. Dit voor zowel live als opgenomen programmas.
Kijkers zullen bovengenoemde "Titel" toch bekend voorkomen?heel irritant als je b.v. 6 opgenomen delen van een serie wil bekijken en deze is met de noorderzon verdwenen?!
Alles werkte goed maar sinds de nieuwe tvap update werkt het niet meer. ik heb gedeinstalleerd en terug geinstalleerd ook langs proximus.tv, het blijft maar draaien als ik erop ga. Ik heb android 5.0 alles werkte goed voor de nieuwe update, graag een oplossing aub
Vandaag BBox3 geinstalleerd. de settings van BBox2 waren niet overgenomen, dus heb portforwarding opnieuw mogen instellen alsook gegevens van dyndns Nu zit ik op hetzelfde punt als m'n bbox2: Domotica controleer ik via url (name based) en niet op ip adres. extern lukt dit door de settings via dyndns intern lukt dit niet, maar wel via vaste ip instellingen nochtans had ik vernomen dat de bbox3 reverse loopback functie had. Concreet wil ik domotica aansturen via vaste url, ongeacht of ik intern/extern ben. Iemand die me kan helpen de nat loopback kan activeren?
Ik heb serieuze problemen om de vitoconnect 100 te verbinden met het internet. Ik dacht geholpen te zijn door de topic https://nl.forum.proximus.be/internet-10/viessmann-vitoconnect-100-verbinden-via-b-box-3v-modem-43076/index1.html#post599606 maar helaas. De vitoconnect verbindt succesvol met de router, maar raakt er precies niet voorbij naar de Viessman-server. Hij raakt dus niet op het internet. Nu staat in de handleiding uitdrukkelijk dat de poorten 80 en 443 open moeten staan. Ik heb dat geprobeerd zoals uitgelegd in bovenstaande link (via MyProximus en "mijn producten") maar dat werkt niet. In tegendeel het loopt nog sneller mis. Wat mij wel opvalt is dat ik daar nog een BBox 2 zie staan, terwijl ik nu al een maand een Bbox3 heb. Kan dat invloed hebben? Dynamic IP moet ik ook instellen blijkbaar, hoe werkt dat? Er wordt een paswoord en gebruikersnaam gevraagd...ik ken er niks van :-( Mogelijk als dat eenmaal Ok is ben ik geholpen? Iemand ervaring hiermee, of i
Na een update van de proximus tv app op android is het niet meer mogelijk om te casten naar chromecast of de bbox. Is dit feature er nog of is het zonder boe of ba verdwenen? Op de proximus website is niets te vinden...
Ik heb net de proximus tv app op de iPad geïnstalleerd en mij aangemeld met myproximus maar hij zegt telkens: oeps, er ging iets verkeerd. Wat doe ik verkeerd?
Proximus app werkt niet op gsm of ipad, ook niet op computer. Wanneer ik inlog met mijn inloggegevens van myproximus, krijg ik steeds de melding dat de accountgegevens niet toe laten de applicatie te gebruiken. gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de website. Wanneer ik inlog op myproximus met de zelfde inloggegevens staat dat ik wel proximus tv heb.!? Wat kan hier aan gedaan worden?of moeten er andere inloggegevens worden gebruikt in de tv app? klantnr : 1182202
Hallo, Sinds ik de laatste update gedaan heb van de MyProximus app, toch wel al enkele weken geleden, kan ik deze app niet meer gebruiken. Wanneer ik hem open, geeft hij mij de keuze tussen aanmelden via MyProximus account, of mijn 4G inschakelen en wifi uitschakelen. Het probleem is, eender wat van deze 2 ik ook doe, ik krijg steeds hetzelfde beeld waarop staat 'Oeps er ging iets mis! Kon geen verbinding maken met de server!' Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw gedownload. Groetjes!
