hallo,
betreft klantnummer: 608917258
Ik wil nu eens duidelijkheid, want heb al 3x de klantedienst gebeld en al 3 x iets anders gehoord.
Wij willen graag het abbo. gekoppeld aan de iPhone laten zakken naar een goedkopere formule.
Wij namen 1 x contact via een proximus verkooppunt en daar vertelden ze dat we een restwaarde van 300€ moesten betalen (abbo. zou nog lopen tot augustus ergens...).
OP onze laatste factuur staat onderaan dat het abbo. gekoppeld aan de nokia 5 blue het enige contract is van de bepaalde duur en dat al onze andere contracten van bepaalde duur zijn, ... dus ik ging ervan uit dat het abbo met de iPhone dan wel al afgelopen was. Dus effe bellen naar de klantendienst. Daar zei een mevr... dat klopt, u kunt van abbo zakken ZONDER restwaarde te betalen, zal ik dit aanpassen??? ... ik antwoorde: voorlopig nog niet, ik bespreek het eerst met partner.
Ik belde diezelfde namiddag terug en kreeg een meneer aa