Antwoord
iPad en iPhone - wijziging
Ik ontving op 15/02/2019 een email waarin gezegd wordt dat op iPad en/of iPhone de instelling 993 moet gewijzigd worden in 995, dit voor 15 Maart e.k. Echter, als ik dat op mijn iPad doe, aanvaard deze dit niet.
Beste antwoord door Wim
Koenraad,
Bedankt voor je feedback. We hebben de FAQ reeds aangevuld met dit zinnetje:
"Dit is alleen van toepassing als uw e-mailaccount is ingesteld als POP-account: u kunt dit in stap 4 controleren. Als uw e-mailaccount is ingesteld als IMAP-account, moet u niets wijzigen. Als u e-mails ontvangt op verschillende toestellen of u hebt meer dan één e-mailaccount, controleer dan op elk toestel voor elk e-mailaccount of de instellingen correct zijn."
iPhone en iPad FAQ
Bedankt voor je feedback. We hebben de FAQ reeds aangevuld met dit zinnetje:
"Dit is alleen van toepassing als uw e-mailaccount is ingesteld als POP-account: u kunt dit in stap 4 controleren. Als uw e-mailaccount is ingesteld als IMAP-account, moet u niets wijzigen. Als u e-mails ontvangt op verschillende toestellen of u hebt meer dan één e-mailaccount, controleer dan op elk toestel voor elk e-mailaccount of de instellingen correct zijn."
iPhone en iPad FAQ
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.