Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
waar zijn de berichten van voor 2018 ? Modem valt regelmatig uit maar start automatisch terug op en rode lichten ( Wifi weg )- ligt niet aan de IP adressen , want deze zijn handmatig voor elk toestel ingesteld .
Als ik een ping test doe naar http://lux.valve.net krijg ik waardes van 50 tot 60ms. Heb dit op twee verschillende toestellen getest. Een ping test naar google.be geeft ongeveer 20ms. En gebuur van mij met Telenet doet dezelfde ping test en krijgt waardes tussen de 20 en 30ms. Hoe komt het dat mijn waardes dubbel zijn terwijl de locatie zo goed als hetzelfde is?
Via de proximus tv app (kijk tv op alle schermen) kan je ook movies en series bekijken (indien geabonneerd). Echter probeer ik nu op moment van schrijven naar de film "You will meet a tall dark stranger" te kijken en wat blijkt er wordt een toaal andere film getoond in het frans dan ook nog eens. Als je op zenders in het scherm klikt wordt wel de juiste bovenstaande titel getoond en klikken op kijken brengt mij op een andere film. Mijn vraag, waarom is dat? Technische storing weer zeker? Echt waar ik heb het zo gehad met jullie proximus avontuur dat ik volgende week bij de concurrentie ga, bij proximus kan blijkbaar niets correct verlopen, premium punten kunnen niet ingeruild worden, steeds technische storing in my proximus en nu deze vaststelling! Genoeg is genoeg hoor!
Ik heb op 01-01-2018 tweemaal 1000 punten ingeruild voor Pay en Go. Heb 2 herlaadcodes gekregen die maar 11 cijfers bevatten i.p.v. 13 cijfers. Deze code is ongeldig. Kunnen jullie dit rechtzetten? Graag zo vlug mogelijk.
Zelf niet opgelet wannneer ik bioscoop ticket bestelde ( had reeds al tickets voor Metropolis ingeruild) maar nu bleken deze alleen voor Doornik en Bergen te zijn .Heb al 2 maal telefonisch contact geprobeerd, krijg steeds iemand aan de lijn die het gaat behandelen na een tijdje muziek einde gesprek en niemand die terugbelt ofzo omdit op te lossen . Het moet toch mogelijk zijn wanneer je direct hierop reageert om je punten te resetten niet ?
Beste mijnheer, mevrouw we zijn gisteren aangesloten bij proximus maar ik heb een vraag over de vaste lijn. Er staat op onze brief dat we onbeperkt kunnen bellen tussen vast en mobiel van het pack. Betekend dat dan dat wij gratis mogen bellen naar naar mensen van het pack, heel de dag ook voor 17 uur? want we hebben onbeperkt maar niet voor 17uur blijkbaar ofwel. wil je het een uitleggen hoe het eigenlijk zit met ons vaste lijn. want wij zouden de vaste telefoon willen doorschakelen. maar we snappen niet hoe het zit. want we moeten blijkbaar al bij betalen. alvast bedankt.
Mij nooit eerder overkomen. Plots een melding dat ik op mijn iPhone BUITEN ABONNEMENT xx, xx EURO moet bijbetalen voor 11 MMS - Na veel en moeizaam gezoek HIER terechtgekomen. Is dat een nieuwigheid, dus een verdoken prijsverhoging?
