Skip to main content
Eerst bij de proximus in Ronse. Twee wachtenden voor mij. Dat viel mee. De eerste klant had een vrij groot probleem dus ging ik eerst naar de apotheek. Toen ik terugkwam was die eerste klant nog bezig. Slechts 1 medewerker aanwezig.

Na een 15-tal minuten wachten was mijn tijd echt op. Ik belde met de helpdesk om een afspraak te maken in Oudenaarde. Had nl. nog een groter probleem. Zelfs met ons abonnement (reeds meer dan 20 jaar trouwe klant bij proximus) hadden mijn dochter en ikzelf enorme problemen om zowel thuis als in het buitenland te connecteren met Wifi. Aangezien zij vandaag als monitrice vertrokken is met Kazou (CM) moest zei kunnen garanderen dat zei bij eventuele problemen bereikbaar is via de gsm. Zij maakte zich hier heel druk om en ik ook. De helpdesk heeft mij telefonisch kunnen helpen. Prima dus. Bleek dat er nog een blokkade zat op zowel mijn dochter (0472 22 60 00) als mijn nummer (0473 82 64 59) Eigenaardig toch dat dit niet werd opgelost bij eerdere bezoeken aan Proximus met heel lange wachttijden en vele afspraken.

Toen ik deze namiddag eindelijk in Oudenaarde was, wou ik mijn 5 oude toestellen inleveren bij de proximus winkel in Oudenaarde. 1 klant voor mij (dit viel enorm mee) had wel 15 min moeten stappen wegens geen parking (wekelijkse markt)

Toen ik na 10 minuten wachten vroeg of ik mijn oude toestellen mocht inleveren voor de Recubel-actie (Bednet) zie folder, kreeg ik als antwoord: Gooi ze gewoon weg, doe er iemand van de jeugd een plezier mee of stuur ze op naar Afrika, ... Ik heb hier uiteraard voor bedankt en zal de toestellen volgende week bij mij op school inleveren. De school ontvangt punten om nieuwe pc's aan te kopen. Jammer dat een degelijke organisatie zoals Bednet op deze manier de nodige steun niet zal krijgen.

Dit moest mij gewoon eens van het hart.

Vriendelijke groeten

Sigrid Van Eenoo
Geen reactie

Reageer