ik heb een toestel met abonnement mobilus m genomen maar wil dat nu veranderen naar de xl unlimited waarom in godsnaam kan ik niet overschakelen naar die unlimited? nog een week geef ik proximus de tijd of ik zeg alles op zowel mobiel als tv en internet gewoonweg alles!!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Johan, kan je ons via een privébericht jouw klantnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
bij de vraag om men klantennummer prive te sturen heb ik direct gedaan maar nog steeds geen reactie terug gekregen!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.