We hebben sinds vorige week Proximus familus en mogen en decoder staat op aanraden van installateur in onze living. Maar die modem maakt constant een hoog piepend, continu geluid. Heel soms stopt het, bv. gisterenavond een tijd was dat lawaai weg. Het is eigenlijk om zot te worden. Wat kunnen we hieraan doen? Ik wil wel nog kunnen bellen, mailen en TV bekijken.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: mss haalt het wel niks uit maar je kunt het altijd eens proberen door de bbox3 modem een reset te laten uitvoeren, zie hoe het moet hier via deze onderstaande link
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Klinkt als een hoog frequente voltage regelaar / spoeltje in de box die trilt.
Zie je wel vaker met digitale apparatuur.
Nieuwe box aanvragen.
Zie je wel vaker met digitale apparatuur.
Nieuwe box aanvragen.
Als het proximus team dit leest zullen ze wel een vervanging voorstellen, maar aangezien ze nog niet gereageerd hebben best eens een Privébericht sturen (klik hier) naar hen en waar je eventueel de link naar je post hier kunt meegeven
namelijk: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/piepend-geluid-nieuwe-modem-46038
namelijk: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/piepend-geluid-nieuwe-modem-46038
Stuur inderdaad even een privébericht naar die link, dan bekijken we het verder voor je.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.