Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan iemand me uitleggen op welke manier het mogelijk is de (hinderlijke) sms-sen uit te schakelen die ik van Proximus krijg als ik een landsgrens oversteek? Nu de roamingkosten (grotendeels?) weggevallen zijn, zie ik het nut er zeker niet meer van in. In het uiterste geval moet het toch mogelijk zijn de klant de mogelijkheid heeft (op eigen risico) die meldingen uit te schakelen? Mijn echtgenote heeft een abonnement bij Orange, al jaren. Zij krijgt die meldingen nooit!
Hallo Mij werd vorige week door Bruno vd klantendienst een CN beloofd v -15 euro. Het zou de dag erop aangetekend worden verstuurd. Niks ontvangen. Ook niet per mail of in spam. Vandaag belde ik opnieuw en vind men geen spoor v mijn CN-gesprek... Kan ik nu aub een bewijs ontvangen per mail? Mvg Klref. 619802816
Tv proximus werkt niet tekens ik login gegevens heb ingegeven start het proces op maar daarna loopt het vast en moet ik opnieuw login gegevns ingeven
In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?
Hoe ruil ik mijn punten om voor geschenken???
Binnen Proximus is er niemand die de status van je online bestelling kan nakijken. Via de website gaat dit niet en als je belt naar 080022800 geven ze je een ander nummer en als je daar naartoe belt geven ze je terug 080022800 op. Op de website staat snelle levering. bestelling een week geleden geplaatst maar heb nog niets ontvangen. Wat zou de snelle levering zijn bij Proximus, 2 weken?
Hallo Ik vraag me af waarom de Galaxy A8, de ideale smartphone die een maand geleden op de markt kwam, niet aangeboden wordt MET een abonnement. De Galaxy S7 en A3 die al een lange tijd (voor de smartphonemarkt) bestaan worden nog steeds verkocht. Ik wacht hierop en zal het aanschaffen wanneer mogelijk. Over het algemeen ben ik tevreden over proximus, maar dit mis ik wel.
Beste, Als ik naar mijn opnames wil gaan op Proximustv.be krijg ik de onderstaande foutmelding: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Kan dit opgelost worden? mvg Krislin
Beste Ik had via e-mail een testdecoder gewonnen die geleverd zou worden tussen 31/01/2018 en 09/02/2018 maar ik heb deze nooit aangekregen. Kunnen jullie mij helpen aub? Alvast bedankt, Florinda
Ik heb de aflevering van Salamander van 18 februari gemist. Ik wil die graag bekijken via ooit gemist. Ik heb de aflevering gevonden. De enige optie die ik krijg is "toevoegen aan mijn favorieten". Als ik dat doe staat er toegevoegd aan... En dan? Waar kan ik de aflevering dan bekijken? Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet gestart.
sinds kort kan ik niet op internet meer zoals het hoort, er kwam 4 g op , nu niet meer, ook you tube en andere apps moeilijk?
Bij het herbekijken van een programma, in dit geval Salamander , stel ik gewoon vast dat een groot gedeelte van de start van het programma weggevallen is. Dit is voor het programma van Salamander gisteren avond, maar evenzeer voor Salamander vorige week zondag. Zeer vervelend als je graag van in het begin deze opname in tv replay wil bekijken. Ro
Als ik mijn factuur opvraag komt er altijd oefs een probleem probeer later eens al 99 x geprobeerd al weken aan een stuk
hallo, betreft klantnummer: 608917258 Ik wil nu eens duidelijkheid, want heb al 3x de klantedienst gebeld en al 3 x iets anders gehoord. Wij willen graag het abbo. gekoppeld aan de iPhone laten zakken naar een goedkopere formule. Wij namen 1 x contact via een proximus verkooppunt en daar vertelden ze dat we een restwaarde van 300€ moesten betalen (abbo. zou nog lopen tot augustus ergens...). OP onze laatste factuur staat onderaan dat het abbo. gekoppeld aan de nokia 5 blue het enige contract is van de bepaalde duur en dat al onze andere contracten van bepaalde duur zijn, ... dus ik ging ervan uit dat het abbo met de iPhone dan wel al afgelopen was. Dus effe bellen naar de klantendienst. Daar zei een mevr... dat klopt, u kunt van abbo zakken ZONDER restwaarde te betalen, zal ik dit aanpassen??? ... ik antwoorde: voorlopig nog niet, ik bespreek het eerst met partner. Ik belde diezelfde namiddag terug en kreeg een meneer aan de lijn. ik meg de situatie uit en zei dat we zouden
Zou iemand me kunnen helpen om 500 mb toe te voegen aan mijn abonnoment? altijd een foutmelding,..
