Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vorige week overgegaan naar Minimus, met nieuwe iphone. Deze zou 06/01 geleverd worden. Nadien krijg ik een sms dat het 09/01 is, ik wil dit veranderen omdat ik dan niet thuis ben. Van 0800 15 690 naar 0800 22 800 gestuurd en dan naar 0800 99 974 ... met de nodige wachttijd en niemand weet van iets?? Hoe kan ik nog meer informatie krijgen over mijn bestelling, want in MyProximus geraak ik ook niet meer?!
Beste We zijn al jaren klant en beslisten eind november om volledig over te stappen naar Proximus dit kwam gepaard met enkele struikelblokken maar uiteindelijk heeft een medewerker de tijd genomen om onze problemen te bekijken en in samenspraak met ons zijn we eruit gekomen en werd alles geregeld zoals wij het gevraagd hebben en waarvoor we ook getekend hebben. Als het goed is mag het ook gezegd worden!!!! We hoeven niet altijd alleen ons ongenoegen te uiten. We zijn terug een tevreden klant en hopelijk nog voor een lange tijd!! Bedankt Gill!!
Ik heb recent een Blue Sound Vault 2 aangesloten (vie ethernetkabel) op mijn Proximus netwerk. De controller van die Bluesound op mijn Mac valt voortdurend uit. De support van Bluesound geeft mij onderstaand advies. Ik wil graag stap per stap uitleg hoe ik dat advies moet realiseren. Want ik heb al geprobeerd om op 193.168.1.1 in te loggen, maar voor mij is dat moeilijker dan chinees ! Dit schrijft Bluesound: "" Thank you for your patience and sending us the log file. This was helpful in determining the crashing issue. We would like you to confirm some settings on your router, these settings will also have an explanation to clarify what they address. Router Settings: Multicast (mDNS) Enabled - Required for Bluesound Player Discovery DHCP Server Enabled - Required to assign IP Address to each Bluesound Player (please assign a DHCP reservation for your player) Wireless Security WPA/WPA2 - We recommend WPA2 Security for best results Wireless Channel - 3, 8 OR 1
Hallo, In het buitenland heb ik geen verbinding met het mobiele netwerk, dus geen 4G of 3G. In België geen probleem. Ik heb ooit een limiet overschreden in Zwitserland, en sinds dan lijkt het mij dat dit probleem is opgedoken. Kan ik dit zelf deblokkeren of moet ik hiervoor Proximus contacteren dat zij dit deblokkeren? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan.
Ik ben momenteel in Uganda en kan niet surfen Heb nochtans speciaal een Travel workd pass betaald . Mijn collega is al naar de proximus winkel gegaan waar ze zeggen dat alles actief staat, ondertussen al 5 dagen ver en mijn 60€ limiet voor buitenland opgebruikt . Al ca 250€ kwijt voor iets dat helemaal niet werkt. Bij mijn man werkt het wel.
Ik merk dat mijn vaste bijdrage voor mijn gsm's binnen mijn abonnement zo maar een drie Euro duurder is geworden. Ik denk dat de korting voor een volledige abonnement is verdwenen. Op de website zie ik niet waar ik dat moet melden, ik heb geen tijd om lang naar het muziekje te lusiteren als ik bel, kan dat hier en verder via mail worden behandeld?
Geachte, ik heb reeds al een mail gestuurd voor mijn punten, maar nog altijd geen antwoord gekregen, is wel in december verstuurd ! Punten niet kunnen in ruilen wegens constant foutmelding, nu zijn ze natuurlijk verdwenen ! Graag aub een oplossing en antwoord !
