Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
V6 decoder al een week in gebruik. Installatie verliep zonder problemen. Vergeleken met mijn vorige V4 decoder is de respons op alle bewerkingen een zeer grote verbetering. Ik heb een b-box 3V als modem en PLC voor de verbinding met de decoder. Af en toe eventjes een schokkerig beeld bij een opgenomen program. Is niet echt storend voor mij. Ondertitels 888 werkt correct. Afstandsbediening op bluetooth is ok.
Beste, ik ben begonnen met een nieuwbouw. Heb eens zitten kijken welke leidingen er nodig zijn om via Proximus telefonie , internet, digitale televisie binnen te halen. De tekeningen zijn mij niet duidelijk voor wat telefonie betreft. Op de tekeningen zie ik een aansluitpunt binnen (in de garage, waarop de kabel van buiten aangesloten wordt). Vanuit dat aansluitpunt lijken er mij twee kabels te vertrekken : één naar een bbox voor alles wat digitale tv en internet betreft en een andere voor telefonie. Klopt dat ? Die kabel voor telefonie is een UTP RJ11 kabel ? Ik moet dus in huis UTP RJ11 wandcontactdozen voorzien die via een UTP RJ11 kabel naar de garage gaan ? Terwijl voor internet en digitale televisie het UTP RJ45 kabels en wandcontactdozen zijn ? Op een andere plek in de brochure geeft men de indruk dat er vanuit de garage enkel en alleen UTP RJ45 kabels naar de kamers van het huis moeten gaan. En dat er dan vanuit een UTP RJ45 wandcontractdoos via een verloopsnoer RJ5/RJ
We kunnen niet inloggen app Proximus tv. Melden aan met Proximus account word geaccepteerd en geladen en verspringt dan terug op aanmelden met verbruikersnaam en wachtwoord. Verder geraken we niet. Wat is het probleem? Al 2 x telefonisch contact gehad maar geen hulp.. probleem met paswoord zeggen ze. Plots kreeg ik 24 verschillende paswoorden per mail, waarvan geen enkele werkt! Weet er nu niemand waarom het niet werkt?
Hoi wat is het verschil tussen "surf national & EU (2GB)" en "Surf Free Anytime (500MB)" in mijn pack ? Thanks Tim
Via Google chroom krijg ik bericht dat de site Proximus.be niet veilig is. Krijg melding HTTP ERROR 400. Wie kan helpen??
Ik heb net de mailapp geladen. Maar krijg slechts 1 mailadres toegevoegd. Ik zou links boven op mijn naam moeten klikken en dan account toevoegen. Maar die optie verschijnt nergens? Ps heb de app gedownload omdat mijn mail via de app email totaal niet meer werkt (server reageert niet / kan account niet verifiëren).
Hallo allen, Ik wil graag verschillende youtube-films blokkeren op de bbox3. Maar wanneer ik een youtube-link wil opslaan krijg ik de foutmelding: "more than 128 blocked websites are cannot be added". Betekent dit dat de 'naam' van de site niet langer kan zijn dan 128 karakters? www.sporza.be blokkeren (als test 🙂 ) lukt namelijk wel. Is hier een oplossing voor gekend? Mvg
Beste, Als ik naar mijn opnames wil gaan op Proximustv.be krijg ik de onderstaande foutmelding: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Kan dit opgelost worden? mvg
goede morgen iedereen na meer dan 20 jaar klant te zijn probeer ik sinds november vorig jaar via alle aangeboden kanalen beroep te doen op de klantenservice van proximus. Zo heb ik me - op afspraak - aangemeld in een proximus center (waar ze me niet konden helpen en me telefonisch doorverbonden met een klantendienst die geen toegang bleek te hebben tot de nodige informatie -de klantendienst van proximus wordt immers uitbesteed aan externe organisaties, resultaat: belofte dat de vraag zou worden doorgegeven aan de bevoegde dienst en verder niks meer), daarnaast heb ik een vraag tot hulp gepost op de aangeboden facebookpagina (waar ze aanduiden dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden - ik heb nooit reactie gekregen), heb ik enkele malen contact opgenomen met het 0800 nummer, waarbij ik verscheidene malen werd doorverbonden en telkens opnieuw hetzelfde verhaal moest doen. Resultaat: 2 brieven met excuses voor de vertraging bij de behandeling van mijn vraag, met de belofte dat er snel
Ik heb in december Club-punten ingeleverd voor waardebonnen. Kan ik die gebruiken om een deel van mijn rekening te betalen, het is immers een waardebon in € ?
Hallo, Dat Silverlight niet langer nodig is om via je PC naar tv te kijken vind ik heel positief. Eindelijk worden alle platformen nu gelijk behandeld en kan ik (als minderheid want Linux-gebruiker) ook tv kijken met Firefox of Chrome. Het werkt nu redelijk goed. Maar nu mijn vraag waarvan ik op het forum niet meteen het antwoord kon terugvinden: Waarom wordt er online zo in het zenderaanbod gesnoeid? Concreet is het alweer ergerlijk vast te stellen dat je wél naar France 2 tot 25 kan kijken (bij wijze van spreken), maar dat de NPO-zenders en BBC in het aanbod ontbreken, om nog te zwijgen van het overaanbod aan kinderzenders (al die Nickelodeons!) en die tweederangs 'muziek' zenders (MTV in alle talen, geuren en kleuren).
Hallo Ik heb dus net een factuur ontvangen waarbij ik 150 EU moet betalen voor de TV Decoder V4 Swa, moet dit of is het inleverbaar?
