Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vlaamse film op aanvraag. Ik vind het niet kunnen dat er voor een vlaamse film geen ondertiteling beschikbaar is, vooral als er bij de trailer wel ondertiteling te zien is... Dit wil zeggen dat slechthorenden of dove mensen geen vlaamse film kunnen bekijken! Kan daar in de toekomst verandering in komen?
Mijn huidig resterend P&G krediet bedraagt heden nog 4.40 euro tot maart 2019. Als ik vandaag 17 november 2018 mijn P&G nu herlaad met 3000 premium punten ter waarde van 15 euro, behoud ik dan mijn huidig resterend krediet 4.40 euro + 15 euro, zijnde 19.40 euro tot volgende jaar maart 2019, of tot volgend jaar 17 november 2019? 😕
Beste mijn vriendin heeft al jaren een skynet email adres. Nu heeft ze tijdelijk geen andere manier om haar emails te lezen, dus ging ze naar webmail. Maar daar staan maar emails tot einde 2017? Waar zijn al die emails gebleven? Die kunnen toch niet weg zijn van de server? Ik heb zelf een hotmail account en daar staan nog mails op van 10 jaar geleden of ouder....
Sinds deze avond geen TV meer. Ik vermoed een defect aan de WiFi bridge. Kan iemand dit confirmeren? Wanneer ik de WiFi bridge terug probeer te synchroniseren met de modem, door bij allebei op de WPS knop te drukken, gaat op beide toestellen de WPS een tweetal minuten knipperen tijdens het maken van de connectie. Op de bridge is dat knipperen in de oranje kleur. Maar... na de synchronisatie sessie lijkt dit niet te lukken want na twee minuten licht het WPS lichtje op de bridge uiteindelijk rood op. Verder gaat er geen enkel groen lichtje aan (behalve de Power), dus noch wireless, noch access point, noc link quality lichten op. Ik kan enkel constateren dat de link dus niet geslaagd is. Betekent dit dat de bridge kapot is en dat ik een nieuwe moet kopen?
Beste, Proximus TV werkt niet op Mac. Ik heb een Macbook Pro met de laatste OS geïnstalleerd. Zowel met de vorige OS als met de nieuwe krijg ik alleen maar de uitnodiging om Silverlight te installeren. Dit heb ik nu al twee keer gedaan en geïnstalleerd maar nog steeds blijft de melding staan dat ik deze software moet installeren. Graag advies...
Hey, Ik zit hier al een heel lang met dit probleem dat mijn internetsnelheid onder de 10 Mbps is wat eigenlijk veel meer zou moeten zijn (weet niet wat de normale snelheid zou moeten zijn). Zou iemand weten wat ik zou kunnen doen om dit te verbeteren? Ik ben al van plan om mijn bbox 2 om te wisselen naar een bbox 3. Hopelijk heb ik dan een betere internetsnelheid. Wat zou ik nu kunnen doen om het te verbeteren?
Ik kreeg een mail om binnen de 24hr mijn wachtwoord te herbevestigen , anders zou mijn skynet account verwijderd worden? De mail komt van het security team?
Ik zou smartwifi willen gebruiken op mijn PC (windows 10). Maar daarvoor zou ik de WIFI settings moeten kunnen instellen. aangezien dit automatisch gebeurt op een smartphone na installatia van MyProximus App is mijn vraag : Bestaat er een mogelijkheid MyProximus App te installeren op een PC of is er een andere mogelijkheid om op een eenvoudige manier SmartWIFI te gebruiken op PC (zonder teveel handmatige instellingen.?
Ik kreeg verschillende mails met verwijzing naar volgende link : http://webnail-proximus.club/ Beste xxxxxxxxxxxxxxxx@skynet.be Bevestig uw wachtwoord opnieuw om beëindiging van het account te voorkomen binnen de volgende 24 uur Dank je, Bevestig hier mails afkomstig van volgend adres : Received: from mailgate120.isp.belgacom.be ([195.238.20.52]) by mailfep026.skynet.be (InterMail vM.8.04.03.28.2 201-2389-100-182-101-20170306) with ESMTP id Received: from claros.icu (37.97.206.103) by claros.icu id AfXkIfidLWsj for ......... Is die link van Proximus ?
worden de plc adapters niet meer verkocht op de website?
Ik ben recent overgestapt naar Proximus. Mijn werkgever komt een stuk tussen in de kosten maar daar moet het Split Billing opgezet worden. Ondertussen al een 5-tal keren met Proximus support gebeld maar nog geen beweging. Wat lijkt me nodig: - opstart langs het bedrijf hun kant. Daar hebben ze de juiste documenten voor nodig - mijn akkoord. Daar heb ik de juiste documenten voor nodig. Kan iemand mij helpen?
Ik heb reeds sinds 20 oktober een toestel besteld via de webshop van proximus en dit is nog steeds niet in orde. Ik krijg geen informatie en moet altijd gewoon wachten. Meestal is het een probleem met de order/it systeem, via telefonisch contact krijg ik bericht dat ik zal worden teruggebeld wat dan niet gebeurd of zegt de persoon dat het toestel klaar is voor levering en de dag erna is het toestel niet in voorraad...Dit toestel is reeds betaald en besteld op tijdstip van een samsung cashback promotie, maar dit ga ik dus niet terugkrijgen van samsung aangezien ik geen idee heb over de status en of het toestel gaat geleverd worden. Hopend op eindelijk wat meer informatie dan IT probleem en gewoon wachten. Mvg, Bram
Ik heb "in Vlaamse velden" in serieopname gezet en de aflevering van gisteren is niet opgenomen. Staat wel in de lijst van opgenomen programma's, maar klik ik erop dan staan er maar 2 opgenomen "in Vlaamse velden". En decoder herstarten helpt niet. In de tv-gids staat de programmatie van discover chanel en Nat Geo verkeerd. Wat kan aan beide zaken gedaan worden?
Beste allen, Hoe regel je het volgende ? Een skynetadres is gelinkt aan een bestaand Proximus abonnement. Kind gaat de deur uit, sluit een ander proximus contract af en wilt e-mailadres meenemen. Hoe vraag je dat dat adres wordt "herlinkt" ? Bedankt, Patrick
Hoeveel webdeals mag je activeren ( pakket) van 5 euro korting .. Bestaat verwarring over..
Al 3 dagen geen internet, tv en telefoon, omdat proximus ons factuur naar een verkeerd adres heeft gestuurd. Ondertussen copie gevraagd van factuur en betaald! 5 keer gebeld voor support, nog altijd geen toegang tot proximus diensten! Medewerker zag dat alles van facturen in orde was maar toch geen toegang! Ik weet niet meer wie te contacteren! Als wij telaat zijn met betaling moeten wij extra kosten betalen. Wie zijn schuld is het? Wordt dit nog gecompenseerd?
Hallo, ik heb eergisteren (13/11/2018) een smartphone besteld met abbonement om thuis te laten leveren. Normaal zou dit vandaag bij mij aankomen, maar als ik de status van mijn bestelling bekijk staat er ‘bestelling ontvangen’, wat wilt dit zeggen? Zouden er problemen zijn met mijn bestelling dankzij de staking van Bpost? Alvast dank bij voorbaad.
Wat is het verschil tussen beide?
Goedemiddag , Het is nu al zeker mijn 6de of 7de poging dat ik doe om hulp te krijgen. Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen hier . Nu het zit namelijk zo , vroeger had ik een abbonement bij Proximus en kon ik kopen , bellen wat ik maar wou . Natuurlijk kwam ik daar in de problemen mee en daardoor hebben ze het aankopen daarvan geblokkeert. Nu opzich is dat niet erg( daardoor was ik wat beter beschermt tegen mezelf). Nu na dat mijn gsm afbetaald was ben ik overgeschakelt naar een pre paid card . wel eens waar met het zelfde nummer / simkaart etc. Omdat ik heel weinig bel , is het voor mij de ideale en goedkope oplossing om elke maand een herlaadbeurt te doen. Nu dit doe ik al sinds begin dit jaar ofz. Maar ik hou altijd maar belkrediet over dus ik wou daarmee heelgraag aankopen doen via google play store voor apps of andere zaken. Dit werkt dus niet . telkens ik mijn betaalmethode wil toevoegen en facturen via proximus komt er een melding op dat hij een sms aan het verst
Ik veranderde eerder van abonnement binnen Proximus (familus). In mijn vorig pack was boeket multi NL gratis, nu moet ik ervoor betalen. Dit zonder enige uitleg. Ik wil daarom graag meteen het boeket MULTI NL annuleren. Dit kan ikzelf als klant niet in de Back Office (heel handig van Proximus). Vandaar langs deze weg. Dit graag met terugwerkende kracht aangezien hier geen enkele melding van de extra kost naar ons als klant werd gedaan.
Ik heb sinds deze maand een netflix account en dit gebruik ik op mijn V4decoders maar alles gaat zo traag en loopt vaak vast, behoorlijk irritant is dit een gekend probleem bij V4 decoders? Ik dacht eigenlijk dat ze alle V4 decoders aan het vervangen waren op dit ogenblik maar ik heb daar nog geen mail over gehad. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of is het gewoon niet mogelijk met deze decoder.
ik heb te maken met af en toe mozaiek op het beeld,draadloos ,ik denk vertraging hoe kan ik dat vermijden
Mijn bestelling van een smartphone + 24 maand abonnement nog steeds niet verder behandeld of ontvangen, na 8 dagen wachttijd. Bij nazicht online is de status van bestelling van 6 november nog steeds: "bestelling wordt voorbereid" Bij de concurrentie gaat dat een minstens 6 dagen sneller...heb nu al spijt van de aankoop en dit lamzakken gedoe !! ...Nu al een ontevreden klant gevoel...Shame on you proximus !!
Na omschakeling naar het Tutimus pack heb ik al sinds 8 dagen geen Proximus TV, het internet is ook heel traag (ik heb een fiber aansluiting), alhoewel de proximus TV app aktief staat in mijn account kan ik deze niet opstarten. Kortweg één grote puinhoop met het administratief gedeelte dat blijkbaar maar niet opgelost kan worden. Is er dan echt niemand met enige kennis van zaken binnen dit bedrijf die dit kan oplossen?
Ik heb voor mijn tablet een pay and surf kaart(500mb). Wanneer ik deze herlaad wordt mij een bericht gestuurd dat deze surfwaarde geldig is voor één jaar!!! Wanneer ik mijn herlaadhistoriek bekijk gaat het echter over bijna elke maand,dat ik deze moet herladen. Ik check regelmatig mijn waarde via het inbelnummer,maar om één of andere reden schijnt te amper gebruikte surfwaarde opgebruikt rond dezelfde datum elke maand. Tijdens het aankopen van deze kaart werd mij verzekerd dat ik de volledige waarde kon opgebruiken binnen een tijdslimiet van een jaar. Ik let erop om mijn mkbiele data alleen in te schakelen als ik die echt nodig heb... Wat is nu de werkelijke waarde en indien die maar 31 dagen is,moeten jullie dringend aanpassingen doen aan je melding
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.