Ik merk dat mijn vaste bijdrage voor mijn gsm's binnen mijn abonnement zo maar een drie Euro duurder is geworden. Ik denk dat de korting voor een volledige abonnement is verdwenen. Op de website zie ik niet waar ik dat moet melden, ik heb geen tijd om lang naar het muziekje te lusiteren als ik bel, kan dat hier en verder via mail worden behandeld?
Bladzijde 1 / 1
TUI: surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.