Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo Ik had mijn abonnement opgezegd en daarmee ook de modem en decoder opgestuurde via UPS (zoals in de mail stond) nu krijg ik bericht dat ik 248 euro moet betalen omdat dit niet gebeurd is. Ik heb zelf de trackingscode van het pakket nog, dus ik betaal dit absoluut niet. Iemand nog dit probleem gehad. Mvg
Ik heb geen 4G in het buitenland. Zit momenteel in Spanje en zou dit wel nodig hebben. Heb de stappen op de website reeds doorlopen (wijzigen instellen en opnieuw opstarten). Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Beste Mijn vriend heeft op zijn nummer een smartphone met abonnement besteld. Binnen drie werkdagen zouden ze bellen om een afspraak te maken vandaag is de derde dag. Normaal zou ik niet zo snel er vragen rond stellen maar omdat ik slechte ervaring las er rond en mijn vriend dringend de gsm nodig heeft om bereikbaar te zijn stel ik de vraag of er een mogelijkheid is om de gsm alsnog in een winkel te gaan ophalen. Bestelnummer: R4WEBSHOP000982407 Klantnummer: 619353730
ben zowat heel de morgen van kast naar muur gestuurd, alweer, waar een mens zijn verlofdag moet aan spenderen had hier ook de samsung deal gedaan van 199 euro, was alweer te mooi om waar te zijn , stond deze week ineens mijn geld weer teruggestort, dus vol goede moed gestart met bellen, want communiceren lukt bij proximus duidelijk nog altijd niet. verkeerde vakje aangevinkt nu ja, logisch als de optie bestaande klant er niet tussen staat. dus uiteindelijk na 2 u wachttonen , heen en weer gebel, moet ik blijkbaar Join invullen maar wat blijkt nu, jammer moet voor idem dito hetzelfde nu 349 euro bijbetalen, dit is volgens mij bedrieglijke reclame. sorry deze keer niet meer, ging met kerst een s8 bijkrijgen, kon niet geleverd worden, door fouten in hun systeem, pech gehad, jammer genoeg blijkt dat elke keer wat te zijn, te weinig in stock, problemen, etc....maar nieuwe abonementjes afsluiten ja dat lukt wel. ergens ben ik nu aan t rondkijken om het hele boeltje van provider te verandere
Heb 500 punten gekregen voor mijn verjaardag op 28.02.2018 maar die worden er op 31.03 terug afgetrokken in totaal 923 punten dus sta ik op nul punten . Waarom eerst geven en daarna aftrekken . Groetjes Van Gossum Ed
Ik ben een nieuwe klant. Ik kan me niet op de tv app inloggen, my proxilus wel
Deze ochtend werkt geen enkel tv kanaal , decorder meerdere keren heropgestart geen verandering of verbetering,tv beeld is verstoord ,geen geluid en overal kleurtjes maar geen beeld.
Als ik wil inloggen op de app, dan komt erop te staan dat ik moet activeren via my proximus maar dat is allemaal inorden
klacht inadequate oplossing voor storing sinds 14 januari Geachte, Graag willen wij hierbij formeel klacht neerleggen aangaande een aanhoudende storing op onze lijnen. Sinds meer dan 5 dagen is zowel de internet verbinding als tv verbinding verstoort. Aangezien wij beiden, mijn vrouw als zelfstandige en ikzelf als thuiswerker toch afhankelijk zijn van een goede netwerkverbinding is deze storing niet alleen hinderlijk maar dervend in onze professionele activiteiten. Vandaag woensdag 17/01 zou een technieker de storing verhelpen maar is onverrichter zake vertrokken. De storing ligt immers in de infrastructuur. Wat echter onaanvaardbaar is, is dat we geen exacte planning mochten ontvangen, maar de melding dat er ‘de komende dagen’ iemand zou langs komen. Uiteraard is dit niet alleen een vaag begrip maar zijn wij hiermee totaal niet geholpen. Mogen wij vragen ons onmiddellijk per kerende de werken door te geven die voorzien worden om morgen het euvel te verhelpen. Ik merk t
Ja lap sinds deze morgen krijg ik op mijn tv waar de belgacomdecoder op aangesloten is Systeem tijdelijk onbeschikbaar Bij blijvende probleem, contacteer belgacom Zijn er nog mensen die dat probleem hebben ?? Heb ondertusse de stroom al eens uit de decoder getrokken en na een minuutje laten heropstarten. Moet zeggen al de rest werkt hier mijn Internet Werkt, GSM werkt en zit in zo een pac MAXI. Na jaren lange klant is mijn vertrouwen bij Belgacom meer dan zoek. Facturen verkeerd, adresaanpassing lukt niet, betalen voor een MAXI en maar een start kunnne krijgen voor internet en nu Belgacom TV die onozel begint te doen. Mijn geduld is nu meer dan aan het opgeraken. Men ging me al terug contacteren vor die problemen met factuur en en die pacs waar een teveel aangerrekend product in zit.. Tot op heden nog niemand gehoord.
