sinds vorige donderdag (nu reeds de 6°dag) zit ik zonder Belgacom TV.
kabel werd onderbroken door een bouw ondernemer in de straat.
belgacom kan dit herstellen tegen de 17/10 ..........= 12 DAGEN ZONDER TV !!!!!!!!!!!!!!!!!! (wegens gebrek aan lassers ???)
is dit service??????
TRIESTIG.............
een ontevreden klant
Bladzijde 1 / 1
Ook wij zitten als sinds 6/6 zonder verbinding wegens breuk door werken. Was ook vorig weekend van dat. Vrees dat we weer een weekend zonder tegemoet gaan.
En om een compensatie moet je zelf vragen na de herstelling en zelf doorgeven over hoeveel dag het gaat.
Zeer slechte service!!
En om een compensatie moet je zelf vragen na de herstelling en zelf doorgeven over hoeveel dag het gaat.
Zeer slechte service!!
Beste het spijt me te horen dat het nog niet is opgelost. Alvast onze excuses voor het ongemak het is doorgegeven aan onze dispatching dat dit zo vlug mogelijk in orde gebracht moet worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.