goede morgen iedereen
na meer dan 20 jaar klant te zijn probeer ik sinds november vorig jaar via alle aangeboden kanalen beroep te doen op de klantenservice van proximus. Zo heb ik me - op afspraak - aangemeld in een proximus center (waar ze me niet konden helpen en me telefonisch doorverbonden met een klantendienst die geen toegang bleek te hebben tot de nodige informatie -de klantendienst van proximus wordt immers uitbesteed aan externe organisaties, resultaat: belofte dat de vraag zou worden doorgegeven aan de bevoegde dienst en verder niks meer), daarnaast heb ik een vraag tot hulp gepost op de aangeboden facebookpagina (waar ze aanduiden dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden - ik heb nooit reactie gekregen), heb ik enkele malen contact opgenomen met het 0800 nummer, waarbij ik verscheidene malen werd doorverbonden en telkens opnieuw hetzelfde verhaal moest doen. Resultaat: 2 brieven met excuses voor de vertraging bij de behandeling van mijn vraag, met de belofte dat er snel contact met me zou worden opgenomen. Echter, na enkele weken wachten nam ik opnieuw contact op met het 0800 nummer en hoorde ik dat er in mijn dossier stond dat mijn vraag tot hulp was opgelost terwijl ik nog steeds met dezelfde vraag tot hulp zat - en nog steeds zit! De medewerker ging mijn vraag tot hulp weer actief zetten maar ik ben tot nu - reeds 4 maand en vele contacten van mijn kant - nog niet gecontacteerd, laat staan GEHOLPEN. In het kort: indien proximus mij een bevestiging zou geven van een automatische tijdsregistratie (van voicemail) op hun facturen zou me dit € 7.000 'besparen'. Zo ziet u, proximus, klanten zijn niet enkel gebruikers die opbrengen maar ook wel eens mensen die jullie klantenservice nodig hebben om klant te kunnen blijven.
Hopelijk word ik nu geholpen en moet ik niet aan hulp proberen te komen door een klacht in te dienen!
met hoopvolle groeten
Claudia Baeke
Vraag
Is Proximus enkel nog een mastodont, een productverstrekker zonder klantenservice?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.