Skip to main content
Vraag

Klacht

  • February 23, 2018
  • 0 reacties
  • 104 Bekeken

In December heb ik gebeld voor klant te worden bij proximus. De persoon die ik aan de lijn had heeft mij beloofd dat ik de tv erbij zou krijgen en dat die een maand na installatie geleverd zou worden. Op 13 Februari een maand na installatie nog steeds geen tv. Een paar dagen later belde ik naar Proximus voor te horen wanneer de tv nu zou komen. De persoon zei dat ik daar geen recht op had omdat ik een andere promo had, waarop ik zei "Die persoon heeft mij verzekerd dat ik de tv zou krijgen". De persoon bleef zeggen dat ik daar geen recht op had, dus wou ik een klacht indienen. De persoon zei dat ze mij indeloop van de week zouden contacteren en 1.5week verder en nog niets gekregen. Ik ben zeer ontevreden over de service van proximus als ze zo met hun klanten omgaan. Beloven dat ze een tv krijgen en niet geven.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.