Skip to main content
Antwoord

Nieuw gsm nummer koppelen aan MyProximus

  • February 12, 2019
  • 2 reacties
  • 1838 Bekeken

Hi, ik kocht net een nieuw abonnement met nieuw toestel en nieuw nummer.
Ik wil dit nummer beheren via mijn bestaand my proximus account maar zie enkel een oud nummer staan en begrijp niet hoe ik het nieuw nummer er aan kan koppelen. Bij aankoop kreeg ik een mail met een link om een nieuwe account aan te maken, maar ik wil natuurlijk het bestaande, met mijn enige actieve email adres behouden. ?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • February 12, 2019
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 14, 2019
Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella