Skip to main content
Vraag

Opstart split billing

  • October 26, 2018
  • 5 reacties
  • 1810 Bekeken

Ik ben recent overgestapt naar Proximus. Mijn werkgever komt een stuk tussen in de kosten maar daar moet het Split Billing opgezet worden.

Ondertussen al een 5-tal keren met Proximus support gebeld maar nog geen beweging.
Wat lijkt me nodig:
- opstart langs het bedrijf hun kant. Daar hebben ze de juiste documenten voor nodig
- mijn akkoord. Daar heb ik de juiste documenten voor nodig.
Kan iemand mij helpen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 26, 2018
in afwachting dat iemand van Proximus reageert geef ik je reeds dit mee ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/oplossingen/internet-en-netwerken/packs-for-employees.html

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 29, 2018
Dag Moeneclaey,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 29, 2018
Via deze link kan je Het Proximus Team contacteren.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 15, 2018
Bedankt voor de antwoorden.
Berichten gestuurd en dossier opgestart maar ondertussen windstil.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 16, 2018
Dag Moeneclaey,

Kan je ons via deze link nog even de klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

mvg, Wilfried