Hierbij wil ik klacht indienen aangaande het volgend: Tussen Kerst en Nieuwjaar heb ik (Frans Van Hove) de klantendienst gecontacteerd om een nieuwe abonnee aan te melden : een Tuttimus (TV-Internet-vaste lijn-2 gsm's) . Op naam van de nieuwe client : JEANLUC STEYLAERTS. Hij bestelde ook de promo tv en er werd MIJ bericht dat de tv zou afgeleverd worden op 3 januari en de aansluiting zou gebeuren vandaag 5/1. Op woensdag kreeg ik bericht dat Dynalogic de tv niet kon afleveren want de naam van de begunstigde klopte niet ( Er stond mijn naam vermeld als ontvanger) Na contact met de klantendienst bleef dat zij een vergissing hadden gemaakt. Zij hadden verkeerdelijk MIJN naam gebruikt en niet die van JEANLUC. Maar geen probleem, alles kwam in orde. De tv zou geleverd worden op 10/ en de dispatch zou een nieuwe afspraak maken met Jeanluc voor de installatie. Deze morgen telefoon van de technieker, die onderweg was naar Jeanluc, verrassing!!!!!! Een uurtje later telefoon: hij kon niet
Goedemorgen, Het is niet mogelijk om mijn premiumpunten in te ruilen. Ik krijg reeds enkele maanden(!) een foutmelding, nl. Error HTTP 404-fout. Ondertussen de klantendienst gecontacteerd ( 2 keer al). Dit is nog steeds niet opgelost. Een deel van de punten zijn ondertussen al verlopen... Hoe krijg ik dit in orde? Bedankt, mvg.
is het mogelijk om premiumpunten in te ruilen voor een ander persoon met prepaidkaart?
Op een van mijn aanrekeningen, in de rubriek "verbruik", wordt voor een mobiel nummer vermeld: Mobile Internet - volume based: 100,336 (MB) 44,44 (euro). Normaal heb ik recht op een volume van 100 MB in het abonnement inbegrepen. Ik vermoed dan ook dat hier 44,44 euro wordt aangerekend voor het teveel van 0,336 MB. Of lees ik dit verkeerd?
Ik krijg smart wifi niet ingesteld op mijn toestel. Krijg steeds volgende melding:
Beste Ik will met de wifi hotspots conecten maar het lukt niet ik heb een my proximus account en ook een abbonement familius dus als ik naar mijn producten ga dan komt wifi hotspots niet te voorschijn wat moet ik doen??????
meer dan 2 weken geleden als business klant een nieuw abonnement incl smartphone besteld. na veel gerompslomp eindelijk online kunnen reserveren, mocht het de dag nadien gaan afhalen in een proximuscenter. daar toegekomen, alles ok ivm abonnement maar mocht de smartphone niet meenemen, die ging binnen de paar dagen opgestuurd worden. abonnement is nu enkele dagen actief, ging vandaag levering van smartphone krijgen tussen 8 en 13u. dan bericht gekregen dat het 9u45 ging zijn. ik zit geduldig te wachten thuis, zaak speciaal toegedaan hiervoor. tegen 11u nog steeds niemand gezien, proximus en dynalogic proberen bellen, maar buiten muziek niemand aan de lijn gehad. na onduidelijk online nakijken en doen vernomen dat de levering er was om 10u05 maar niemand thuis was. niet dus hé, ik zat te wachten, wat moet ik doen op de stoep gaan zitten wachten????? dan kan ik nergens iemand bereiken, mails en privéberichten gestuurd, geen reactie.... enorm frustrerend en ik wil nu eigenlijk alleen nog
Hallo ik heb destijds een decoder aangekocht maar tis nog een oude model kan ik die omruilen mvg
Ik lees op de website, alsook in de internet policy, dat het mogelijk is om als tuttimus klant gratis 150 GB extra volume te bestellen. Hoeveel keer kan dit besteld worden? Één maal per maand? Nergens wordt dit gespecifieerd, waardoor de correcte juridisch interpretatie zou zijn dat men onbeperkt gratis extra volume zou kunnen bestellen. Graag wat duidelijkheid hieromtrent.