sinds vorige donderdag (nu reeds de 6°dag) zit ik zonder Belgacom TV. kabel werd onderbroken door een bouw ondernemer in de straat. belgacom kan dit herstellen tegen de 17/10 ..........= 12 DAGEN ZONDER TV !!!!!!!!!!!!!!!!!! (wegens gebrek aan lassers ???) is dit service?????? TRIESTIG............. een ontevreden klant
Ik heb maandagmiddag een gsm bestelt online, jullie beloven levering de dag erna. We zijn woensdag en ik heb nog geen gsm. Ik weet ook niet hoe ver het staat met deze bestelling want jullie laten niks weten. Klantendienst bellen is geen optie want zij kunnen niet helpen. Ik hen sinds maandag onmiddelijk online betaald. Dus het geld hebben jullie wel al. Maar verder niks. Ik heb deze telefoon dringend nodig aangezien ik naar het Buitenland vertrek. Ik reken echt wel op de gepaste service van jullie en verneem graag een antwoord en ontvang ook heel graag deze gsm!
Gisteren om 16u (IN ALLE VERTROUWEN...) een nieuw Tuttimus contract afgesloten in het proximus center, en gebruik gemaakt van de promo met Samsung TV aan 99 €. Leuk denk je dan ... Echter ... Niemand informeerd mij (of WIL mij informeren) over het feit dat er vandaag een nieuwe promotie gaat zijn die, bij de plaatsing van de Rode Duivels in de kwart finale, de TV volledig gratis is en de 99 € terugbetaald wordt. Ik heb zelf deze morgen om 8u00 moeten vaststellen dat de promotie veranderd is. Contact met Proximus leert mij dat hieraan niets te doen is ... (Chat met Wouter die al na enkele minuten door jullie zelf wordt afgebroken en waarop ik erop gewezen wordt dat de algemene voorwaarden niet geschonden zijn...) en ik voor de rest mijn frustraties maar moet inslikken... Mooie manier om met nieuwe klanten om te gaan ... De laatste maanden alle GSM abonnementen omgezet naar Proximus, met als laatste stap gisteren het pakket vaste telefoon, internet en TV van Telenet naar
Waarom zijn er geen motorola gsm s te koop bij proximus zoals de g6 serie nochthans prijs kwaliteit zeer goed ! Aankoop g6 plus , g6 play met abonnement ?
Beste, ik zie niet direct hoe ik de Proximus TV applicatie kan afsluiten (opzeggen). Ik heb die niet meer nodig.
Sedert 23/05 mobiel klant bij PX, er werd mij uitgelegd dat de eerste factuur pro rata zou zijn, eerste paar dagen van de maand mei (+ eventueel verbruik) en dan abonnement voor juni... op heden nog niets ontvangen van factuur noch is mijn verbruik zichtbaar in de app. Heb reeds gebeld met de klantendienst... 17 min in wacht en dan plots verbinding verbroken! Ondertussen mijn account uitgelogd, dan opnieuw ingelogd.. phone herop gestart... nog steeds geen verbruik zichtbaar in die app. Wat een service! Niet echt bemoedigend om hier door de topics te gaan lezen, als ik zie wat andere klanten hier al hebben meegemaakt.. ik heb geen zin in een torenhoge eerste factuur. De klantendienst bellen om verduidelijking en hulp is alvast geen oplossing. Ware het niet dat ik geen goede deal had bij Orange om een iphone aan te schaffen dan was ik daar als klant nooit weggegaan. Na een paar maanden, als de restwaarde van het toestel wat is gedaald ga ik terug klant worden... ik tel af!
Komt dit nog terug in voorraad?
Hallo, Met TV OVERAL was alles perfect in orde, maar sinds de app automatisch werd ge-updatet naar PROXIMUS TV kan ik geen live TV noch opnames bekijken. Ofwel blijven de wieltjes eindeloos draaien, reset het programma, of de melding "oeps er is een fout opgetreden ", ..... Van 100% tevreden met nul problem met de vorige app naar 0% !! Een update werd reeds uitgevoerd.. Versie is momenteel 4.0.1 maar zonder enige verbetering. Graag hulp !! Samsung Galaxy Tab S gebruiker..
