Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app werkt niet !?

  • December 18, 2017
  • 24 reacties
  • 832 Bekeken

Proximus app werkt niet op gsm of ipad, ook niet op computer. Wanneer ik inlog met mijn inloggegevens van myproximus, krijg ik steeds de melding dat de accountgegevens niet toe laten de applicatie te gebruiken. gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de website.
Wanneer ik inlog op myproximus met de zelfde inloggegevens staat dat ik wel proximus tv heb.!?
Wat kan hier aan gedaan worden?of moeten er andere inloggegevens worden gebruikt in de tv app?

klantnr : 1182202

Beste antwoord door GeertC

Hallo Yelle, ik heb het profiel gereset, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

24 reacties

  • Apprentice
  • December 18, 2017
Heb hetzelfde probleem.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 18, 2017
ok Lipi... als ik de oplossing weet hou ik je op de hoogte...

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 18, 2017
Lip, Manuel007,

Dit zou beide voor jullie moeten opgelost zijn, je zullen via je myproximus gegevens beide moeten kunnen inloggen op de Proximus TV app. Moest dit nog niet lukken kan je ons best contacteren via een privé bericht via link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 18, 2017
De App werkt nu op de ipad en gsm. Prima service Jean Pauls. BEDANKT!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 18, 2017
Top! Lipi werkt dit voor jou?

  • Apprentice
  • January 3, 2018
Werkte nog niet. Ik heb vandaag contact genomen met de helpdesk en is nu wel in orde. thx

  • Apprentice
  • May 15, 2018
ik heb hetzelfde probleem, bij mij komt erop dat het niet geactiveerd staat maar volgens mijn account staat het wel geactiveerd. wat kan ik hiervoor doen?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Chantal, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer en je login van je MyProximus doorsturen? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • May 19, 2018
Ik heb hier ook dit probleem, maar is wisselvallig de ene keer ben ik niet geactiveerd, andere keren moet ik midden in een film terug inloggen omdat ik zogezegd niet mag kijken zonder een account te hebben

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • May 19, 2018
Yelle kan u via onderstaande link u klantgegevens even doorgeven? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • May 19, 2018
@yelle klopt het dat u geen decoder heeft? Enkel de dienst proximus tv?Groeten Els

  • Apprentice
  • May 20, 2018
Ja, ik heb geen tv kijk enkel op mijn pc of smartphone. Nu op niks dus

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • May 24, 2018
Yelle, krijg je die melding nadat je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingegeven?

  • Apprentice
  • May 24, 2018
Ja, ik log dan eens uit en weer in maar maakt niks uit. Op Chrome is kan ik nu kijken en opnemen. Opnames bekijken kan ik niet op Chrome en op firefox en IE kan ik ni inloggen

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 24, 2018
Het is een gekend probleem dat er op chrome geen opnames bekeken kunnen worden. En jammer genoeg zijn er vandaag ook problemen ontdekt op internet explorer. Firefox zou normaalgezien wel moeten werken. Welke gegevens gebruik je om in te loggen ?

  • Apprentice
  • May 24, 2018
Ik gebruik dezelfde als waar ik mee op proximus inlog

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 24, 2018
Daar zou het inderdaad mee moeten lukken. Kan je me de exacte foutmelding doorgeven ? Dan kan ik dit laten onderzoeken door het team die deze app beheert.

  • Apprentice
  • May 24, 2018
abonnement

Om toegang te krijgen tot deze optie moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifieren in uw proximus account


ok

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2018
Hallo Yelle, ik heb het profiel gereset, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert

  • Apprentice
  • May 27, 2018
Ik nu terug inloggen en opnames bekijken In IE en Firefox. Bedankt Geert

  • Apprentice
  • May 27, 2018
Was te vroeg blij.
Na 10 minuten weer de melding: "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifieren ......... "enz

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 28, 2018
Ik heb nog een kleine aanpassing gedaan op je profiel. Kan je nog eens proberen of het nu lukt ? Heb je de problemen nog steeds zowel op pc al s gsm ? Groeten Hadewych

  • Apprentice
  • June 8, 2018
Ik kan de Proximus Tv app niet gebruiken op gsm, iPad of pc. Er komt telkens Oeps er ging iets verkeerd.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 8, 2018
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na

mvg