Skip to main content
Ik ben recent overgestapt naar Proximus. Mijn werkgever komt een stuk tussen in de kosten maar daar moet het Split Billing opgezet worden.



Ondertussen al een 5-tal keren met Proximus support gebeld maar nog geen beweging.

Wat lijkt me nodig:

- opstart langs het bedrijf hun kant. Daar hebben ze de juiste documenten voor nodig

- mijn akkoord. Daar heb ik de juiste documenten voor nodig.

Kan iemand mij helpen?
in afwachting dat iemand van Proximus reageert geef ik je reeds dit mee ter info:

https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/oplossingen/internet-en-netwerken/packs-for-employees.html
Dag Moeneclaey,



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.



Mvg, Koen
Via deze link kan je Het Proximus Team contacteren.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bedankt voor de antwoorden.

Berichten gestuurd en dossier opgestart maar ondertussen windstil.
Dag Moeneclaey,



Kan je ons via deze link nog even de klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijken we dit voor je na.



mvg, Wilfried

Reageer