Skip to main content
Vraag

Piepend geluid nieuwe modem

  • November 12, 2018
  • 4 reacties
  • 1572 Bekeken

We hebben sinds vorige week Proximus familus en mogen en decoder staat op aanraden van installateur in onze living. Maar die modem maakt constant een hoog piepend, continu geluid. Heel soms stopt het, bv. gisterenavond een tijd was dat lawaai weg. Het is eigenlijk om zot te worden. Wat kunnen we hieraan doen? Ik wil wel nog kunnen bellen, mailen en TV bekijken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 12, 2018
Ter info: mss haalt het wel niks uit maar je kunt het altijd eens proberen door de bbox3 modem een reset te laten uitvoeren, zie hoe het moet hier via deze onderstaande link
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

  • Apprentice
  • November 14, 2018
Klinkt als een hoog frequente voltage regelaar / spoeltje in de box die trilt.

Zie je wel vaker met digitale apparatuur.

Nieuwe box aanvragen.

Martin
  • November 14, 2018
Als het proximus team dit leest zullen ze wel een vervanging voorstellen, maar aangezien ze nog niet gereageerd hebben best eens een Privébericht sturen (klik hier) naar hen en waar je eventueel de link naar je post hier kunt meegeven
namelijk: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/piepend-geluid-nieuwe-modem-46038

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 14, 2018
Stuur inderdaad even een privébericht naar die link, dan bekijken we het verder voor je.