Skip to main content
Antwoord

Prepaid kaarten opnieuw registreren

  • August 15, 2018
  • 6 reacties
  • 873 Bekeken

Moet dit nu echt opnieuw en opnieuw gedaan worden of is dit een grap? Wat met oudere mensen,oa. mijn ouders die geen pc hebben en niet zo mobiel meer zijn??

Beste antwoord door LorentzV

We sturen zelf 2-3 reminders voordien, maar indien het niet opnieuw geregistreerd wordt, wordt de kaart wel gedeactiveerd. Afhankelijk hoe snel dat dat bij ons verwerkt wordt, kunnen we alsnog een interventie proberen te doen. Indien dat zou lukken, moet de kaart echter ook weer geregistreerd worden. Ik raad echter niet aan om het uit te testen. :)

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 16, 2018
Dag Harry,
Wat kunnen we voor je doen aub?
Kan je ons via deze link de gegevens even doorgeven?
Mvg. Wilfried

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 16, 2018
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

Registratie via e-id: éénmalig (eventueel via uw/familielid PC met e-id lezer en hun e-id)
Registratie via bankkaart om de 18 maanden (ook ok als u minstens om de 12 maand met bankkaart herlaadt?)

P.S. Met dank aan deze regering en meer specifiek aan dhr A.Decroo

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 17, 2018
De kaart moet enkel opnieuw geregesitreerd worden indien je dit deed met registratie via herlading (om de 18 maanden). Dit geldt ook indien je minstens 1x per jaar herlaadt aangezien het enkel via die herlading van €1 geregistreerd wordt.
In principe is dat niet echt een slecht punt aangezien er meer mogelijkheden worden geboden buiten bij een winkel langsgaan of via e-ID (wat nog veel bugs en glitches heeft met verscheidene toepassingen).

Martin
  • August 17, 2018
stel je vergeet het en je bent al over de 18 maanden kun je dan nog registreren op de zelfde manier door met 1 € te herladen en heeft dit verder geen gevolgen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • August 17, 2018
We sturen zelf 2-3 reminders voordien, maar indien het niet opnieuw geregistreerd wordt, wordt de kaart wel gedeactiveerd. Afhankelijk hoe snel dat dat bij ons verwerkt wordt, kunnen we alsnog een interventie proberen te doen. Indien dat zou lukken, moet de kaart echter ook weer geregistreerd worden. Ik raad echter niet aan om het uit te testen. :)

Groetjes,
Lorentz.

Martin
  • August 17, 2018
Bedankt voor de uitleg Lorentz,
'k zal het inderdaad dan maar niet uitproberen tenzij ik van mijn P&G kaart af wil 😉
groetjes, Martin.