Omschakelen naar een ander pack is blijkbaar een proces van weken... ons verhaal begint op 19/12 met een bezoek aan de Proximus winkel waar we een aansluiting willen vragen voor een 2 de tv en wijziging van ons huidig pack. Ze kunnen ons niet helpen en we moeten bellen naar de klantendienst. 20/12 bellen we naar de klantendienst, na 26’ eindelijk hulp. Ze kunnen me niet helpen zonder klantnummer en willen dit niet opzoeken via ons gsm of naam of adres. Na wat zoekverkeer heb ik klantnr bij de hand en dus bel ik terug... deze keer kreeg ik iemand aan de lijn na meer dan een half uur wachten. Ik stel mijn vraag wat ik juist nodig heb om een 2de tv te installeren. Ja dat is wel een vraag voor de technische dienst hoor! Dus doorverbinden... dan krijg ik iemand aan de lijn die vraagt aan mij wat ik nodig heb... ik dacht dat de techn dienst me zou zeggen welke toestellen ik nodig heb... nee dus... vragen ze mij welke stekkerdozen ik thuis heb... ze wist blijkbaar geen antwoord op mijn vraag
Er zijn mij 10 internationale smsen aangerekend aan 0.40 cent per sms en ik heb niks verstuurd ook niks betaald nog iemand dat probleem? Klantendienst al gebeld zaterdag maar kunnen mij niet helpen tot factuur gemaakt is wil niet voor verrassingen komen te staan
Via mijn punten kan ik een waardebon kopen mr kan ik vanuit die waardebon ergens een paysafekaart kopen online
Ik hoop dat er mensen van Proximus dit lezen, want nu begint het mij toch een beetje tegen te steken ! geduld heb ik .... maar aan geduld komt er ook een einde ! vanaf de eerste dag dat ik bij Proximus ben overgeschakeld, hebben ze PER ONGELUK mijn coax kabel op mijn oprit ( voortuin ) kapot gemaakt om een gat te maken om hun kabel binnen te steken. dit dateert van begin augustus 2017. Ik heb meermaals naar Proximus helpdesk gebeld, meermaals naar Proximus winkel binnen gestapt en telkens maken ze nota van en sturen ze een mail naar desbetreffende dienst die mij zou moeten helpen en met het antwoord dat ze mij gaan contacteren ! ik heb zelfs als antwoord gekregen: "bel Telenet om het oplossen en dat ze ons de factuur opsturen ! " euh ... moet ik als klant van Proximus naar Telenet bellen, om iets dat Proximus heeft stuk gemaakt ??? Als ik toch naar Telenet moet bellen, dan is het om het te laten herstellen en direct terug
Ik vraag mij af of het normaal is dat onze vaste telefoon steeds anoniem belt naar andere personen. Moet ik de diensten bij betalen? Ik heb reeds geprobeerd dit uit te zetten, maar is mij niet gelukt. Volgens de site zou ik enkel moeten bijbetalen als ik andere personen hun nummer wil kunnen zien.
Hallo, We zijn nu 3 dagen aangesloten bij proximus, met tutimus maar wij hebben geen tv gekregen. Kunnen wij die tv nog krijgen of niet want wij hebben het pack gekocht aan een verkoper maar ik heb gezien dat je normaal bij het pack een tv moet krijgen. Alvast bedankt.
Ik zoek me te pletter op de Proximus website om via email een faktuur te betwisten. Bellen op zondag kan enkel voor technische vragen. Chatten met medewerkers kan ook al niet op zondag. En verder wordt er verwezen naar Facebook, Twitter en dit forum. Ik gooi mijn issue niet graag openbaar te grabbel en zal dat hier ook niet doen. Dat is een zaak tussen Proximus en mij. Proximus moet van mij geen openbaar modderfiguur slaan. Daar slagen ze zonder mijn inbreng ruimschoots zelf in. Om de faktuur in kwestie te betwisten heb ik een aantal documenten voorbereid die ik in bijlage wil doormailen. Zelfs al zou ik telefonisch contact kunnen leggen op een zondag, dan nog zou men mij een email adres moeten communiceren. Zet dat toch gewoonweg online, zoals iedereen. Ik vind in ieder geval geen specifiek email adres voor dienst fakturatie of zo. Misschien zoek ik niet hard genoeg. Het valt wel op dat alle telecom operatoren (maar ook NMBS, De Lijn enz..) hun best doen om hun contactgegevens m.b.
