Skip to main content
Antwoord

Proximustv.be

  • February 25, 2018
  • 2 reacties
  • 445 Bekeken

Beste,

Als ik naar mijn opnames wil gaan op Proximustv.be krijg ik de onderstaande foutmelding:

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Kan dit opgelost worden?
mvg

Krislin

Beste antwoord door ThomasP

Dag Krislin, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • February 26, 2018
Dag Krislin, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 26, 2018
Alvast bedankt, even getest en het werkt