Als proximus klant zijnde zag ik de actie van Tuttimus + GSM. Na enkele jaren bij Mobile vikings te hebben vertoefd leek mij dit intressant om overstappen van een Famililus naar een Tuttimis met Mobilus M aangezien ik voor de zelfde prijs 2GB meer ging hebben (10Gb met Tuttimus) Wat ik niet wist is dat deze actie enkel gelde voor nieuwe klanten, wat mij dus ook niet verteld werd in het ProxiCenter. Ik voel me redelijk zwaar bedrogen door het Proxi-center die mij vertelde dat dit wel voormij gelde. Tevens na contactname het de helpdesk werd mij hetzelfde verteld... Wat is er nu waar? de promitie folder of de uitleg?
Hmm, we hadden nog 4 video's tegoed en nu rekenen ze er 1 aan? nog iemand met dit probleem? En kan er iemand van Proximus even reageren hoe dit opgelost geraakt?
In December heb ik gebeld voor klant te worden bij proximus. De persoon die ik aan de lijn had heeft mij beloofd dat ik de tv erbij zou krijgen en dat die een maand na installatie geleverd zou worden. Op 13 Februari een maand na installatie nog steeds geen tv. Een paar dagen later belde ik naar Proximus voor te horen wanneer de tv nu zou komen. De persoon zei dat ik daar geen recht op had omdat ik een andere promo had, waarop ik zei "Die persoon heeft mij verzekerd dat ik de tv zou krijgen". De persoon bleef zeggen dat ik daar geen recht op had, dus wou ik een klacht indienen. De persoon zei dat ze mij indeloop van de week zouden contacteren en 1.5week verder en nog niets gekregen. Ik ben zeer ontevreden over de service van proximus als ze zo met hun klanten omgaan. Beloven dat ze een tv krijgen en niet geven.
Hoe dien ik een klacht in bij proximus voor onderstaande feiten? Op dinsdag 20 februari 2018 om 16:00 uur meld ik me bij het Proximus Center Neerpelt. Na 30 minuten wachten ben ik aan de beurt en meld mij aan de balie bij een medewerker. Het gesprek gaat als volgt : - Zeg het maar. Goede middag. Ik heb een vraag over mijn facturen. Het bedrag van het abonnement betreft mijn vaste lijn en mijn mobiel verhoogt regelmatig zonder dat het voor mij duidelijk is waar de verhoging vandaan komt. - Het is de indexaanpassing en dat staat aangekondigd op het factuur. Ok dat begrijp ik maar kan u mij tonen waar ik de aankondiging kan terugvinden op mijn factuur? - Neen dat kan ik niet maar het is telkens aangekondigd op uw factuur. Ge moet zelf maar kijken. Uw uitleg voldoet niet voor mij omdat de indexaanpassingen voor mij niet duidelijk aangekondigd zijn en volgens het handelsrecht zijn contracten voor telefonie vast en kunnen niet gewijzigd
Een nachtmerrie om extra volume aan te vragen via myproximus. Werkt gewoon NIET. Ook niet via de telefoon. Ook toevallig dat het altijd offline is als mijn volume net op is !!
Ik heb een aantal maanden geleden gevraagd om my proximus te kunnen raadplegen op mijn smartphone en dat is gelukt. Nu wil ik terug mijn gegevens opvragen op mijn pc en niet meer op mijn smartphone. Hoe kan ik dit regelen?
Ik had een vraagje, ik heb meer dan een jaar geen mobiele data gebruikt, wordt dit overgedragen of niet?
Beste op myproximus staat er dat ik in februari extra 14.95 euro verbruikt heb kan ik daar meer inlichtingen over krijgen ? "3 videos op aanvraag" Verbruik 14,99 februari 14,99 Televisie - 053 70 71 31 14,99 Op aanvraag 14,99 Datum Hoeveelheid Productbeschrijving Bedrag %BTW 06/02/2018 1 Op aanvraag 6,00 21 09/02/2018 2 Op aanvraag 8,99 21 ik zou niet weten hoe dat zou komen? via tv niets besteld gelieve me op de hoogte te houden
gisteren heb ik een opgenomen programma gekeken op mijn 2de decoder, nadien heb ik dit programma gewist en door dit te wissen zijn alle andere opgenomen programma's mee verdwenen, kan dit hersteld worden?
Dit is rood Dit Pxs paars
Sinds we zijn overgeschakeld naar mobilus s, kan mijn echtgenote niet meer op het internet via 4g. Voordien lukte dit wel en alle instellingen op onze iPhones zijn identiek. Ik vermoed dat Proximus de aanpassing niet volledig heeft doorgevoerd.
Beste, Ik heb gezien dat de beeldverhouding van alle zenders op proximustv.be en de app verkeerd is. Een stuk van de onderkant is weggevallen en het beeld is lichtjes hierdoor uitgerokken. Dit heeft als gevolg onder meer dat de ondertiteling tegen de onderkant van het scherm hangt of een infobalk (bv bij CNN of Kanaal/CanalZ) half te zien is. Gelieve dit te onderzoeken en de beeldverhouding terug in orde te maken. Alvast bedankt.
Hallo, Ik ben woonachtig in Brussel en zou graag de zender National Geographics in het Engels willen kijken en niet in het Frans zoals ik het nu heb. Aan de telefoon hebben ze me gezegd dat dit niet mogelijk is omdat Brussel automatisch als 'Franssprekend gebied' wordt ingedeeld. Is het met de huidige technologische evoluties dan werkelijk nog niet mogelijk dat dit individueel kan ingesteld worden ? Dat kan toch niet waar zijn!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.