Ik krijg meldingen van een overschrijding met meer dan 50euro op mijn abonnement van 25eur zonder dat mijn surfgedrag is veranderd. Dit is pure afzetterij en valt niet te bewijzen. Ik kan nu al meegeven dat ik een factuur die hoger is dan mijn gebruikelijk te betalen bedrag zal weigeren te betalen. Ik heb hetzelfde bedrog van Proximus 6 maand geleden ook meegemaakt en toen is er meteen een creditnota opgemaakt. Ik beloof hierbij plechtig dat ik bij ontvangst van een onterecht te hoge factuur mijn ongenoegen over het bedrog van Proximus zal uiten op alle mogelijke sociale media en dat ik in dat geval meteen van provider verander.
2 jaar geleden heb ik een gsm + een abonnement aangekocht, nu is dat contract afgelopen en wou ik intekenen op een nieuwe gsm met abonnement, nu vertelde ze mij dat dit niet kan 2x na elkaar. Toen ik vroeg hoeveel tijd er dan moest tussen zitten om opnieuw gebruik te kunnen maken van zo een combinatie heeft men mij gezegd dat ze dit niet kunnen meedelen, povere uitleg voor iemand die al jaren klant is!
Hallo Wij krijgen al verschillende maanden een factuur waarbij een van de twee mobiele telefoons niet in het business pack werd opgenomen, terwijl beide telefoonnummers op hetzelfde moment aan deze pack werden gekoppeld. Volgens de klantendienst staat alles in de computer correct, maar toch moet er steeds een creditnota gestuurd worden. De factuur zelf? Die wordt nog steeds niet correct opgemaakt. Dit werd reeds telefonisch, per e-mail en in het tevredenheidsonderzoek gemeld, maar er komt geen reactie of rechtzetting. Wat kunnen we nog meer doen?
Beste, Krijg al 3 dagen de melding van een tijdelijke technische onderbreking.. . Op Animal planet Hoe lang duurt zo een tijdelijke onderbreking aub...
Het lukt niet om ook tv op onze laptop of gsm hij zegt dat de applicatie moet worden geactiveerd op myproximus maar ik vind dat niet.
Ik weet echt niet waar Proximus mee bezig is. We gaan echt terug in de tijd rond 1970 van de toenmalige RTT. De klantendienst is bot, stuurt de klanten met alle denkbare en ondenkbare redenen terug naar af. Een klacht melden? laat me niet lachen, er wordt gewoon niet op gereageerd!! Een privebericht op het forum naar de medewerkers? Wordt gewoonweg niet naar omgekeken!! Nu kort mijn probleem. Op 18/12/2017 deed ik een aanvraag voor een omschakeling van p&g naar een mobilus M full controll. Klantendienst leid alles in, en bevestigd mij dat ten laatste dezelfde dag om 22 uur de activatie rond zou zijn. Dat werd me trouwens ook per mail bevestigd. vandaag 5 januari, talrijke telefoons naar de klantendienst, twee keer een klachtformulier ingevuld, een prive bericht op het forum hier, en we zijn nog geen stap dichter bij een oplossing. Zou het gras dan TOCH wat groener zijn aan de overkant?? ik zou het beginnen denken
Zit al enige jaren met een Bbox2 modem maar merk de laatste tijd dat de snelheid tergend traag is met volgens de speedtest 9Mbps download en 8,85Mbps upload. Zo duurt downloaden een eeuwigheid... M'n 4G op m'n GSM is zelfs sneller :O Als ik kijk in MyProximus zie ik dat mijn snelheid echter 70Mbps zou zijn maar dat is het dus niet. Vraag is dan ook hoe wordt dit best opgelost? welke stappen onderneem ik best om dat wat op te krikken?
Beste, ik probeer de TV app maar hij zegt dat ik niet geabonneerd ben.Kunnen jullie dit rechtzetten.
Bij het overstappen naar een Tutimus abonnement had ik de optie om Netflix toe te voegen met een maandelijkse korting van €2. Nog steeds wordt deze korting niet verrekend. Ik heb al 1 keer een creditnota gekregen voor 1 maand. Elke maand bel ik naar de helpdesk maar nooit word er actie ondernomen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.