Ik probeer al enkele weken een nieuw abonnement af te sluiten met een smartphone. Ik wou de smartphone geven als cadeau aan mijn echtgenote. De helpdesk vertelde mij dat dit geen enkel probleem was. Het begon al bij de aankomst aan het Proximus Center in Geel: gesloten terwijl normaal doorlopend open. Later teruggekeerd, en ik kreeg te horen dat ik een toelating voor nummeroverdracht van de eigenaar van het abonnement nodig had. Dit vind ik normaal, maar waarom de helpdesk mij dit niet verteld heeft vind ik spijtig, dus weg verrassing en een 2de rit voor niets. Dan met de echtgenote erbij naar het Proximus center en daar zegt men dat we nog geen GSM kunnen kopen, want eerst moet het abonnement bestaan! Dat kan 2 weken duren en we zouden bericht krijgen als het in orde was. Na 2 weken geen bericht, gaan we terug naar een Proximus Center en daar krijgen we te horen dat er normaal geen bericht komt en dat dit direct in orde is. En nu komt het: de smartphone die we 2 weken geleden hadde
Door wat fouten bij de aanleg is er geen coax-kabel naar het huis aangesloten tijdens de aannemingswerken, dus moet dit nu nog gebeuren terwijl we er al wonen vanaf feb. Volgens Proximus kunnen ze een nieuwe aansluiting pas ten vroegste 9 maart uitvoeren omdat ze nog geen bericht gekregen hebben van de gemeente over de liggingsplannen. Op de gemeente geïnformeerd en daar hadden ze van Proximus zelfs geen aanvraag gekregen. Na heel wat rondbellen blijft iedereen halsstarrig volhouden dat 'het' niet vroeger kan. Is er iemand die een vroegere afspraak heeft en eventueel wil ruilen met ons??? Misschien iemand die er nog niet inwoont en kan wachten tot 9 maart. U zou er ons erg mee helpen, zo zitten we niet een hele maand in een nieuwbouwwoning zonder tv, internet en telefoon. Of heeft iemand dit ook al meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost?
De kwaliteit van tv op aanvraag is lager dan gewone tv. Is dit normaal? Het lijkt alsof de beelden waziger zijn.
een aantal zenders geven je de mogelijkheid om programma's te herstarten of om die later te bekijken. Dit gebruiken wij bijna dagelijks voor het nieuwsbericht. Helaas sinds een paar dagen lijkt het of onze decoder onze afstandsbediening niet terug vindt. Alhoewel, alle commando's gaan, tot het selecteren van het nieuwsbericht, het aanklikken dat ik het wil 'kijken' ook al is het reeds 21h00 bijvoorbeeld.... En dan blijft mijn tv lustig het vorige programma verder door spelen, hij gaat niet over naar de geselecteerde nieuwsuitzending. als ik de stappen wil herhalen om toch maar de geselecteerde uitzending te kunnen bekijken kom ik terug in het programma menu (tv-gids) ga ik terug naar de uitzending van mijn keuze en dan kan ik niet meer selecteren. Als ik de uitzending een tweede keer selecteer sta ik op een blauw scherm en naast het blauwe van de kleur is helemaal niets meer te zien... buiten dat het vorige programma nog steeds lustig verder speelt in de rechter bovenhoek van mijn sc
Zoals elk jaar werden we de afgelopen maanden weer overladen met geruchten over de nieuwe Samsung Galaxy S9. De uitnodiging voor de onthulling op het Mobile World Congress in Barcelona deed ons alvast vermoeden dat met name de camera weer mooie stappen vooruit zou zetten. Lees het hele artikel hier
Hallo, Ik heb sinds vorige maand netflix. Ik heb dat genomen via de decoder van Proximus. Betaling gebeurt via Proximus. Ik betaal nu om op 2 schermen tegelijk te kijken, 10,99 per maand. Ben zeer tevreden dat ik dat via Proximus kan bekijken. Maar ik heb geen 2 schermen tegelijkertijd nodig. Hoe verander ik dit naar 1 scherm? (scheelt wel 3 euro per maand) Is er ergens een optie bij proximus dat ik dat kan veranderen? Heb ik dat over het hoofd gezien toen ik dat nam? Wie heeft een antwoord voor mij? Mvg,
Op aanraden van een medewerker overgestapt op tuttimus. Ging goedkoper en sneller zijn. Helaas. Nou wil ik weten wat Multi boeket NL inhoudt, dat mij maandelijks 14,95 kost.
Geeft aan dat ik abonnee ben maar waar kan ik voetbal kijken??
alweer een onterechte aanrekening tgv 'limietoverschrijding' terwijl dit helemaal niet het geval is! Mijn vriend is sinds gisteren in het buitenland, volgens het overzicht heeft hij nog massa's belminuten, onbeperkte smsen en nog geen 1gb gebruikt van de 3gb...toch wordt hij gewaarschuwd. Zou al voor +40euro over limiet zitten, en vanaf 60euro wordt de service afgesloten. Dit is zeker al de 3de keer op 1jaar tijd dat dit onterecht wordt toegepast. Uiteraard hier nooit voor betaald, maar binnen enkele uren zit mijn vriend weer in de problemen en is hij niet meer bereikbaar. Net nu ik niemand telefonisch kan bereiken van proximus. Hopelijk toch via deze weg een reactie vandaag? En vooral een oplossing.
Indien ik maand travel passport top activeer, gaat het maand volume dan in op die dag en krijg ik weer een nieuw maand volume de maand erna? Stel dat we voor 2 weken (1/4 tot 15/4) naar de USA gaan en ik halverwege de vakantie het nieuwe maandvolume zou willen krijgen. Kan ik dan het beste de optie activeren 1 maand voor het midden van de vakantie (8/3) . Dan valt de eerste week van de vakantie in de 1e maand en de 2e week van de vakantie in de 2e maand? De 200 MB vind ik namelijk niet zoveel. Verder ben ik meestal in Belgie en volstaat mijn gewone abonnement. Wat is uw advies?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.