Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hey Beste Proximus Techs, sinds een kleine week zit ik met een vrij lastig probleem dat steeds frequenter terug komt (dagelijks). wanneer tv decoder helemaal is opgestart en ik van zender verander, krijgt mijn decoder zogezegd geen signaal meer. wanneer ik deze opnieuw heropstart, spring hij opnieuw op, maar bij het veranderen van zender, bam opnieuw hetzelfde. Ik heb zowel de BBOX als de modem beiden al enkele malen opnieuw een factory reset gegeven, wat tijdelijke work around is voor een zender te bekijken. op de gui van de BBOX geeft hij status connected aan, wat ook het geval is, maar alsnog bij het veranderen van zender, geen signaal. ook wanneer ik de decoder rechtstreeks verbind met een utp naar BBOX, exact hetzelfde. call center zegt dat ze alles zien draaien, wat ook het geval is, enkel krijg ik niets meer binnen na veranderen zender.ik wou ook even inloggen op de decoder via putty, maar is natuurlijk beveiligd. na enkele momenten springt hij dan ineens weer met beeld op
beste We zijn reeds trouwe belgacom/proximus klant sinds juli 1995 en hebben tot vorige zomer steeds permium club punten gekregen op onze facturen. Tot mijn grote verbazing gisteren viel mijn oog erop,t oen ik mijn saldo wilde raadplegen (ik werk nog niet lang actief met 'my proximus', ) dat deze reeds een aantal maanden niet meer op onze facturen staat! Van getrouwheidsactie gesproken! Ik heb hiervoor vandaag contact opgenomen met proximus en daar vernam ik dat , niet het klantennr van belang is, (dat nog steeds hetzelfde is en op naam van mijn man, Ceuppens staat) dan wel het e-mailadres! Mij lijkt een klantennummer toch logischer dan een e-mailadres. Nu blijkt dat door het veranderen van werk vorig jaar per 01/07/2017, en dus mijn werk-mail niet meer van toepassing was en ik naar een privé-emailadres gegaan ben, ik al mijn verorven punten (die normaal 2 jaar geldig zijn) kwijt ben voor altijd en er ook geen meer kan sparen! Dit kan toch niet. Ik heb nog 2 cases open sind
Ben al meer dan 2 weken aan het proberen om filmpjes van de studio 100 te downloaden om ze dan zonder internet te bekijken. Zowel op de iPad als op de galaxy tab werkt dit niet. Ik ben klaarblijkelijk niet de enige met dit probleem. Wij vertrekken dinsdag op verlof en............geen downloads. Graag een oplossing
ik kan geen 150GB pakketjes toevoegen via MyProximus, kan iemand mij helpen?? ik krijg: Sorry There is a temporary problem with MyProximus. Try to customize options again later.
Op welk kanaal kan eclips-tv vinden. Kanaal 109 lukt alvast niet. Of ligt het weeral aan de centrale in Geetbets.
Gisteravond was er een storing op onze televisie. Wij hebben dan de televisie afgezet en opnieuw opgezet. Opeens waren AL onze opnames verdwenen. Vanmorgen was dit nog steeds zo. Na opzoekwerk te hebben verricht op dit forum, bleek een eerste oplossing de decoder eens af te zetten en opnieuw op te starten. Gelukkig werkte dit voor ons, onze opnames staan er terug. Maar kan dit nu ECHT de bedoeling zijn, telkens er een probleem is, dat we die decoder moeten op- en afzetten? Betalen wij echt voor dit soort service? Ik hoop dat er snel verbetering komt, Proximus. Wij zijn nu een kleine 9 maanden klant bij jullie en ik kan er nog niet 1 positieve ervaring over delen. Spijtig ...
Dinsdag 14/08/2018 zijn ze proximus tv en vast toestel komen installeren, ik heb er dan direct belgisch voetbal bij gevraagd maar tot hier toe nog geen voetbal te zien. Ik heb dan vandaag gebeld en ze kunnen het niet installeren omdat ik nog een achterstand van betaling heb van 46 euro. Maar ik heb nog tijd tot 30 augustus om te betalen. en dat is dus de reden dat de voetbal niet wordt geinstalleerd. Dus ik moet direct betalen om voetbal te zien vandaag. Dit is volgens mij niet logisch. Wat denken jullie?
Vervangen van modem ze gingen mij een nieuwe modem op sturen. Maar deze Is nooit aan gekomen. Maar ik heb wel een boete gekregen van hun omdat ik mijn oude modem niet heb opgestuurd Ik kan toch moeilijk mijn modem opsturen en niets in de plaats krijgen nu zijn We al enkele maanden later en wij hebben de boete van 100 Euro betaald uit vrees. Nog steeds heb ik mijn oude versleten modem nog en nog altijd geen gehoor gekregen maar wij zen wel 100 euro lichter geworden Door deze oplichterij. Gisteren avond Is ook men b box stuk gegaan ik durf al niet meer bellen naar hun uit vrees dat ik weer van het kastje naar de muur wordt gestuurd...of schrik dat ze weer iets opsturen en dit nooit aankomt en we weeral moeten betalen voor een fout van hun schandalig gewoon weg dus betalen we nu voor digitale televisie maar we kunnen niets kijken. Mijn account bij jullie is alles max internet en bijna alle abonnementen op tv Zijn hier al meer als 20 jaar klant en geen gehoor..