Vraag mij eigenlijk af wat het nut is van de usb ingang op mijn decoder alsook op de modem.
Ik kreeg deze nieuwe update vorige nacht doorgestuurd op de V5 HD, nog niet op de V5 mini. Is een hemel en aarde verschil om opnames door te spoelen, nog nooit zo vlot gegaan. Dank je wel Proximus.
Beste, Het lukt niet om de app te installeren op de tablet. Login en paswoord kloppen maar er wordt steeds verwezen nr myproximus.be. Moeten we op myproximus nog iets aanklikken? Gr
Ik kan niet inloggen op de tv app . My proximus kan ik inloggen en met dezelfde gegevens probeer ik in de tv app in te loggen . Maar het lukt niet .
sinds gisteren is mijn mailbox verdwenen boodschap die ik krijg ' mailbox bestaat niet'
Hallo iedereen! Ik ben erin geslaagd om mijn pin code van mijn SIM kaart 3 maal mis in te geven, niet mijn helderste moment vrees ik. Nu zit ik met het probleem dat de PUK code niet blijkt te werken en om alles nog erger te maken, zit ik nog een aantal maanden in het buitenland en kan ik dus niet zomaar naar de winkel gaan om dit op te lossen. Is er een manier om de SIM kaart te unlocken? Mvg, Niels
Ik ben vanmorgen een wifi bridge gaan kopen bij de Proximus winkel, en geinstalleerd. Tv werkt fijn via 5 ghz wifi. Probleem is echter dat ik via de 2.4 wifi connectie niet meer op tablet of smartphone kan. Als ik de 5ghz wifi uitschakel kan ik dat wel. Wat doe ik nu best?
Krijg mijn bedrijfsabonnementen niet meer te zien. Blijkt dat ik als 'user' geregistreerd sta. Als ik mezelf 'administrator' wil maken (wat ik in het verleden al was) vraagt hij mij klantnummer welke niet deze is die op mijn 'bedrijfs' GSM factuur staat. Geef ik mijn klanten nummer op dat op factuur vaste nummer vermeld staat wordt er om een referentie code gevraagd welke op geen enkele van onze facturen vermeld staat.
Ik heb op 1 maart een samsung galaxy 9 in combinatie met een abonnement ge'pre,ordered,?,die ging ik een week voor de releasedatum van 16 maart krijgen,nu nog altijd niks gehoord van proximus store oostende,zou dit normaal kunnen zijn?dank u wel
Ik ondervind momenteel op regelmatige basis problemen met de connectie tot de servers van het online spel Destiny 2. Dit zou te wijten zijn aan bepaalde settings in de router die een vlotte communicatie tussen hun server en mijn PS4 verhinderen. mvg Sander
Mijn pa heeft onlangs Office 365 geïnstalleerd maar nu kan hij wel nog mails ontvangen, maar niet meer versturen (op zijn PC lukt het niet, op ipad wel). Alle mails komen in "concepten" terecht. Wij werkt met Windows 10. Ik heb gisteren zijn originele mailbox gedelete en een nieuwe aangemaakt, met volgende instellingen: inkomende mail: imap.proximus.be; SSL; serverpoort 993. uitgaande mail: relay.proximus.be; start???; serverpoort 587. (ook met SSL geprobeerd). Maar probleem blijft hetzelfde. Geprobeerd met mail, outlook 365, outlook 2016, ... Kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt Lieve
Hallo ben mijn aankoopfactuur kwijt geraakt is er een manier om een duplicaat te verkrijgen? Kunnen jullie mij deze dan opsturen ook? Mvg
Beste, Ik heb een abonnement + toestel aangevraagd bij Proximus (Nu Telenet klant). Zaterdag heb ik (na 1,5 week, terwijl er beloofd wordt na 3 werkdagen) mijn nieuwe gsm + simkaart ontvangen. Normaal zou mijn netwerk van Telenet binnen de 24u uitvallen en mijn nieuwe simkaart geactiveerd worden. Mijn netwerk is echter nog steeds niet uitgevallen... Iemand die kan helpen?
Beste, Ik heb hier nog 2 decoders liggen maar heb geen documenten gekregen via post of mail.. Nu heb ik wel een aanrekening gekregen. Hoe kan ik deze alsnog terugsturen ? Klant nr: 620304586
Ik en mijn eega zijn momenteel reeds 2 jaar klant Tuttimus . Ondertussen blijken er steeds vaker acties betreffende Tuttimus uit te komen met steeds een fantastisch voordeel (30 euro per maand/4 mnd lang). Een geode 120 euro goedkoper dus. Hoe kan ik als bestaande klant eveneens genieten van deze acties ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.