Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vraagje Ik ben een maand geleden overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Wegens mijn bijberoep heb ik een business-abonnement met fixed IP en eigen router achter de b-box. Aangezien mijn kantoor voor mijn bijberoep bij ons thuis is, heb ik daar ook digitale tv. Voor de overschakeling had de verkoopster van Proximus mij beloofd dat dit geen probleem zou geven. Tot nu heb ik op de decoders nog steeds geen toegang tot netflix, en wordt er niet opgeslagen tot waar we een opname gekeken hebben. Mijn opstelling: - b-box: werkt enkel als modem, geen DHCP en WIFI. - eigen router: zorgt voor wifi, bekabeld netwerk, DHCP, een PPPOE-verbinding met proximus. - 2 decoders: rechtstreeks op de b-box aangesloten. Op de decoders heb ik dus enkel TV-signaal en geen internet. Weet er iemand hoe dit opgelost kan worden?
Klopt het dat je extra moet betalen indien je meer als 1 GB mobiele data verbruikt in de Proximus TV app zelfs als je nog genoeg resterend “gewone” data over hebt? Ik moet nu al €1,5 extra betalen met een overschreden limiet van 1GB Proximus TV app en nog 5GB van de 10GB mobiele data resterend.
Vraagje Proximus heb een opname van gisten op FOX The Walking Dead heb geen Nederlandse ondertitel wat is de reden ervan? en wil wel die aflevering zien met ondertiteling wat is de oplossing voor mij?
We hebben sinds vorige week Proximus familus en mogen en decoder staat op aanraden van installateur in onze living. Maar die modem maakt constant een hoog piepend, continu geluid. Heel soms stopt het, bv. gisterenavond een tijd was dat lawaai weg. Het is eigenlijk om zot te worden. Wat kunnen we hieraan doen? Ik wil wel nog kunnen bellen, mailen en TV bekijken.
Wanneer ik tracht in te loggen met mijn my proximus account op de proximus tv app, krijg ik steeds de melding “dit account is niet gelinkt aan tv pakket" terwijl dit wel tussen mijn producten staat op my proximus en op mijn factuur. Pakket is ondertussen al 3 maand actief en na mails, chats en verschillende telefoongesprekken met helpdesk nog steeds niet opgelost. Kan dit aub zsm opgelost worden?
Proximus , gebeld om info ivm met prijsverschil huidige Tuttimus en Minimus .. zat weinig verschil op . Heb dan gezegd behou mijn Tuttimus ... nu hebeen ze dat toch veranderd naar Minimus ,zonder dat ik dat gevraagd hebt ... nu natuurlijk loopt alles mis om dat in orde te zetten ... wat een geklungel ... iemand raad ??????
Als je een pakket besteld bv Entertaiment, en het bevalt je niet , kan je dit dan ook stopzetten nadien , of ben je gebonden aan een termijn , en hoe wordt dit verekend dan ?? MVG
Vorige maand een klacht ingediend wegens onterechte aanrekening van SMS verkeer binnen Europa. Zit namelijk in mijn pack. Eerste persoon aan de telefoon had zelfs het lef om te zeggen dat dit normaal was. Zij wist niet dat er een pack bestond waar dat in zit.... 2de persoon was ok. Ze gingen het onderzoeken. En raar maar waar, uit het onderzoek blijkt dat het een software fout is. Ze gingen die onmiddellijk recht zetten en het zou niet meer gebeuren. Wat denk je dat er aan de hand is me tmijn huidige factuur? Inderdaad weeral dezelfde miserie. Kunnen jullie nu echt geen deftige factuur maken. Dus weer bellen en ze gaan het nog eens onderzoeken. Op die tijd had ik de bug zelf al gefixed in de software. En ja volgende maand heb ik opnieuw prijs want in het nog niet aangerekende verbruik is het weer van dat. Ben nu toch wel heel sterk aan het overwegen om mijn boeltje te pakken en alles te verhuizen. Ben die maandelijkse ellende kotsbeu.
