Skip to main content
Antwoord

Onderschriften 888

  • November 13, 2018
  • 8 reacties
  • 328 Bekeken

Hoe komt het dat ik geen onderschriften voor gehoorgestoorden meer krijg bij een opgenomen programma?

Beste antwoord door LinosD

Chromecast wordt geïmplementeerd bij een volgende update, Guy.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • November 13, 2018
Ter bijkomende info: zie melding van prox 4 dagen geleden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567#post616965

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • November 13, 2018
Hallo Guy, bij welke opgenomen programma's heb je dit probleem? Groeten Thierry

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2018
Ik heb dat probleem bij alle nederlandstalige programma’s die ik opneem. Probleem is vrij recent.

Alain_0196
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • November 13, 2018
Ik heb dat probleem ook bij alle Nederlandstalige programma's. Ondertiteling is gemakkelijk voor iemand met gehoorproblemen.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • November 13, 2018
Hey Guy, heb dit verder laten nakijken, momenteel is er een bug die deze problemen veroorzaakt. Het is nog verder in onderzoek.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2018
Ok, dank u!

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2018
Het duurt toch wel heel lang voor we weer chromecast kunnen gebruiken. Wellicht ook een bug?

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 13, 2018
Chromecast wordt geïmplementeerd bij een volgende update, Guy.