Hallo
Ik heb dus net een factuur ontvangen waarbij ik 150 EU moet betalen voor de TV Decoder V4 Swa, moet dit of is het inleverbaar?
Bladzijde 1 / 1
Ter info : Als je uw abonnement (of TV abonnement) stop gezet hebt dan wordt er verwacht dat je het gehuurde materiaal terugstuurt (of in een proximus center binnenbrengt, en er een bewijs van vraagt ), maar in het geval van een v4 decoder is die normaal voor het recyclage park bestemd (werd hier op het forum door proximus medewerkers al enkele keren gepost).
Morgen als er hier iemand van het proximus team langs komt en je post leest, kunnen ze uw vraag verder nakijken en u informeren wat er moet gebeuren.
Morgen als er hier iemand van het proximus team langs komt en je post leest, kunnen ze uw vraag verder nakijken en u informeren wat er moet gebeuren.
Hallo kan iemand me informeren hierover?
moest er geen reactie komen van de prox medewerkers, dan zou ik eens bellen naar de facturatie dienst op gratis nummer 080022800.
Als je liever niet belt kun je ook een > Privébericht sturen: klik hier sturen met je vraag maar hou er dan wel rekening mee dat er een tiental dagen kunnen over gaan vooraleer er gereageerd wordt.
Als je liever niet belt kun je ook een > Privébericht sturen: klik hier sturen met je vraag maar hou er dan wel rekening mee dat er een tiental dagen kunnen over gaan vooraleer er gereageerd wordt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.