Iemand heeft in het verleden een proef-website voor Hondenschool Merskem vzw gemaakt, maar deze pagina's bevatten ondertussen verouderde en foutieve informatie. Door verloop van bestuursleden hebben wij echter geen gegevens meer van deze persoon. Jammer genoeg komt deze proefwebsite nog steeds voor in de zoekresultaten van Google als je op "Hondenschool Merksem" zoekt. Volgens collega's van de Proximus helpdesk is de persoon in kwestie al lange tijd geen klant meer van Proximus en is de webruimte dus ook niet meer actief. Kunnen deze pagina's verwijderd worden. Alvast bedankt,
Beste proximussen, Ik heb een technisch vraagje waar de helpdesk moeite mee heeft, wellicht dat jullie meer weten. Situatie Ik heb een fiber aansluitpunt van proximus in mijn appartement met daar aan een GPON om de glasvezel om te zetten naar RJ45 koper. Hierachter zit de standaard BBox3. Vraag Ik heb de BBox3 router direct de deur uit gedaan en mijn eigen Ubiquiti USG-3 router in PPPoE mode geplaatst. Nu wil ik graag de GPON ook vervangen, enkel weet ik neit of dit mogelijk is. De "eigendom van Proximus" stickers op de GPON beloven niet veel goeds iig en doet vermoeden dat dit onderdeel dient te blijven van de proximus setup.
Hier een melding dat ik een vermoedelijke spam ontving van afzender 32486501259@mms.proximus.be Mail zegt dat 'U hebt een MMS ontvangen van een nummer ... benieuwd wat erin staat ... open dan de bijlagen ... Ik wilde een schermafdruk meesturen met dit bericht, maar ik vind geen mogelijkheid hier, tenzij toevoegen tags, doch daarin kon ik geen schermafdruk brengen. Ik dacht Proximus hierover te mailen, maar vond geen mailadres op site? Ik belde Proximus, maar na heel lang wachten, nog niemand aan de lijn. Vandaar deel ik het langs deze weg. Groeten
motortv in de basis aanbot op 665in sd en 667 in hd vanaf vandaag
In opdracht van mijn schoonmoeder die einde raad is start ik dit topic. Vroeger had ze soms last van beeld die happerde, sinds kort is het zo dat de tv ook uitvalt en modem opnieuw opstart. Omdat ik bijna zeker ben dat het door een slechte bekabelde verbinding gaan heb ik het beeld even op 576i gezet, helaas valt het boeltje na enkele minuten ook uit. Setup zit momenteel als volgt, powerline in garage, powerline boven op de slaapkamer met bekabelde 2de decoder die perfect werkt en niet uitvalt, andere powerline adapter beneden en verbonden met andere decoder die constant uitvalt. Wat kunnen we nog proberen of kan de oorzaak zijn van dit tv probleem? Boven werkt alles perfect via powerline en beneden niet. Defecte kabel, powerline? Alvast bedankt Sven
Beste, Vanmiddag omstreeks 15:00 viel plots mijn TV verbinding weg. Om een of andere reden krijgt de decoder geen netwerk meer. Ik heb alles gecheckt: - modem en decoder meermaals herstart - switch tussen TV em modem meermaals herstart - decoder rechtstreeks aan de modem gehangen Niets lijkt te werken. Het vreemde is dat bij het opstarten van de decoder (na het zonder stroom zetten) de decoder wel netwerk heeft, maar dan zet de decoder zijn netwerk uit en is het gedaan met de pret. Ik heb mijn oude V4 decoder van zolder gehaald, en deze werkt blijkbaar nog wel. Mvg, Christophe
ik heb een toestel met abonnement mobilus m genomen maar wil dat nu veranderen naar de xl unlimited waarom in godsnaam kan ik niet overschakelen naar die unlimited? nog een week geef ik proximus de tijd of ik zeg alles op zowel mobiel als tv en internet gewoonweg alles!!
Ik gebruik Thunderbird versie 52.5.0(32 bits) als emailprogramma. Ikzelf kan onder mijn emailaccount zowel emails versturen als ontvangen zonder probleem, maar onder het emailaccount xxxxx.yyyyyy@base.be kan ik sinds een paar dagen enkel emails versturen maar niet (meer) ontvangen. Ik krijg telkens de volgende foutmelding : Reporting-MTA: dns; mailrelay119.isp.belgacom.be Final-Recipient: rfc822;xxxxx.yyyyyy@base.be Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) '[Errno 61] Connection refused' (delivery attempts: 0) Hoe kan ik dat probleem oplossen? N.B. Ik ben destijds overgestapt van Base naar Belgacom, maar onder het account xxxxx.yyyyyy@base.be kon ik sindsdien emails blijven versturen en ontvangen via Proximus. Graag uw reacties.
