Gisteren om 16u (IN ALLE VERTROUWEN...) een nieuw Tuttimus contract afgesloten in het proximus center, en gebruik gemaakt van de promo met Samsung TV aan 99 €.
Leuk denk je dan ... Echter ...
Niemand informeerd mij (of WIL mij informeren) over het feit dat er vandaag een nieuwe promotie gaat zijn die, bij de plaatsing van de Rode Duivels in de kwart finale, de TV volledig gratis is en de 99 € terugbetaald wordt.
Ik heb zelf deze morgen om 8u00 moeten vaststellen dat de promotie veranderd is.
Contact met Proximus leert mij dat hieraan niets te doen is ... (Chat met Wouter die al na enkele minuten door jullie zelf wordt afgebroken en waarop ik erop gewezen wordt dat de algemene voorwaarden niet geschonden zijn...) en ik voor de rest mijn frustraties maar moet inslikken...
Mooie manier om met nieuwe klanten om te gaan ...
De laatste maanden alle GSM abonnementen omgezet naar Proximus, met als laatste stap gisteren het pakket vaste telefoon, internet en TV van Telenet naar Tittumus.
Bedankt voor het vertrouwen in deze nieuwe samenwerking. Ik ga vanaf nu alles wat van bij julie komt met argusogen bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.