In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?
Bladzijde 1 / 1
Dag Olivier, zou nu moeten werken om de tv app te gebruiken.
Dank u werkt nu.
Heb hetzelfde probleem met de cloud app
Je cloud staat hier actief. Heb je in myproximus op de website je cloud al geactiveerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Ja heb dit geprobeerd maar krijg melding dat er een technische storing is en later terug moet proberen. Maar we zijn nu al enkele dagen later en nog steeds hetzelfde.
Olivier, kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte.
Nog steeds hetzelfde.
Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.
Werkt nog niet. Dezelfde boodschap
Olivier, kan je me via een privé bericht voor alle zekerheid nog even je login waarmee je nu gaat proberen doorgeven? Zo zijn we zeker dat het de correcte account is. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alles gedaan en niks gebeurd.
Hallo Olivier, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim
Dank u wel. Werkt. Kan nu inloggen.
Graag gedaan. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.