Hoe komt het dat ik geen onderschriften voor gehoorgestoorden meer krijg bij een opgenomen programma?
Tot hier toe niet veel chance gehad met proximus Nog altijd zijn er beloftes over de eerste fuck up van proximus niet nagekomen blijkt nu dat er verschillende mensen mij al van sinds ik bij proximus ben telefonisch niet kunnen contacteren. Toch wel ergens een basis om klant te zijn bij een provider? Na weer herhaaldelijke keren de belofte te hebben gekregen om terug gebeld te worden , niks van nagekomen!! Na ik uitdrukkelijk gezegd heb dat ik een week op vakantie was en niet bereikbaar was hebben ze geprobeerd om te bellen . Tuurlijk kan je nergens terecht en kan je helemaal opnieuw beginnen !!! Ik zit aan mijn 6de keer terug bellen en ELKE KEER moet je opnieuw alles uitleggen . Je wordt er onnozel en zelfs agressief door ! En elke keer die verdwaasde antwoorden en simplistische oplossingetjes die ze dan ELKE KEER opnieuw meegeven en geen k....n helpen. Dus hier staan we ! ik kan niet gecontacteerd op mijn gsm toestel worden door verschillende personen maar ik moet nu de tijdsti
Het ene probleem is nog steeds niet opgelost of het volgende is er al . Weeral beloftes gemaakt en worden niet nagekomen . De rekening die ik nu gekregen heb tart alle verbeelding! Niks is er inorde gebracht van wat er beloofd werd na de eerste problemen. Hebben ze gewoon weg een andere prijsbundel aangepast en krijg ik zelfs de initiele en officiele reclame korting niet meer en betaal ik volle pot ...die domiciliering gaat zowiezo al stopgezetworden. Ik geef het nog een paar dagen en dan stel ik dit gangsterbedrijf in gebreke ...dat ze het dan zo maar oplossen ,hier wil.ik geld voor tegenaan gooien. Een bende huichelaars en knoeiers zonder structuur .
Hoe veranderen naar Minimus, wegens geen vaste lijn meer nodig.. of kan een ander pakket zonder vaste lijn, familus, tuttimus ?,
Klopt het dat Proximus nu de trouwe klanten opbelt en een korting geeft van 15€/maand gedurende één jaar ? Zonet gebeld door anoniem nummer met de vraag om 'ja' te zeggen als ik 15€ korting per maand krijg gedurende één jaar ??? Nog mensen ?
Laat mij beginnen met de oudste klacht die al jaren loopt op het forum en dat al de klanten niet snappen waarom passen ze dit niet aan en deze klacht loopt nu al 3 jaar. De beroemde blauwe balk die veel te groot is en iedereen stoort. Bij andere providers lukt het wel 🙂. En hier komt mijn eerste vraag. Julie beloven nu al jaren dat het aangepast zal worden en die blauwe balk hij blijft maar bestaan. Waarom Proximus passen jullie dit niet aan en blijft die balk bestaan? Jullie moeten toch een uitleg kunnen geven waarom jullie het niet doen. Tweede klacht die ook al jaren loopt en waar er ook maar geen oplossing komt zijn de opnames. Als je een serie programmeert bevoordeeld 'Gold Rush' op Discovery Channel om er een op de noemen. Waarom neem de decoder dan tijdens de week dagelijks de herhalingen op, volgens jullie doen jullie dit dat mocht de klant een opname missen kan hij het terug herbekijken (hebben jullie medewerkers geplaats als antwoord, zie forum). Ik noe
Beste sinds vrijdag klant bij proximus, alles laten installeren door medewerker, alles getest. Normale zenders werken maar bij bv dobbit tv, studio 100 allemaal blokjes, kleuren doorheen. Niet mogelijk tot bekijken van deze zenders terwijl andere zenders wel hd en vloeiend zijn. Wat is het probleem?
Heb geen toegang meer tot Proximus Cloud. Krijg volgende melding:
Bij de vorige app versie geen enkel probleem om te casten...echter met de nieuwe app nog steeds niet mogelijk...kan toch niet moeilijk zijn om deze optie weer toegankelijk te maken?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.