Hallo, ik heb eergisteren (13/11/2018) een smartphone besteld met abbonement om thuis te laten leveren. Normaal zou dit vandaag bij mij aankomen, maar als ik de status van mijn bestelling bekijk staat er ‘bestelling ontvangen’, wat wilt dit zeggen? Zouden er problemen zijn met mijn bestelling dankzij de staking van Bpost?
Alvast dank bij voorbaad.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Gelijksoortig probleem, vrijdag 10/11 telefonisch wifibridge besteld mocht ik normaal gisteren 14/11 ophalen in pick-up-point (postkantoor), vandaag 15/11 stond ik daar voor piet snot.
Volgens loketbediende zelfs nog niet toegekomen in verdeelcenter.
Gegroet
Gelijksoortig probleem, vrijdag 10/11 telefonisch wifibridge besteld mocht ik normaal gisteren 14/11 ophalen in pick-up-point (postkantoor), vandaag 15/11 stond ik daar voor piet snot.
Volgens loketbediende zelfs nog niet toegekomen in verdeelcenter.
Gegroet
Beste,
Bij mij is de bestelling al van 20/10 bezig...
Bij mij is de bestelling al van 20/10 bezig...
Dag Femke,
Indien je ons via deze link nog even de orderreferentie of klantennummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Indien je ons via deze link nog even de orderreferentie of klantennummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.