Skip to main content
Antwoord

Tv app werkt niet

  • February 21, 2018
  • 14 reacties
  • 238 Bekeken

In my proximus staat bij de app binnenkort beschikbaar. Moet dit nog geactiveerd worden dan?

Beste antwoord door Charlotte.D

Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 21, 2018
Dag Olivier, zou nu moeten werken om de tv app te gebruiken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2018
Dank u werkt nu.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2018
Heb hetzelfde probleem met de cloud app

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 21, 2018
Je cloud staat hier actief. Heb je in myproximus op de website je cloud al geactiveerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 25, 2018
Ja heb dit geprobeerd maar krijg melding dat er een technische storing is en later terug moet proberen. Maar we zijn nu al enkele dagen later en nog steeds hetzelfde.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 26, 2018
Olivier, kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2018
Nog steeds hetzelfde.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 26, 2018
Ik heb nu even je profiel volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je dit nu nog eens testen? Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2018
Werkt nog niet. Dezelfde boodschap

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 26, 2018
Olivier, kan je me via een privé bericht voor alle zekerheid nog even je login waarmee je nu gaat proberen doorgeven? Zo zijn we zeker dat het de correcte account is. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2018
Alles gedaan en niks gebeurd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 26, 2018
Hallo Olivier, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2018
Dank u wel. Werkt. Kan nu inloggen. 👍🏻

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 26, 2018
Graag gedaan. MVG, Wim