ben zowat heel de morgen van kast naar muur gestuurd, alweer, waar een mens zijn verlofdag moet aan spenderen
had hier ook de samsung deal gedaan van 199 euro, was alweer te mooi om waar te zijn , stond deze week ineens mijn geld weer teruggestort, dus vol goede moed gestart met bellen, want communiceren lukt bij proximus duidelijk nog altijd niet. verkeerde vakje aangevinkt nu ja, logisch als de optie bestaande klant er niet tussen staat. dus uiteindelijk na 2 u wachttonen , heen en weer gebel, moet ik blijkbaar Join invullen maar wat blijkt nu, jammer moet voor idem dito hetzelfde nu 349 euro bijbetalen, dit is volgens mij bedrieglijke reclame. sorry deze keer niet meer, ging met kerst een s8 bijkrijgen, kon niet geleverd worden, door fouten in hun systeem, pech gehad, jammer genoeg blijkt dat elke keer wat te zijn, te weinig in stock, problemen, etc....maar nieuwe abonementjes afsluiten ja dat lukt wel. ergens ben ik nu aan t rondkijken om het hele boeltje van provider te veranderen, want kan geen wachtdeuntje meer horen, de aantal uren dat ik er dit jaar alleen al heb aan gehangen is om bij te wenen .op mijn werk zeggen ze ah heb je weer verlof proximus.. wanneer gaan jullie je loze beloften omzetten in echte beloften, ....mvg een klant die behoorlijk in de koude staat
Bladzijde 1 / 1
Proximus moet er in staan & u niet met een kluitje in het riet laten sturen; klacht neerleggen bv.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
antwoord op uw vraag - ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mij factuur (er is niet direct iets anders bruikbaar om een e-mail te kunnen sturen, tenzij een technische vraag) - een klacht indienen (onderaan de webpagina e-mail ons)
stel een max. termijn van bv. 2 à 3 weken voor schriftelijk (e-mail) antwoord en stap dan indien nodig naar de ombudsman telecom indien u naar uw mening op basis van de voorhanden gegevens in aanmerking zou kunnen gekomen zijn voor de "deal" om op zijn minst compensatie te eisen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
antwoord op uw vraag - ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mij factuur (er is niet direct iets anders bruikbaar om een e-mail te kunnen sturen, tenzij een technische vraag) - een klacht indienen (onderaan de webpagina e-mail ons)
stel een max. termijn van bv. 2 à 3 weken voor schriftelijk (e-mail) antwoord en stap dan indien nodig naar de ombudsman telecom indien u naar uw mening op basis van de voorhanden gegevens in aanmerking zou kunnen gekomen zijn voor de "deal" om op zijn minst compensatie te eisen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijk ik dit even na en maak een dossier voor de bevoegde dienst. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.