Beantwoord

Kan niet inloggen op my proximus tv app

  • 20 March 2018
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Als ik wil inloggen op de app, dan komt erop te staan dat ik moet activeren via my proximus maar dat is allemaal inorden
icon

Beste antwoord door Wim VL 20 March 2018, 20:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo, over welke applicatie heb je het precies? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
De tv app dus, we zien niet altijd de titel even goed 🙂 Kan je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 eens je klanten nummer of vaste lijn nummer door geven? MVG, Wim
vraagje bij werkt het ook niet !!!!!
kan niet inloggen op mijn proximus met mijn gsm tevergeefs geprobeerd maar gaat echt niet gaat altijd terug naar mij inlog gegevens app. al verschillende x opnieuw geïnstalleerd maar geen oplossing !
altijd terug gebruikersnaam + passwoord
mijn klantnr.: 1295425
Reputatie 7
Badge +4
Dag Robert, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Hartelijk dan Wim het is bij deze dik inorde ?
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is dat je myproximus niet is ingesteld voor je vaste producten. Dit moet eerst in orde zijn om te kunnen kijken. Hier vind je de procedure: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/...
Dat is juist heel bet probleem, ik heb app van myproximus op mijn gsm staan voor mijn gsm maar mijn abonnement staat op mijn mama haar naam al van mijn 18j met mijn e
Mail adres daar loopt iets fout, kan geen nieuw myproximus aan malen met mijn emails want dat is al in gebruik mvg
Reputatie 7
Badge +4
Felis, om de TV app zelf te gebruiken moet je inderdaad inloggen met de gegevens waar de vaste producten aan gelinkt zijn. Beschikt je mama over een MyProximus account waar de vaste producten aan gelinkt zijn? Anders kan je met deze account gaan inloggen. Anders zal er een MyProximus account moeten worden aangemaakt met de gegevens van op een factuur. Als dit enkel met jou emailadres kan, dan zal jou MyProximus profiel eerst moeten worden verwijderd, alvorens je een nieuwe account kan aanmaken (weliswaar met de gegevens van de factuur van de vaste producten). Grtjs, Charlotte.

Reageer