Skip to main content
Antwoord

Verbruiksgegevens lezen op aanrekening

  • December 18, 2017
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Op een van mijn aanrekeningen, in de rubriek "verbruik", wordt voor een mobiel nummer vermeld: Mobile Internet - volume based: 100,336 (MB) 44,44 (euro).
Normaal heb ik recht op een volume van 100 MB in het abonnement inbegrepen. Ik vermoed dan ook dat hier 44,44 euro wordt aangerekend voor het teveel van 0,336 MB.
Of lees ik dit verkeerd?

Beste antwoord door F.A.Staes

Bedankt voor de link naar het e-mail kanaal. Zelf had ik dat nooit gevonden.
Het was dus uiteindelijk een fout in de aanrekening.
Is intussen rechtgezet met een creditnota.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 18, 2017
44,44 euro voor 0,336 MB = 132 euro/MB
-> dit kan uiteraard niet het geval zijn
= factuur (zeer) waarschijnlijk niet correct als gratis 100MB nog van toepassing is in het contract

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 18, 2017
Hoe moet dit nu verder? Ik probeer nu al twee dagen om het 0800 nummer te bellen maar daar vragen ze zelfs niet meer om "even" te wachten maar wel om later terug te bellen.

Martin
  • December 18, 2017
op volgende manier kan je het ook:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 18, 2017
Misschien even geduld oefenen tot een Px medewerker deze post oppikt op dit publieke forum
Indien niet
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - bv. een klacht indienen - helemaal onderaan webpagina e-mail ons

Martin
  • December 18, 2017
ja als het nu nog niet lukt dan weet ik het ook niet meer 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 5, 2018
Bedankt voor de link naar het e-mail kanaal. Zelf had ik dat nooit gevonden.
Het was dus uiteindelijk een fout in de aanrekening.
Is intussen rechtgezet met een creditnota.