Skip to main content
Hallo,



In het buitenland heb ik geen verbinding met het mobiele netwerk, dus geen 4G of 3G. In België geen probleem.



Ik heb ooit een limiet overschreden in Zwitserland, en sinds dan lijkt het mij dat dit probleem is opgedoken. Kan ik dit zelf deblokkeren of moet ik hiervoor Proximus contacteren dat zij dit deblokkeren? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan.
Als de proximus medewerkers hier je topic lezen kunnen ze dit inderdaad nagaan of die geblokkeerd is voor het buitenland en die deblokkeren.

Of als je de mogelijkheid hebt proberen te bellen naar de helpdesk op 0800 22 800







Vanuit België

0800 22 800 (gratis) ( in het buitenland denk ik ook mogelijk op +32 80022800 ?)

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00 (gratis)
Dag Jeroen, ik heb een blokkering opgeheven, normaal gezien gaat het nu wel werken. Maar blijf alert voor Zwitserland, dure jongens daar 😉

Reageer