Krijg mijn bedrijfsabonnementen niet meer te zien.
Blijkt dat ik als 'user' geregistreerd sta. Als ik mezelf 'administrator' wil maken (wat ik in het verleden al was) vraagt hij mij klantnummer welke niet deze is die op mijn 'bedrijfs' GSM factuur staat. Geef ik mijn klanten nummer op dat op factuur vaste nummer vermeld staat wordt er om een referentie code gevraagd welke op geen enkele van onze facturen vermeld staat.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Philip, kan je ons via een privébericht jouw beide klantennummers doorgeven? Dan bekijken we het even verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.