Beste, Bij het alleen gaan wonen, hebben we gewikt en gewogen wat te nemen. We zouden voor Proximus gaan, maar ik heb altijd een @telenet.be account gehad. Is het ondertussen al mogelijk dit te behouden bij overstap naar Proximus? Thanks.
"Beste proximus, Na 1 één winkelbezoek, 1 maal telefoneren (met 20 min wachttijd), nog een winkelbezoek en een aparte, vriendelijke mail naar het proximus team zelf is het me beu. Hoe moeilijk kan het zijn om van mijn abonnement de vaste lijn eruit te halen en de gsm nummer van mijn vrouw erin op te nemen. Zodat men een abonnement bekomt wat jullie zelf Minimus noemen. Hieronder de mail: Beste Proximus. Eind juni ben ik een de Proximus winkel in Eeklo binnengestapt om een abonnementswijziging aan te vragen. Namelijk van Familus naar Minimus vanaf 1 juli (dit ging pas van kracht op maandag 2 juli). Hierbij zou gsm nummer xxx worden overgezet van het abonnement van De Wulf naar dit Minimus abonnement. Dit had ik al eens eerder telefonisch aangevraagd en men ging mij hiervoor een mail sturen met het formulier dat door beide abonnementhouders moest worden getekend. Tevergeefs, dit heb ik nooit ontvangen, vandaar mijn bezoek in Eeklo. Intussen hebben mevr. De Wulf en ik opnieu
Weet iemand waneer je de Apple watch 3 cellebar kan gaan gebruikke. In België
Beste In de straat waar ik woon en op ons lijnnummer beloven ze65 MBit Als ik de modem nazie, zie ik dat 20 Mbit als current snelheid staat. Nu vroeg ik me af of dit normaal is? Kan onze lijn echt niet de 65 Mbit aan (of op zijn minst 50) Ik las reeds eerder hier op het formum dat medewerkers van Proximus dit konden nazien?
Ik heb dit ook in de rubriek facturen gepost, maar misschien beter hier? Beste Proximus Na een tijdje twijfelen hebben we besloten de overstap te maken van Telenet, naar Proximus. Na veel twijfelen, want ooit ben ik enorm bedrogen (lees eigenlijk belogen) door 1 van jullie verkopers. Maar nu, dit is 10jaar geleden. Na 10jaar telenet, de rekening gemaakt, en proximus komt een goeie 20EUR goedkoper uit per maand. Dus, we gaan de overstap maken naar proximus. Dit voor onze 2 gsm’s, de vaste lijn, televisie (inclusief Netflix) en internet. Men zou denken, dat wij niet de eersten zijn die deze overstap maken, dus dat dit vlotjes zou moeten verlopen.. Echter: 1: Dag 1: zoals ons was gezegd, na een aantal uren zou het bereik van telenet wegvallen. Op dat moment moesten we de proximus sim-kaarten plaatsen, en zou de overschakeling in orde zijn. Na een aantal uurtjes dan toch maar eens een telefoontje naar jullie diensten. De automatische vrouw vraagt het betreffende telefoonnum
Bij het inloggen in de all cloud krijg ik als melding “aanmelding misluk” Bij het inloggen in de tv app “oeps er ging iets verkeerd” Enige hulp?
Ik heb per ongeluk enkele opnames van Spoed gewist. Kan ik deze opnames nog ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten?
Ik heb 2 decoders 2 tv's heb 1 nieuwe V5 aangekregen wat met de andere ?
Ik zou heel graag dringend mijn website users.skynet.be/karliendeclerck verwijderen. Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Moet dit nu echt opnieuw en opnieuw gedaan worden of is dit een grap? Wat met oudere mensen,oa. mijn ouders die geen pc hebben en niet zo mobiel meer zijn??
Ik heb een gsm+abonnement van de werkgever die ook voor prive doeleinden ( er wordt vaa betaald) mag gebruikt worden. Maar hoe zit het dan met de bescherming van de privacy van de werknemer ? Heeft de werkgever inzicht in de privé gesprekken die ik voer ? Heeft de werkgever inzicht naar welke sites ik surf ?
Goeiemorgen Vorige maand kreeg ik een smsje met de melding dat ik meer dan €50 boven mijn abonnement zat. Aangezien ik er geen idee van had dat ik zo veel verbruikt had, heb ik meteen de klantendienst gebeld. Daar kon de persoon in kwestie niet meteen zien waarom ik zo'n hoge factuur had. Na minutenlang zoeken, zag hij dat ik veel internet verbuik had. Oké zei ik, maar via de applicatie zag ik dat ik op 5.25GB zat van de 5GB die in mijn abonnement inbegrepen is. Maar de klantendienst wist mij te zeggen dat ik veel meer verbuik dan dat had! Hoe kan dat? Komt de applicatie en de factuur dan niet overeen?? Dan vroeg ik een gedetailleerde factuur, maar die onbeleefde persoon kon mij dit niet bezorgen, deze moest ik opvragen via mail - en heb ik dan ook meteen gedaan, zonder resultaat uiteraard... Aangezien ik een correcte betaler ben, en mijn factuur dus op tijd wou betalen (mits het zien van de gedetailleerde factuur), belde ik nogmaals naar de klantendienst, om nog maar eens mij
Ik kan enkel mijn gsm abonnement zien op Myproximus, terwijl we ook Internet+TV hebben en ook nog een gsm abonnement van mijn partner. Normaal gezien was er een foutje bij het adres van Internet + TV en abonemment van partner, maar ik had deze laten aanpassen naar ons huidig adres waar het aangesloten is in een Proximus winkel. Kan dit opgelost worden en alles op 1 adres gezet worden aub?
Hallo Ik heb in mijn woning een (lelijke grijze) 6 PIN V11 aansluiting en zoek een inbouwdoos dat past bij al de andere stopcontacten. Echter in de bekende doe-het-zelf zaken kan je enkel maar eentje met 5 PIN terugvinden (zo eentje: https://www.niko.eu/nlbe/producten/schakelmateriaal-en-wandcontactdozen/audio-tv-data-telefoon/telefooncontactdoos-5-polig-productmodel-niko-ed5c11b4-30c1-5926-a144-24e8e689c8a3/100-69000 - staat zelfs bij Belgacom gekeurd). Ook op de site van de fabrikant (Niko) lijkt een 6 PIN onbestaand. Zijn er mensen die deze wel weten te vinden (en hopelijk met een ruim aanbod aan kleurtjes :p). Puur uit interesse, waarvoor is de middelste PIN eigenlijk? Alvast bedankt
So, after the absolute clusterfrak that was called cancelling all but one GSM subscription, it was decided that the last subscription would be moved to Orange and the outstanding amount for the phone that was on the contract would be paid. No problem, I hear you say, it's something that should be automatic after the number was transferred and notification of wishing a final bill to close the account being given TWICE. Or so you would think. Some FOUR MONTHS later, Proximus is STILL trying to take money from me for a subscription I don't have and are threatening to cut off my services if I don't pay the outstanding sum from the last 2 months, never mind 4, even though last month the bill said one thing, the amount Proximus claimed they would try and take was another and my bank said a THIRD figure would be taken from my account last month. Suffice to say, no payments will be forthcoming in any way, shape or form. The refund on the TV/Internet/Landline/GSM that was previou
Beste, Volgende week verhuizen wij naar ons nieuwe huis. Op 1/08 bestelde ik dan ook een tuttimus + hd tv pakket. Ik kreeg echter nooit de vraag wanneer ik een installatie wilde. Na navraag vandaag (omdat ik het erg lang vond duren) bleek dus dat er een lasser langs komt op 5/9. Dit is niet aan ons gevraagd of we thuis zijn.. we wisten helemaal van niets. Op de koop toe zitten we dan 2 weken zonder internet + tv. Zouden jullie dit zsm kunnen oplossen? Is het bovendien nodig als er telenet kabel en telefoon ligt om de straat op te breken? Ik weet niet of er proximus aansluiting is? alvast bedankt lisa
Eerst bij de proximus in Ronse. Twee wachtenden voor mij. Dat viel mee. De eerste klant had een vrij groot probleem dus ging ik eerst naar de apotheek. Toen ik terugkwam was die eerste klant nog bezig. Slechts 1 medewerker aanwezig. Na een 15-tal minuten wachten was mijn tijd echt op. Ik belde met de helpdesk om een afspraak te maken in Oudenaarde. Had nl. nog een groter probleem. Zelfs met ons abonnement (reeds meer dan 20 jaar trouwe klant bij proximus) hadden mijn dochter en ikzelf enorme problemen om zowel thuis als in het buitenland te connecteren met Wifi. Aangezien zij vandaag als monitrice vertrokken is met Kazou (CM) moest zei kunnen garanderen dat zei bij eventuele problemen bereikbaar is via de gsm. Zij maakte zich hier heel druk om en ik ook. De helpdesk heeft mij telefonisch kunnen helpen. Prima dus. Bleek dat er nog een blokkade zat op zowel mijn dochter (0472 22 60 00) als mijn nummer (0473 82 64 59) Eigenaardig toch dat dit niet werd opgelost bij eerdere bezoeken aan P
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.