Beste Vreya, Ik ben business klant van 2 Juni en heb kunnen kennis maken met Proximus welke alles dan leuk was! 1) Heb mijn mobile nummer sinds zaterdag en op mijn Myproximus had ik 7.25 GB data usage dan kreeg ik een SMS dan mijn resterende data limiet nog maar 3.95 GB was! En tot mijn grote verassing in de morgen van de volgende dag zou ik 60 Euro boven mijn 20 GB data limiet zitten! Wat onmogelijk is!!!! Resultaat ze hebben zijn mijn data stop gezet zogezegd om de kosten op mijn factuur in te perken maar in de eerste plaats heb ik nooit zo veel data gebruikt en ten tweede een business klant zonder date laat ons de touch met het werk veliezen! Vervolgens naar de Proximus winkel waar ze me wisten te vertellen daar een bug in het systeem was en dat dit wel zal recht gezet worden met de vraag dan om mijn data network te herstellen dat konden ze niet niet dus moest contact op nemen met facturatie! Heb ik dan ook gedaan! Bij facturatie wisten ze me te vertellen dat zij daar ni
Kan inloggen en zie het overzicht op tv nu en opnames maar kan niets bekijken' komt altijd terug op het overzicht ...
Is het normaal dat je veel langer dan vermeld moet wachten op uw smartphone met abonnement? Ik maak mij toch wat zorgen na alle kritiek die ik hier lees op dit forum. Mvg Maylee
Hallo, na een process van weken is Proximus er eindelijk in geslaagd om mijn joint offer af te ronden. Ik heb ingetekend op Tuttimus, waarbij de GSM van Mobile Vikings en al de rest van Telenet overgenomen werd. Het GSM gedeelte was onmiddellijk in orde, maar de overname van Telenet heeft een maand langer geduurd. Nu dit eindelijk in orde is, zie ik op MyProximus echter nog steeds enkel mijn GSM abonnement bij mijn producten. Is dit normaal? Bovendien geraak ik ook niet ingelogd op ProximusTV via tablet. De foutboodschap is dat mijn account niet actief is op MyProximus, maar daar kan ik dus nu net niks terugvinden van tv of internet. Help!
In de rubriek "klantenkloterij"... Je belt naar 0800 22800 omwille van een technisch probleem met Proximus TV. 25 minuten lang wachten, muziek maar geen enkele indicatie dat je binnen X minuten zal geholpen worden. Ik geef het op en probeer de chat. De kerel van de chat lijkt niet te kunnen lezen of in elk geval niet te begrijpen waar ik het over heb. Als ik zeg dat Proximus TV niet werkt, dan moet je me toch niet gaan vragen of ik van kanaal kan veranderen toch? Ik vraag verschillende keren of er mij iemand kan bellen. Wordt genegeerd. Uiteindelijk hoofdletters getypt. Daarop zet die kerel dat ik naar 0800 22800 moet bellen. Het is goed dat we niet weten waar die gasten zitten want een mens krijgt zin om er naartoe te stappen en die gasten eens een goede rammeling te geven. Ik ben al m'n hele leven bij Belgacom/Proximus en ik was bereid om er de veel te hoge prijs voor te betalen omdat de technische ondersteuning goed was en ik geen techneut ben. Maar zoals het de laatste tijd g
Na het kiezen van een datum en tijdstip geeft de site volgende melding bij het overgaan naar de volgende stap "The electronic payment service is not available right now. Please try again later. " Het zou fijn zijn indien providers eens zorgen dat de online tools om alles zelf te beheren, ook werken! Heeft iemand tips of doe ik iets fout?
snelheid internet aan de lage kant na speedtest http://pxs.speedtestcustom.com/result/7dd900e0-696f-11e8-8416-7f81738d43fe
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.