Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op 29/01/19 heb ik aanvraag ingediend bij Proximus om een TV- en internetabonnement voor een 2de verblijf te nemen dat tot eind januari in promotie stond. Proximus stuurt hiervoor op 29/01 hieronder vermelde bevestigingsmail met een referentienummer: Dag Dhr./Mevr., Bedankt voor het indienen van je aanvraag! Je aanvraag werd aangemaakt op 29/01/2019 en kreeg volgend referentienr : 920556407. We bellen je zo snel mogelijk om alle bijkomende vragen uit te klaren. Met vriendelijke groeten, Het Proximus -team De dag nadien krijg ik een Proximus-medewerkster aan de lijn die mijn aanvraag wilde verwerken. Al mijn gegevens werden genoteerd maar op het einde van het gesprek bleek dat op het installatie-adres een glasvezelverbinding gebruikt wordt en dat de Proximus-medewerkster dit niet zelf kon afhandelen en daarvoor een andere collega dezelfde dag zou laten terugbellen. Heb evenwel sindsdien niets meer gehoord. Omdat ik die verbinding nodig heb, ben ik vandaag naar een Pro
Ik probeer al een hele tijd mijn afstandsbediening op mijn tv af te stemmen, maar ik denk dat dit niet lukt. Het gaat om een JVC LT-39HW45U. Eerst had ik een v4 waarmee ik zowel automatisch geprobeerd heb als met de toenmalige codelijst. Ik heb sinds gisteren een v5 afstandsbediening en daar heb ik ook al 10min dat knopje zitten vasthouden. Is er een recente codelijst waarmee ik het kan proberen?
Onlangs kreeg ik een bericht dat mijn belkrediet 4€ was terwijl dat nog zeker 50€ zou moeten zijn. Ik heb mijn verbruik nagekeken en bleek dat er dataverbruik was, maar mijn data verbruik van mijn smartphone staat af. Ik heb dan 10€ bijgeladen en er is terug 4€ afgegaan. Ik heb al een vraag gesteld via Chat en facebook en ik krijg daar geen antwoord , laat staan oplossingen voor mijn vragen.Graag zou ik hebben dat dit probleem opgelost wordt en dat mijn belkrediet terug op de waarde komt zoals het zou moeten zijn. Hierbij wil ik vermelden dat ik al bijna 15 jaar deze kaart gebruik zonder problemen en nu wanneer dit niet snel opgelost is mij zal genoodzaakt zien om bij een andere provider te gaan.
Na het schrappen van een boeket hebben we een email gekregen met de melding dat we voortaan de factuur via email zouden ontvangen. Moesten we het via papier blijven behouden, dan was er een link om op te klikken. Dat hebben we gedaan maar de pagina die dan opende was van “ooops de pagina bestaat niet”. Via myproximus staat onze verzendingswijze op papier. Kan dit nog eens bevestigd worden?
Ik ben van Telenet naar Proximus overgestapt in Juli vorig jaar, omdat ik werd gecontacteerd door een medewerker die vervolgens thuis langs kwam . Het aanbod was interessant omdat het een pak goedkoper was dan Telenet (1GSM nummer, Digitale TV en internet). Ik zou volgens hem ook ideaal wonen om tegen de beste verbindingsnelheid alles te ontvangen... Eenmaal klant merkte ik meteen op dat de WIFI-verbinding toch wel een stuk lager lag. Dit werd langzamer en langzamer tot ik op een gegeven ogenblik 4G moest activeren op mijn GSM indien ik pakweg de krant wou lezen via het net. In december heb ik dan de app Home optimizer gedownload op aanraden van een medewerker waarmee ik telefonisch contact had. Bleek dat mijn downloadsnelheid 0,24 Mbit/s was. Men beloofde mij dat er een nieuwe modem zou bezorgd worden via Bpost, maar deze werd niet geleverd. Ik dacht dat dit met de feestdagen te maken had, dus nam nogmaals contact op. 2 weken terug kwam er op zaterdag een technieker langs met
Ik ontving op 15/02/2019 een email waarin gezegd wordt dat op iPad en/of iPhone de instelling 993 moet gewijzigd worden in 995, dit voor 15 Maart e.k. Echter, als ik dat op mijn iPad doe, aanvaard deze dit niet.
