Skip to main content
Antwoord

Probleem instellen smart wifi

  • January 5, 2018
  • 10 reacties
  • 1017 Bekeken

Ik krijg smart wifi niet ingesteld op mijn toestel. Krijg steeds volgende melding:

Beste antwoord door Wim VL

In dat geval kan je best gewoon manueel verbinden. Je kiest via wifi connecties auto fon en geeft daar je login en paswoord in (dit kan je terug vinden in je myproximus).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Dag Roy, is je gsm abonnement bij proximus? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ja, wij hebben tuttimuspack. Met 2 gsm abonnementen

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 5, 2018
Heb Smart WiFi via Myproximus wel in kunnen stellen met een Orange pre-paid kaart. Schakelt automatisch over naar Auto-fon als ik ergens ben met een PX abo.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Had je de applicatie al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en vervolgens opnieuw geprobeerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2018
Juist geprobeerd, maar blijft hetzelfde weergeven

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 5, 2018
In dat geval kan je best gewoon manueel verbinden. Je kiest via wifi connecties auto fon en geeft daar je login en paswoord in (dit kan je terug vinden in je myproximus).

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2018
Dus met andere woorden, smart wifi werkt gewoon niet! Ofwel?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Het komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Als je eenmaal op die manier geconnecteerd hebt zal het altijd werken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2018
Ik bedoel eigenlijk zoals uitgelegd wordt op de Proximus site met de Myproximus app

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 5, 2018
Normaal gaat dit wel, ik heb echter niet meteen een oplossing voor jou behalve dit te doen zoals ik gezegd had.