Skip to main content
Sinds we zijn overgeschakeld naar mobilus s, kan mijn echtgenote niet meer op het internet via 4g. Voordien lukte dit wel en alle instellingen op onze iPhones zijn identiek. Ik vermoed dat Proximus de aanpassing niet volledig heeft doorgevoerd.
Probeer eens om de GSM uit en aan te zetten?
BenLauwens, bedoel je je volledig mobiel internet of enkel 4G (dus 3G werkt dan wel)?

Enkele tips:


  • Controleer via je instellingen of de mobiele data actief staat (zet om te testen je WiFi even uit)
  • Zet je GSM toestel volledig uit en start opnieuw op.
  • Controleer je internet instellingen op je toestel (deze zouden normaal gezien ongewijzigd moeten zijn) aan de hand van deze pagina.



Indien het nog altijd niet werkt, kan je ons best even contacteren via privébericht op dit forum, chat of telefoon. Je zal natuurlijk ook het desbetreffende GSM nummer moeten doorgeven.
Dag Ben, ik zie in het systeem dat je instellingen op het toestel toch niet correct zijn. Met name de APN. Je dient deze dus even te controleren en/of opnieuw in te stellen. Je kan dit doen aan de hand van deze pagina.



Groeten, Thomas

Reageer