Ik heb deze week 2 x een betaling via derden ontvangen waarvan ik niets weet. Volgens de verkoper in de Proximus winkel heb ik ergens op een link geklikt die me automatisch een abonnement aansmeert. Ik heb de verkorte nummers gedeactiveerd maar die heb ik weer moeten activeren omdat ik sommige nummers nodig heb zoals voor de lijn enz. De sms van 8846 kreeg ik telkens als mijn 4G aanzette als ik op mijn werk was. Mijn dochter heeft net hetzelfde gehad als ze op haar werk tijdens de middag pauze haar 4 G aanzette. Ik heb nu via STOP deze abonnement kunnen opzeggen maar ze staan wel op mijn factuur en voor iets waar ik niets aan heb. Hoe kan ik dit in het vervolg ontwijken en hoe krijg ik mijn geld terug?🤔
Om een lang verhaal kort te maken...ben ik dit ondertussen zo beu als koude pap. Waarom slaagt Proximus er niet in om een simpele website data correct te laten streamen als honderden, neen, duizenden andere websites met véél minder middelen dit wel kunnen? Ik heb een All sports abbo om TV te kunnen kijken op een 2e scherm terwijl ik aan het werk ben. Allereerst werkte dit jarenlang enkel via Internet Explorer. Vervelend, maar goed...het werkte wel. Sinds deze zomer wordt de site dan eindelijk "geupgrade" om ook via andere browsers te werken. - Dit gaat een paar weken goed. - Na een paar weken valt de stream telkens weg en dient er opnieuw ingelogd te worden na een paar minuten. Dit wordt verholpen na een week of 2. Hoera! - In december slaagt men er in om mensen niet meer te laten inloggen, de website geeft telkens een error na het inloggen zodat er geen TV meer kan gekeken worden (vreemd genoeg werkt myproximus nog wel, maar het forum, TV e.d. niet meer). - Na 2 wek
Beste is het mogelijk een aanvraag tot opzegging te annuleren
Beste, ik ben reeds klant bij jullie, maar zou toch willen genieten van de promo met de LG TV, waarom kan dit alleen voor nieuwe klanten en niet voor de bestaande? ik hernieuw toch ook mijn abonement met upgrade naar tuttimus. Graag wat meer aandacht voor jullie bestaande klanten. Ik ben niet "for granted"! JOhan Vanlauwe.
Kan er mij iemand doorverwijzen naar een info bladzijde over hoe het tegenwoordig zit met de domeinnamen die prive personen (nog) bij Proximus hebben? Vooral over hoe het zit met hosting etc ... Ik dacht dat Proximus geen hosting meer doet voor prive doeleinden ? Dank u ...
Toen ik vorig jaar overstapte naar Tuttimus, zei de verkoper dat ik er een gratis tv bundel bij kreeg. Ik koos voor Belgisch voetbal. Nu blijkt dat ik dit al maanden aangerekend krijg op mijn factuur. Weer eens een voorbeeld hoe ze met trouwe klanten omgaan.
Beste Heb bericht gekregen nu Betalen SMS berichten Messenger vroeger gratis?En telefoneren was ook gratis?op smartfon. grtjs joan uit schoten
Beste, Ik heb momenteel familus en een smart+phone 20 abonnement. Is het mogelijk om dit om te zetten naar een tuttimus pack (zodat ik netflix voor €1/maand kan krijgen) met een FullControl S + DataPhone abonnement om een nieuwe smartphone met korting te kopen? Alvast bedankt!
Once more i am utterly frustrated with the bad quality of internet in this Country. Living in or naar the Capital and paying massively (factor 3x) more than in other location in EU, yet with no reliability of either 4G or domestic internet connection. BAD SERVICE at way too high prices.
Hoe komt het dat de programmatie van eleven sports volgens de proximus tv gids helemaal anders dan deze op de website van eleven sports zelf??? Hoe moet ik dan een opname instellen. Vandaag ZA 6 januari op ELEVEN SPORTS 2 tot 17 uur loopt ze gelijk . Daarna totaal andere progammatie. Welke kan ik geloven???
ik moed 99 euro betalen voor modem die ik binnen geleverd heb dit vind ik niet eerlijk van proximus
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.