Ik probeer al een hele tijd mijn afstandsbediening op mijn tv af te stemmen, maar ik denk dat dit niet lukt. Het gaat om een JVC LT-39HW45U.
Eerst had ik een v4 waarmee ik zowel automatisch geprobeerd heb als met de toenmalige codelijst. Ik heb sinds gisteren een v5 afstandsbediening en daar heb ik ook al 10min dat knopje zitten vasthouden.
Is er een recente codelijst waarmee ik het kan proberen?
Antwoord
Afstandsbediening V5 universeel maken
Beste antwoord door YorickP
Dag Bart,
1464 is inderdaad de code voor JVC.
Je kan eerst eens proberen om de afstandsbediening te resetten door de knoppen 1 en 6 ingedrukt te houden tot het ledje aan gaat en dan de code 981 in te tikken en dan afsluiten met TV mode en TV knop in te drukken.
Als je dat gedaan hebt, kan je opnieuw proberen de afstandsbediening universeel te maken.
MVG,
Yorick
1464 is inderdaad de code voor JVC.
Je kan eerst eens proberen om de afstandsbediening te resetten door de knoppen 1 en 6 ingedrukt te houden tot het ledje aan gaat en dan de code 981 in te tikken en dan afsluiten met TV mode en TV knop in te drukken.
Als je dat gedaan hebt, kan je opnieuw proberen de afstandsbediening universeel te maken.
MVG,
Yorick
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.