Vraag

Klacht geen tv noch internet

  • 19 January 2018
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

klacht inadequate oplossing voor storing sinds 14 januari
Geachte,

Graag willen wij hierbij formeel klacht neerleggen aangaande een aanhoudende storing op onze lijnen. Sinds meer dan 5 dagen is zowel de internet verbinding als tv verbinding verstoort. Aangezien wij beiden, mijn vrouw als zelfstandige en ikzelf als thuiswerker toch afhankelijk zijn van een goede netwerkverbinding is deze storing niet alleen hinderlijk maar dervend in onze professionele activiteiten.

Vandaag woensdag 17/01 zou een technieker de storing verhelpen maar is onverrichter zake vertrokken. De storing ligt immers in de infrastructuur. Wat echter onaanvaardbaar is, is dat we geen exacte planning mochten ontvangen, maar de melding dat er ‘de komende dagen’ iemand zou langs komen. Uiteraard is dit niet alleen een vaag begrip maar zijn wij hiermee totaal niet geholpen.

Mogen wij vragen ons onmiddellijk per kerende de werken door te geven die voorzien worden om morgen het euvel te verhelpen.

Ik merk tevens op dat de Proximus klant die 1 dag storing ondervonden hiervoor gecompenseerd worden. Wij horen dan ook graag uw compensatie maatregel voor storingen die meer dan 5 dagen duren en welke teven professionele activiteiten verstoren.

Met deze mail stellen wij proximus formeel in gebreke als leverancier van data/internet en televisie aan mijn adres.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi jdjn

Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
zo kunnen we je lijn opsporen en nakijken wat er aan de hand is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
5 dagen, lastig, heb er alle begrip voor, hier al twee weken 🙂 Veel sterkte
Bij deze probeer ik een oplossing te krijgen want via telefoon en mails via Care customer geen reactie
Vorige vrijdag alles uitgevallen : tv, internet, telefoon
Zaterdag : voorlopige router gezet en telefoon doorgeschakeld (wat achteraf niet juist bleek)
Zondag : router al opgebruikt
Maandag : teruggebeld, hebben router weer opgeladen. Nieuws gekregen dat er een kabel moest gelast worden en dit kon pas donderdag !!!! ( eerst ons wijsgemaakt dat er toelating van Stad moest komen maar dat bleek niet waar)
Dinsdag : terug gevraagd om aub telefoon door te schakelen. Weer niet gebeurd
Ben zelfstandige en telefoon en internet is erg erg belangrijk !!

Vandaag zou kabel dus gelast worden , we zijn benieuwd...
morgen is het dus een week geleden
Proximus : als zelfstandige hangen we voor een groot stuk af van jullie service !!!!

Bij deze wil ik jullie hiervoor in gebreke stellen ,
Nog nota bij vorig bericht : voorlopige router kan weer elk moment uitvallen. Dan weer geen internet meer maar ook geen bancontact, gsm,etc
Aan telefoon konden ze me niet zeggen hoeveel GB er opgeladen is, ik heb wel iets gedownload en zie dat ik nu aan ongeveer 9GB zit, hopelijk houdt hij het vol
En ik ook!!!

Reageer