Ik wou deze morgen programma's opnemen maar toen ik aan Q2 kwam zag ik dat die zendergids daar niet klopte. Die films die normaal in mijn weekblad stonden werden daar niet weergegeven. Is dit nog al voorgekomen?
Zoals reeds lang aangekondigd zou het casten terug mogelijk worden na een update. Het duurt nu echter al langer dan een half jaar. Het was frustrerend hoe iemand met zijn iphone met Yelo van Apple zijn hele Telenet repertoire kan casten. Die man had Proximus om die reden opgezegd en overgeschakeld naar Telenet. Het casten moet bij Proximus toch ook mogelijk zijn. Heeft hier nog iemand klachten over? Of is er een oplossing? Ook al ondervonden dat ik het bureaublad kan casten maar als ik dan Proximus Tv opstart het scherm van de tv zwart wordt. Blijkbaar wordt dit bewust tegengehouden.
Beste, Wij hebben sinds nov 18 geen papierfacturen meer gekregen. Pas toen onze internetverbinding traag was hebben wij gebeld en uw collega liet ons weten dat er een onbetaalde factuur was en dat wij beter de app moeten downloaden. Wij hebben de factuur onmiddelijk betaald en de app gedownloadt. Nu zien wij op de app een bijkomende bedrag voor deactivatie en activatie van lijn. Wij waren nooit op de hoogte dat de lijn gedeactiveerd was en kregen zelfs op geen manier een verwittiging. Kunt u aub dat bedrag crediteren aub? Alvast bedankt Razan Saadia Nervierstraat 28, bus6 2018 Antwerpen
Ik heb per ongeluk een opname van aflevering 2 van Trust op Bbc 2 (19september, 22uur) gewist. Is er een mogelijkheid om deze fout te herstellen en de opname terug te hebben aub?
Hi, We hebben thuis een V4 decoder. Maar deze is de laatste tijd vrij traag. Zeker als we netflix willen kijken via de decoder. Zijn hier oplossingen voor? Met vriendelijke groeten,
Ik zou poorten 16000-16511 moeten forwarden naar respectievelijk 16000-16511. Dus als iets binnen komt op poort 16444 moet dit ook intern naar 16444 gaan. Kan ik deze poorten allemaal tegelijk forwarden? Bij een normale router kan je dan naar interne poort 0 laten gaan en doet hij het juist. Bij de bbox 3 gaat dit echter niet en kan je per regel ook maar 1 interne poort invullen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik 511 poorten handmatig moet gaan ingeven. Alvast bedankt
Beste, Ik zit sinds black friday (november) met een vraag /klacht. De vraag is gesteld via messenger, MyProximus app en persoonlijk langsgeweest in de proximus winkel. Tot op heden is er geen oplossing, enkel een paar reacties die geen antwoord geven op mijn klacht. Ik kan u de screenshot van de messenger conversatie doorsturen, die is hilarisch. Kunt u me vertellen via welke weg ik nog kan gaan? Dat de communicatie zo stroef kan lopen voor zo'n groot communicatie bedrijf snap ik echt niet.... Vriendelijke groeten Sam
ben klant bij telenet nu vanavond na bezoek aan proximus center in mijn stad Genk, contact gehad met medewerker klantendienst die stelde dat ik direct onlin kon bestellen ipv terug te gaan naar center morgen. Makte dat voor mij in orde. : Tutimus, 3 tv's, plus all sports en Netflix inbegrepen., ook 2 gsm aboonemente mobilus S besteld. Mijn vraag : is de bestelling nu in orde of niet. Kreeg geen bevestiging? Hoe kan ik dat te weten komen?
Hi, ik kocht net een nieuw abonnement met nieuw toestel en nieuw nummer. Ik wil dit nummer beheren via mijn bestaand my proximus account maar zie enkel een oud nummer staan en begrijp niet hoe ik het nieuw nummer er aan kan koppelen. Bij aankoop kreeg ik een mail met een link om een nieuwe account aan te maken, maar ik wil natuurlijk het bestaande, met mijn enige actieve email adres behouden. ?
Ik heb het zelf uitgezocht er komt geen Chromecast bij Proximus ik ga na 40 jaar naar Telënet we worden van het kastje naar de muur gestuurd het intereseerd hun niet spijtig !!!
Het is het volgende. Enkele jaren terug had ik een abo lopen gekoppeld aan een GSM. Dat was via Proximus koppelverkoop. Toen ik overstapte naar tuttimus via de winkel hadden ze dat nr overgebracht. Ik kreeg toen plots een extra factuur van een 280 euro met ander rknr . Ik dacht eerst oplichting want kreeg ook mijn gewone factuur en dat had een ander rknr om op te storten. Na een tweede brief vond ik dat nog raar maar dacht fuck ik. Dit klopt niet. Dus ik betaal niet, aangezien alles netjes betaald werd. Geen zin om uren aan de gsm te hangen, dus ik negeer die brief een tweede maal. Kort daarop kreeg ik plots een brief van een deurwaarder . Toen wist ik ok, toch real. Ik ga naar de winkel en leg het verhaal uit. Zij kijken en confirmeren dat ik al mijn rekeningen netjes verder betaalde en beseft dat dit een administratieve fout is. Via de brief van de deurwaarder kon ik wel zien waarom ik deze kost had. Ik had zogezegd contract breuk gedaan en mijn nr opgezegd. Hetzelfde numme
deze week zit tussen de reclame deze folder van Proximus die enkel voor Antwerpen geldt. Ik woon in de regio Gent. Waarom zit dat bij mij in de bus?
kan men ergens de prijzen van de verschillende pakketten zien die men kan krijgen? Ik ben hier nog niet erg lang.
Ik probeer al geruime tijd om als bestaande klant een abonnement + smartphone te bestellen. In dit geval een Iphone SE €109 + €5 data + €15,99 mobilus full control S Dit lukt niet omdat ik nooit als huidige provider Proximus kan invullen. Via de chat krijg ik als antwoord dat dit online enkel kan voor nieuwe klanten? Ik moet maar eens langsgaan in een winkel. Als ik nu gelijk welk abonnement + smartphone uittest en probeer te bestellen via de webshop, lukt me dat voor geen enkel toestel? Is dit een fout in het systeem? Moet ik nu sowieso naar een winkel? Kunnen bestaande klanten dit dan nooit online regelen?
vroeger kon ik een lijntest doen, kan dit nu niet meer
Waar vind ik de toegangscode voor het configuratiemenu van mijn modem? Volgens de instructies staat die op de achterkant daarvan, maar dat is niet het geval bij mij.
Sedert 25 januari geen internet meer. 4 x helpdesk gebeld + 2 klachtenmails. Technieker is langsgeweest. Er moet blijkbaar een nieuwe kabel naar binnen getrokken worden. Er moet een 'lasser' komen. 2 weken verder en nog steeds geen nieuws. Is dat klantenservice in 2019?
Beste, Mijn 2 kinderen hebben een abonnement voor hun smartphone op onze tuttimusaccount. Nu hebben wel al 2 keer moeten behoorlijk bijpassen wegens over toegestane gebruik gegaan. Hoe kan ik hun abonnementen kosteloos omschakelen naar full control abonnementen? (Niet via callcenter want keer op keer niet in orde) Bedankt!! Evie
Ik zou graag mijn Epic abonnement veranderen naar Mobilus M, maar als ik het online probeer te veranderen is het 26.99 euro ipv 21.99 euro. Hoe komt dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.